Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2,0tdi chip tuuningu update + õli leke segusiibrisse (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4727)
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 11.06.14 18:15 Tsiteeri
Audi A4 2,0tdi chip tuuningu update + õli leke segusiibrisse



Mure pealkirjas nimetatud autoga.

Nimelt käivitades käib autost läbi meeletu vibratsioon. Seda ainult käivitamise hetkel. Tühikäigul probleeme pole. Mootor läheb ilusti pöördesse.

Ise kahtlustasin alguses pihusteid, et mõni nendest ei toimi.
VCDS näidud sellised:
http://www.upload.ee/thumb/4100768/pihustid.jpg

Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150 pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis kukuvad pöörded kohe.

Kahtlustasin alguses käigukasti, kuid eile sai Hõbenooles kastile õlivahetus tehtud ning softi uuendus. Täna hommikul kordus sama asi.


VCDS ühtegi aktiivset viga ei näita.

On kellegil selliseid probleeme esinenud? Või oskab ehk keegi suunata mida kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 30.09.14 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Mure pealkirjas nimetatud autoga.

Nimelt käivitades käib autost läbi meeletu vibratsioon. Seda ainult käivitamise hetkel. Tühikäigul probleeme pole. Mootor läheb ilusti pöördesse.

Ise kahtlustasin alguses pihusteid, et mõni nendest ei toimi.
VCDS näidud sellised:
http://www.upload.ee/thumb/4100768/pihustid.jpg

Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150 pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis kukuvad pöörded kohe.

Kahtlustasin alguses käigukasti, kuid eile sai Hõbenooles kastile õlivahetus tehtud ning softi uuendus. Täna hommikul kordus sama asi.


VCDS ühtegi aktiivset viga ei näita.

On kellegil selliseid probleeme esinenud? Või oskab ehk keegi suunata mida kontrollida?




Vahepeal on vahetatud turbo, kuna see lekkis märkimisväärselt õli ning kahtlus oli, et sealt võib mootor saada "lisa kütust" õli näol.

Kuna mootorile lasin suvel chipi teha (jyrisool) ning sellega koos EGR-i välja kirjutada, siis kas on võimalik, et see on valesti või ebapädevalt tehtud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 30.09.14 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:

Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150 pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis kukuvad pöörded kohe.

Autol on DPF peal? Minu auto tegi sarnast asja, et hoidis pöördeid peal aga see oli automaatne kübemefiltri tühjakspõletamine, mingit teadet ta sellest ei anna ja toimetab omapäi, kestab see nii 15-20min.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 30.09.14 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: komtuur
Tsitaat:

Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150 pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis kukuvad pöörded kohe.

Autol on DPF peal? Minu auto tegi sarnast asja, et hoidis pöördeid peal aga see oli automaatne kübemefiltri tühjakspõletamine, mingit teadet ta sellest ei anna ja toimetab omapäi, kestab see nii 15-20min.


Autol on DPF peal küll. Aga minu autol kestab see suht pidevalt. Ehk valgusfoorile või mõnel muul juhul kiirust vähendades jäävad pöörded peale, ja täiesti erinevalt, mõnikord 1400, 1200 või hoopis 1100 pööret ning siis kukuvad alla tühikäigule.
Mis kõige rohkem häirib üldse kogu selle asja juures on see, et auto on kohalt võttes uimane.
Tean, et multitronic kast on külmast peast aeglane ning tahab kannatust, kuid mul on ta kohalt minnes alati uimane. Õigemini teeb nii ,et gaasi vajutades ( mitte varaba otsaga vaid rohkem ikka) hakkab liikuma ca.2-3m siis poob korra hingest kinni ja pärast seda lajatab nii kuis jaksab. Kas näiteks seguriibrit vms on võimalik testida? Kui auto juba liikumises toimib kõik nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 11:10 Tsiteeri


jyrisoo kohta ropendatakse paljudes foorumites, teised jälle kiidavad... Kas enne muudatusi ka sama pull oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 30.09.14 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
jyrisoo kohta ropendatakse paljudes foorumites, teised jälle kiidavad... Kas enne muudatusi ka sama pull oli?


Enne oli ka mure, kuid siis oli kaks viga ka küljes. Esiteks EGR oli tuksis, ummistas sisselaske kollet ära ning hiljem selgus, et turboga lekib õli.

Ma otseselt ei süüdista, kuid lihtsalt tahaks teada kas EGR-i väljakirjutamisel võis miskit valesti minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 08.10.14 07:52 Tsiteeri


Kellegil pole miskit ideed pakkuda?

Täheldasin sellist asja, et kui foori alt ära minna nii ,et lasen jala piduri pealt lahti ja auto hakkab vaikselt ise liikuma ning alles siis gaasipedaali vajutada siis seda "tühimikku" ei tekki ja auto hakkab kohe korralilut kiirendama. Kuid kui kohalt minnes 1/4 gaasi vajutada siis on hingest hinni 1-2 sek. ja siis liigub normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 06.11.14 09:27 Tsiteeri


Update

Vahepeal sai käidud PRJ-i juures ning vana "hea" jyrisoo chip ajust minema visatud ning prj kirjutas sinna oma softi peale.

Mis muutus:

1. Kohalt minnes kadus ära meeletu viide
2. Esimest asjast tulenevalt on tunda, et turbo rõhk muutub lineaarselt ning ei tekki sellist momenti nagu varem, et kohalt startides oli jõuetu ning järgmisel hetkel tuli turbo maksimaalselt järgi ning rattad hakkasid tühja käima mille tulemusena rakendus kohe ESP.
3. Jõu vahet on tunda ka möödasõitudel. Nii legaalsetel kui vähem legaalsetel kiirustel.

See asi peaks nüüd korras olema ning süda rahul. Ei taha küll midagi halba kellegi kohta öelda, kuid oma kogemuse põhjal tekkib küll mitu küsimust mõne mehe pakutava teenuse kohta. Mismoodi saab teha minu autole "custom tuuning chip-i" kui autost loetakse maha ainult originaal soft ning ca.1-2 tunni pärast laetakse ninna tagasi nii-öelda uus "custom chip". Selle juures autot mitte testides ega proovides, et kas kõik toimib nii nagu peab.
Aga see selleks. Eks igaüks teeb omad järeldused ning kui soovib chip tuuningut teha siis mõtleb enne, kas teha ühe korra ning korralikut või …..


Samas on üks mure veel autoga millest pole ise jagu saanud.

Nimelt tekkib seguklappi mingil põhjusel õli ning see põhjustab hommikul ebaühtlast käivitust. Turbo on vahetatud ca. 2000 km tagasi (renoveeritud turbo). Kas võib olla, et karterituulutus on umbes ning see mõjutab asja kuidagi? Kui kellegil oleks võimalik kogu karterituulutuse ahel siia postitada oleks väga tänulik. Mootor 2,0 tdi 2006.a. mootori kood BPW

Muud ettepanekud on ka teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.11.14 09:50 Tsiteeri


Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti.
Diislil on selle asja õigem nimetus suretusklapp, sest segu ta ei reguleeri ning seda kasutatakse kas EGR-i jaoks lisavaakumi tekitamiseks (seda praegu see auto enam ei tee) või siis mootori välja suretamisel selleks, et mootor sujuvalt seisma jääks. Ning ka avariiolukorras, et "lõhkuv mootor" peatada.

Üldiselt on tüüpviga, et neisse õli satub ja pahandust teeb. Ilmselt uue tüki panek aitab.
Samas käivitust ta ei tohiks mõjutada. Ka ei ole multritronicuga diislil nn. "sooja käivituse probleemi", see on ainult manuaalkastiga autodel.

Ebaühtlane käivitus on tavaliselt diislil põhjustatud kas mitte töötavatest eelsüüteküünaldest - näiteks kui üks nõrk on, siis ei pruugi veel ajus viga olla, aga sellest piisab, et mootor lonkaks või siis väsinud pihustitest.
Eelsüütega on nii, et kui puterdab ainult külmalt käivitades, siis on see suure tõenäosusega kurjajuur.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 06.11.14 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti.
Diislil on selle asja õigem nimetus suretusklapp, sest segu ta ei reguleeri ning seda kasutatakse kas EGR-i jaoks lisavaakumi tekitamiseks (seda praegu see auto enam ei tee) või siis mootori välja suretamisel selleks, et mootor sujuvalt seisma jääks. Ning ka avariiolukorras, et "lõhkuv mootor" peatada.

Üldiselt on tüüpviga, et neisse õli satub ja pahandust teeb. Ilmselt uue tüki panek aitab.
Samas käivitust ta ei tohiks mõjutada. Ka ei ole multritronicuga diislil nn. "sooja käivituse probleemi", see on ainult manuaalkastiga autodel.

Ebaühtlane käivitus on tavaliselt diislil põhjustatud kas mitte töötavatest eelsüüteküünaldest - näiteks kui üks nõrk on, siis ei pruugi veel ajus viga olla, aga sellest piisab, et mootor lonkaks või siis väsinud pihustitest.
Eelsüütega on nii, et kui puterdab ainult külmalt käivitades, siis on see suure tõenäosusega kurjajuur.



Tänud vastuse eest.

Eelsüüteküünlad vahetasin ära ca. 2 nädalat tagasi. Lisaks vahetasin ära ka kütusefiltri, et külmad tulemas ning vaevalt see halba teeb.
Täna panin sellist asja hommikul tähele, et vibratsioon on ainult esimese käivtusega. Käivitasin auto ning auto käis maksimaalselt 30 sekundit ning suretasin välja. Uuesti käivtades oli kõik nii nagu mootor oleks soe juba.

Täna võtsin kogu süsteemi alates turbost kuni "segusiibrini" lahti ning puhastasin ära. Arvatavasti oli coolerisse vanast turbost veel õli jäänud ning arvatavasti see oligi see mida nägin. Turbo oli seest kuiv.
Häirib veel see, et vahepeal jäävad ikka pöörded peale. Kahtlustan ise gaasipedaali, kuigi VCDS asja jälgides muutusid % sujuvalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.11.14 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti.

Lisan siia juurde, et see on juba enne käivitust lahti. Avatakse peale suretust ~10 sekundi jooksul.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 06.11.14 20:31 Tsiteeri


Selge, selle võib siis hetkel välistada.

Käisin tegin õhtul väike sõidu ning logisin mõningaid parameetreid.

1. mootori pöördeid
2. kütuse kogust
3. gaasipedaali asendit

Kõik toimis nii nagu võiks.

Kui pedaali põhja vajutasin, tõusid ilusti pöörded ning kütuse kogus suurenes.
Vastupidi oli ka nagu kõik korras, Pedaali asend 0 %, kütuse kogus 0,00 (pärast seda oli olin põhjagaasilt jala ära võtnud), kuid pöörded kukkusid ca 1500 peale ning sealt edasi hakkas auto nagu hüppama, kuni mõne hetke pärast kukkusid pöörded tühikäigule.

Mitte ei mõista, et mis seda põhjustab. Pöörded peaks ju kohe alla kukkuma tühikäigule kui enam kütust peale ei anta. Ning siis peaks kütust jälle ennetavalt peale tulema kui pöörded sinna piirkonda jõuavad.

Kas on mingi võimalus, et seda põhjustab käigukast? Õli on vahetatud suve alguses ning peale sai ka uus soft ( hõbenooles).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.11.14 23:53 Tsiteeri


Kui sul on kütusekogus 0.00 ja ikkagi pööre on 1500 ja alla ei tule, siis ainus seletus on, et sul kuskil õli sisselaskesse! Ja see läheb mootoris ise detoneerima.
Ehk siis mootor käib õli pealt!

Kontrolli, et turbo ei lekiks sisselaskesse ja et cooler poleks vanast turbost tulenevalt õli täis.
Vaata õli tase üle. Ega üle maksimumi ei ole?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 07.11.14 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui sul on kütusekogus 0.00 ja ikkagi pööre on 1500 ja alla ei tule, siis ainus seletus on, et sul kuskil õli sisselaskesse! Ja see läheb mootoris ise detoneerima.
Ehk siis mootor käib õli pealt!

Kontrolli, et turbo ei lekiks sisselaskesse ja et cooler poleks vanast turbost tulenevalt õli täis.
Vaata õli tase üle. Ega üle maksimumi ei ole?


Endal oli sama kahtlus ning sellepärast eile pesin kogu ahelda turbost kuni segusiibrini läbi. Coolerist tuli küll õli välja, kuid lõpuks tuli ainult pesuaine mida pesukas kasutasin. Turbost välja minev toru oli kuiv ning õli sealt praegu ei leki.
Homme hommikul kontrollin õli taseme üle.

Tänud vastamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 09.11.14 12:47 Tsiteeri


Õli kontrollitud ning oli normi piires.
Võtsin coolerist tuleva toru lahti ning see oli täiesti kuiv.

Tekkis endal selline mõte, et äkki on pihustite O- tihendid ära. Kuna sellel mootoril on pihustid õli sees, siis kui ühel pihustil peaks O ring lekkima siis võib hommikuks õli sealt vahel läbi lekkida ning sellest tulenevalt on hommikul vibreeriv käivitus kuna kütus ning õli on segamini. Ning sama võib sõites olla.

Kontrollin igastahes järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 13.11.14 19:40 Tsiteeri


Väike uuendus jälle.

Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja küljest ära murdunud.

Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.

Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.

Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali vabastamist.

Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?

Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.

Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.11.14 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Väike uuendus jälle.

Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja küljest ära murdunud.

Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.

Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.

Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali vabastamist.

Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?

Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.

Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast.

Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki?
Netis mingi suva video ka:(keri algusest 2. minuti peale)http://www.youtube.com/watch?v=fnsFWhwndTE
Ma arvan, et sa otsid viga mida pole. Tavalise automaadiga seda päris võrrelda ka ei saa kuna tegu varjaatoriga. Mina arvan, et sul kõik ok ja naudi seda kasti niikaua kui ta veel normaalselt töötab. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 13.11.14 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki?

Koheselt alla kukkudes oleks küll imelik. Ise ehmataks küll ära. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 13.11.14 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Väike uuendus jälle.

Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja küljest ära murdunud.

Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.

Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.

Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali vabastamist.

Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?

Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.

Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast.

Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki?
Netis mingi suva video ka:(keri algusest 2. minuti peale)http://www.youtube.com/watch?v=fnsFWhwndTE
Ma arvan, et sa otsid viga mida pole. Tavalise automaadiga seda päris võrrelda ka ei saa kuna tegu varjaatoriga. Mina arvan, et sul kõik ok ja naudi seda kasti niikaua kui ta veel normaalselt töötab. ;)



Olen päris mitme erineva Audiga sõitnud. Alates A6-st kuni RS6-ni. Ja minu viga kirjeldusel. Sellega olen nõus, et automaatkast alguses pidurdab nagu manuaal kastiga kui käik sees. Kuid mingi hetk laseb siduri vabaks enne seda kui auto päris seisma jääb. Sellel videos mis lisasid on ilusti näha, et pöörded kukuvad alla 1000 rpm enne kui autol kiirus 0km/h jõuab. Minul aga kukuvad pöörded alles siis alla kui ma valgusfoori all seisma jääb ( ehk siis 1200-1100 pealt ca. 900 peale).

Et asja paremini edasi anda teen homme väike video ning üritan selle kuhugi üles riputada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 14.11.14 18:36 Tsiteeri


Täna juhtus jälle see mis varem. Ehk siis pöördedjäid ca. 1400rpm peale ning auto hakkas jälle jõnksutama.

Nagu lubatud siis väike video ka sellest.

Filmima hakkasin siis kui vabastasin gaasipedaali. Videost on ilusti näha mis auto tegema hakkab. Ja isegi kui korra on näha, et kiirus kasvab siis mina füüliselt gaasipedaali ei puutunud.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=VIMGvikdhSg

Mina oma oletustega arvan, et asi on käigukastis. Kevadel sai Hõbenooles õli vahetatud ning uus soft peale. Plaan uue nädala alguses Hõbenoolde helistada ja uurida, et kas neil on sellist asja varem ette tulnud. Mina pakuks, et kasti aju saab valet infot või ei toimeta mingi solenoid vms. seal nii nagu peaks.

Olen avatud teie mõttekäigule!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.14 20:54 Tsiteeri


Kui kiirus kasvab, siis ei saa kast seda küll kuidagi tekitada.
Kast ei saa sellel autol mootoriajule öelda, et pane kütust juurde, siin on midagi muud valesti.

Endiselt arvan, et õli satub sisselaskesse. Mingi tahmafiltri teema võib ka muidugi olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 15.11.14 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui kiirus kasvab, siis ei saa kast seda küll kuidagi tekitada.
Kast ei saa sellel autol mootoriajule öelda, et pane kütust juurde, siin on midagi muud valesti.

Endiselt arvan, et õli satub sisselaskesse. Mingi tahmafiltri teema võib ka muidugi olla.



Hmm..mina olen suht nõutu juba. Kummaline on see, et kui käigukangi D pealt N peale lükkan siis kukuvad pöörded kohe tühikäigule. Sellest tulenevalt võiks ju oletada, et käigukast on osaline selles jamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 14.12.14 22:03 Tsiteeri


Tere jälle,

Kuna vahepeal kasutasin seda autot vähem siis jäi probleem tagaplaanile, kuid nüüd jälle aktiivne.

Nimelt nüüd on kaks probleemi!

Esimene on endiselt pöörete teema, kuid olen sellega nii kaugele jõudnud, et nagu see probleem tekkib siis lülitab käigukasti "S" re˛iimi ning 3-4 km kõrgema käiguga sõitmist ning asi jälle korras. Seega tundub, et prj-i poolt pakutud DPF ummistus tundub täiesti reaalne ning sellega peab läbiajal tegelema.

Teine probleem on aga hiljutine ( viimased 1500-2000 km jooksul avaldunud). Nimelt on mootor hakanud võtma õli.Kui esimest korda süttis armatuuris tuli "oil min" siis oli suht üllatunud, et mis nüüd. Valasin ca. 0.5l õli peale ning esimesel võimalusel ning sõit jätkus, kuid endiselt jäi mõte, et kuidas see õli nüüd min.-i peale jõudis, kuigi õli vahetasin ca. 5000 km tagasi. Sama kordus nüüd nädalavahtusel ning seda siis ca. 1500-2000 km hiljem. Valasin jälle õli peale, kuid see pole lahendus vaid hetkeline abivahend, et mootoril õli oleks piisavalt.

Mis võib seda põhjustada? Kas umbes DPF võib midagi taolist tekitada vms ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.12.14 00:22 Tsiteeri


Võiks kontrollida, ega kuskil õlileket ei ole.
DPF-ga tavaliselt õlitase pigem tõuseb (diisel õlis).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.12.14 05:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Tere jälle,

Kuna vahepeal kasutasin seda autot vähem siis jäi probleem tagaplaanile, kuid nüüd jälle aktiivne.

Nimelt nüüd on kaks probleemi!

Esimene on endiselt pöörete teema, kuid olen sellega nii kaugele jõudnud, et nagu see probleem tekkib siis lülitab käigukasti "S" re˛iimi ning 3-4 km kõrgema käiguga sõitmist ning asi jälle korras. Seega tundub, et prj-i poolt pakutud DPF ummistus tundub täiesti reaalne ning sellega peab läbiajal tegelema.

Teine probleem on aga hiljutine ( viimased 1500-2000 km jooksul avaldunud). Nimelt on mootor hakanud võtma õli.Kui esimest korda süttis armatuuris tuli "oil min" siis oli suht üllatunud, et mis nüüd. Valasin ca. 0.5l õli peale ning esimesel võimalusel ning sõit jätkus, kuid endiselt jäi mõte, et kuidas see õli nüüd min.-i peale jõudis, kuigi õli vahetasin ca. 5000 km tagasi. Sama kordus nüüd nädalavahtusel ning seda siis ca. 1500-2000 km hiljem. Valasin jälle õli peale, kuid see pole lahendus vaid hetkeline abivahend, et mootoril õli oleks piisavalt.

Mis võib seda põhjustada? Kas umbes DPF võib midagi taolist tekitada vms ?


Tuleks enne DPF- i rõhku vaadata arvutiga, kui kahtlustad ummistust. Kuigi auto peaks sellest ise sulle märku andma "tungival toonil". Samas mul käis muresid kurtmas üks D3, dpf rõhuandur oli pekkis, enne filtrit rõhk kogu aeg nullis ning nii võib umbe sõita vabalt filtri.
Juhile annab sellisest probleemist märku vilkuv eelsüütetuluke, kuid kõik nagu toimib, seega las vilgub...;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.5% - SQL: 40.5%]