Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 2000, pikk käivitus (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 6381)
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 06.06.14 22:57 Tsiteeri
S6 2000, pikk käivitus



Mure siis järgmine: Mootor käivitub pikalt ning mõnikord mitte esimese korraga( ülemäära pikalt ei hoia starterit järel)

Käivitan tavaliselt nii: keeran süüte sisse ning ootan hetke kuni bensiinipump on "inisemine" lõpetab siis keeran võtit. Viga on avaldnud nii sooja kui külma mootoriga. Olen ka nii proovinud, et esimest korda panen ainult hetkeks starterit ning lasen võtme tagasi ning siis teise korraga käivtub ilusti.

Mingi aeg tagasi kui viga tekkis kahtlustasin, et küünlad ehk vanad (kuna ise neid vahetanud ei olnud) ning sai need uued, lisaks vahetasin vaakumvoolikud ära.

Lisaks olen täheldanud tühikäigul kergel ebaühtlast töötamist. Mootorist mingeid ebanormaalseid helisid ei kosta ning muus osas probleeme ei ole.

PS: mainin igaks juhuks ära, et autol katalüsaatoreid all ei ole ning kasutusel on ainult esimesed lambdad. Käivitamisel need arvatavasti erilist rolli ei mängi, kui siis ehk tühikäigul ( parandage mind kui eksin!!).

Vaatasin kaabliga mootori üle ning aktiivseid veakoode ei ole.

Oskab keegi suunata mida tuleks täpsemalt vaadata VCDS-s, et võimalikku murekohta välja selgitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 07.06.14 08:29 Tsiteeri


Üks variant on paagi tuulutus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 07.06.14 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul55
Üks variant on paagi tuulutus.



Kuidas seda kontrollida, ehk täpsustad?

Mainiks ära veel, et see viga ei ole pidev. Mõnikord käivitub ilusti, järgmine kord tahab pikemalt starterit ning siis mõnikord ei lähe üldse esimese korraga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 07.06.14 11:36 Tsiteeri


Siis kui ei taha käima minna mine keera bensupaagi kork lahti. Kui imeb õhku siis tuulutus ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 07.06.14 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul55
Siis kui ei taha käima minna mine keera bensupaagi kork lahti. Kui imeb õhku siis tuulutus ei tööta.




Nii, proovisin su pakutud variandi järgi ning nii üllatav kui see minu jaoks ka ei olnud tundub, et tuulutuses ongi probleem.

Proovisin ca. 6-7 korda käivitada, kõigepealt mitu korda järjest (käima-seisma-käima) ning siis ootasin natuke aega ning uuesti. Iga korraga käivitus normaalselt.

Nüüd küsimus, et mismoodi seda tuulutust puhastada saab/ peab? Kas pean kuskilt miskit lahti võtma või on olemas ka a'la läbi puhumis variant ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.06.14 17:36 Tsiteeri


Pole kindel, et joonis Sind aitab, kuid ehk siiski.

http://www.vagcat.com/p/B262/201150.png


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 07.06.14 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Pole kindel, et joonis Sind aitab, kuid ehk siiski.

http://www.vagcat.com/p/B262/201150.png



selle joonise leidsin netist ise ka, kuid pildilt saan ainult niipalju aru, et paagi peal on suht torude rägastik. Esimese hooga paaki kohe maha võtta ei tahaks. Kuna kõigepealt tuleks ju summuti, kardaan ning tagasild eest ära võtta.

Kui kellegil endal samasugune viga olnud võiks vihje anda.

Tänud,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.06.14 17:59 Tsiteeri


Nagu näha, siis otseselt mingit klappi kusagilt silma ei hakka, põhimõtteliselt kusagilt otsast kergelt suruõhuga pressima hakata, mingi positiivne tulemus peaks ikka saabuma.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.06.14 08:17 Tsiteeri


Klapp on õhufiltri kopsiku küljes ja söefilter kõrvalistuja pool logari taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.06.14 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul55
Klapp on õhufiltri kopsiku küljes.

Tuulutussolenoid tõesti, kuid enne seda on tükk tühja maad ja enne klapi on ka aktiivfilter, mis võib umbes olla.
Kui viga pole alati aktiivne, siis äkki võib toosama solenoidklapp vigureid teha?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.06.14 09:30 Tsiteeri


Suure tõenäosusega see klapp ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 11.06.14 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul55
Suure tõenäosusega see klapp ei tööta.


Kõigepealt suured tänud info eest!

Kuna endal oli ühest teisest autost selline asi üle jäänud siis sai see külge monteeritud. Paar päeva olen sõitnud ning probleeme pole enam olnud käivitumisegal! Starter saab vähem valu ning kütust võtab kompuutri järgi ca 1- 1,5 l vähem (maanteel muidu näitas kompuuter 11-11,5l, nüüd vahemikus 9,8-10,5).

Seega võib teema lukku panna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krixu20
huviline



Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.16 10:07 Tsiteeri


Tere!

Mul on sama probleem, sama autoga, S6 C5.
Lugesin siin jutu läbi ja tegin kõik samamoodi, aga asi läks hullemaks.
Forsist võtsin uue paagituulutus klapi ja ka paagi korgi igaksjuhuks.
Kui ma auto ostsin 3 aastat tagasi, oli keskmine kulu 15-16 vahel.
Nüüdseks oli see kulu tõusnud aastatega 18-19 vahele, kus ma siis hakkasingi juba muret tundma, et see ei saa olla õige.
Niisiis vahetasin klapi ja korgi ja nüüd on keskmine 21-22 sajale.
55€ eest tankimist ja tiba üle 100km sai sõita.

Oskaks keegi sellise probleemi kohta midagi kommenteerida? Kust peaksin alustama, mida tegema v vaatama v kontrollima?

Suurimad tänud vastajatele ja ilusaid pühi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.12.16 11:03 Tsiteeri


Auto hakkas korralikult kütust kätte saama ja kulu normaliseerus. :)

Kui sõidustiil ei ole 5km pikad otsad pärast külmkäivitust ja auto automaatkastiga, siis algatuseks loe (lase lugeda) veakoodid välja. Lambda(d), küünlad, õhulugeja, vaakumileke, termoandurid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krixu20
huviline



Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.16 16:51 Tsiteeri


Puhusin igaksjuhuks tuulutusvoolikuid läbi ja käisin läbi niipalju, kui sai ja nägi, tundus ok kõik.
Arvuti järgi pannes on 0 viga.
Käisin tegin 30km tiiru, keerasin paagi korki ja surve endiselt sees korralik.

Mõistus otsas. Kas sellel klapil on kuskil ka miskine kaitse äkki vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krixu20
huviline



Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.16 20:06 Tsiteeri


Usa foorumist lugesin välja, et tuleks ära vahetada "gravity valve" taga ratta koopas v kuskil seal.
Kas keegi oskaks öelda, mis selle varuosa nimetus Eestis võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krixu20
huviline



Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.16 15:49 Tsiteeri


Peale 20km läbimist, on paagis selline surve sees: https://www.upload.ee/download/6493558/cdfd98bb40b210e917fd/trim.A6D1C257-A71B-4FC0-8D9C-5CB8B2421045.MOV

Oskab keegi arvata midagi sellest?

Homme saan uue tuulutus söefiltri kopsiku. Loodan, et muudab midagi, kuna mul vanal tundub midagi sees olema, sest ta teeb vahepeal mull mull.

Mis ülesanne on kapoti all olevast "kütuse surveregulaatorist"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 02.04.18 09:06 Tsiteeri


Tere targad.
Hea nõu oleks abix.
Tänaseks siis asi niikaugel, et 4,2 ei suvatse minu soovi järgi käivituda. Algas sellest, et sooja mootori käivitus muutus vaevaliseks- toimus küll ppolest pöördest, kuid rpm kukkus alguses u. 200-400 kanti ning seejärel 1-2 sek. kogus tühikäigu 800-ni. Nii jamas terve päeva, vaid 2-3 korda oli rpm peale käivitust OK. Sain sõidud sõidetud ja õnnelikult koju. Järgmine kord jahedat mootorit (Webasto sooja) käivitades ei tõusnud tühikäik tavalise 1100-1200-ni vaid jäi tiba üle 800. Käivitus koheselt. Mingeid anomaaliaid sõidu ajal ei esinenud, kui, siis ehk vaid tühikäik jäi veidi alla 800 joone. Muidu aga toimis nagu tavaliselt. Ja siis soojalt käivitades oli üritus juba looutsetu- 5-6x proovisin ja jätsin tehnika rahule. Oli tunda justkui bensa haisu, aga ei hakanud lähteallikat otsima. Seisis mootor oma uhkes üksinduses ja jahtus mõned tunnid. Järgnev katsetus ikka tulemuseta. Üks silinder justkui soovis oma ülesannet täita, kuid ülejäänud ei võtnud vedu. Lõpuks ketrasin starterit kauem ehk 8-10 sek. ja ime sündis- vedas end jälle 200-300 rpm pealt käima. Tühikäik ikka kriips alla 800 joone. Eile startisin välistemperatuuriga mootori- käivitus koheselt, kuid tühikäik jäi taas 800 kanti. Süüde välja ja uus katse- käivitus alles pika käiamise peale.
Lähipäevil leian aega, et tehnika katuse alla sõidutada ja ühendada PC-ga, äkki näitab mingeid vigu. Tutvusin selle teemaga, vestlesin endast targematega, kuid loomulikult midagi konkreetset ei öeldud. Arvati, et uputab üle, olgugi et mulle tundub just vastupidi olevat- ei saa kütet kätte. Vaakumit või survet paagis ei tundunud olevat. Mida oletada ja otsida, kas viga võib olla paagi tuulutuses (klapp, filter), surveregulaatoris või milles?
Ei ole soovi ekraani taga tehnika korda saada, soov on lihtsalt teha väheke kodutööd, et teada saada, milliseid vidinaid tuleks tagataskusse panna (kui leian doonori), et saaks tsekata võimalikke variante.

Tänud ette

Mac


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 04.04.18 14:49 Tsiteeri


Nagu enamjagu probleemide puhul, võis 4,2 pika käivituse põhjustajaid olla erinevaid, mitte ainult paagi tuulutus. Õigemini tuulutuse klapp õhufiltri korpuse küljes.
Mul oli sooja mootori ülipika käivituse põhjuseks temp anduri osakond, mis jagas korraldusi mõtlevasse ja korraldusi jagavasse karbikesse. Kellaploki osakond oli OK.
Uus andur ja taas päike taevas säramas isegi pilves ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.04.18 08:52 Tsiteeri


Üks seik veel mis üle elatud. Mul oli vända anduri kinnituspolt ära tulnud ja siis ei tahtnud ka soojalt käima minna. Paar tundi seisis ja kõik jälle ok. Arvuti näitas siis viga ka. Ostsin uue anduri ja hakkasin vahetama, alles siis avastasin et andur on lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.6% - SQL: 34.4%]