Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2801)
Helkurm
huviline



Registreerunud 02.06.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.14 22:34 Tsiteeri
Audi A4 B7



http://www.auto24.ee/used/1747723
Pole Audiga varem tegemist olnud,ehk oskavad teadjad aidata.Põhiliseks sooviks oleks,et jäksaks käru vedada ja oleks üsna öko.
Kas antud autot tasub ültse vaadata?
Otsingut kasutades on üsna vähe infot B7kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 02.06.14 22:45 Tsiteeri


Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 02.06.14 23:53 Tsiteeri


Omades ise B7 kerega autot neljandat aastat ja teades ka paari tuttavat sama autoga on kõikidel neil esimeste poritiibadega värvi servadest irdumise probleem. Tagaosas on hellad kohad tagaratta juures stange ja kere liitekohas ning luugi peal lisapiduritule ümbrus. Seal kipub rooste mullitamist esinema. Need kolm kohta tasub ostes üle vaadata.

Sellel konkreetsel autol tundub piltide järgi, et tagumise kojamehega on miski jama olnud. Esiteks pole ta õiges asendis ja teiseks on klaasipesu düüs viidud piduritule kõrvale üles. Mul endal ka jäi kojamees kinni, sest läbi mootori tulev klaasipesu vedeliku toru oli mootorisse lekkinud ja seal asjad rooste ajanud. Esistange tahab ka reguleerkruvidest ülespoole keeramist, vahed väga paigast. Pisiasjad aga jäid silma.

Põhiline oleks ikkagist margiesinduses või sarnaselt pädevas asutuses ostueelne kontroll lasta teha. Kallis ta on aga võib säästa nii mõnestki hilisemast ebameeldivast üllatusest.

Muidu 1.9tdi on diisli mootorivalikust vist kõige odavam üleval pidada. Kütusekulu osas ka pole kuulnud, et keegi kisaks, et palju õgib korras mootoriga. Ise sõidan 2.5tdi mootoriga ja proovides 1.9tdi automaati, jäi viimane häirivalt tuimaks. See müügis küll manuaal kastiga ja kogemus puudub.

Siin veidi rohkem 1.9tdi audi mootoritest juttu: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34593&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zander91
postitusõiguseta

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b7 3.0Q

postitati 03.06.14 05:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav.

Pole ka mingeid lisasi sellel oli siin foorumis ka ennem kellegi teise pool küsitud sama autokohta.
püsikat pole, 2 el aknad, cd?kuigi kirjas,et boks on kahtlane ?Navi kuskohas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.06.14 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zander91
Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav.

Pole ka mingeid lisasi sellel oli siin foorumis ka ennem kellegi teise pool küsitud sama autokohta.
püsikat pole, 2 el aknad, cd?kuigi kirjas,et boks on kahtlane ?Navi kuskohas?

Kust tead, et püsikat pole? Iseenesest värviline ekraan, MF rool ja kompuuter viitaks nagu sellele, et püsika lisamine võiks olla kang+juhe+aktiveerimine, kui seda pole. CD box ei olegi tavaliselt ju salongis armatuuri peal või muus kohas, et see pildil näha peaks olema, ilmselt ikka kindalaekas ja navi plaat pagasnikus, navi ise asub ilmselt kellades, see väike värviline ekraan ja juhtimine toimub kahe istme vahel nähtavast nupust, nagu ikka. Kui sa oleksid sutike googeldanud, siis oleksid paljudele küsimustele ka vastuse leidnud:P
Mulle jäi aga silma MF rool, see ei ole audidel üleliia levinud lisa! Mina otseselt ei näe, et miskit olulist puudu oleks, tagumisi elektriaknaid mõnel autol ei kasutata rohkem, kui kord aastas ja isegi siis ainult sõbrale näidates, kuidas puldist aknaid avada ja sulgeda:D Istmed võiks võibolla sportlikumad olla, aga see on ka kõik.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 03.06.14 07:15 Tsiteeri


Käru vedamiseks oleks äkki V6 diisel natuke parem variant kui R4?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 03.06.14 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helkurm
http://www.auto24.ee/used/1747723
Pole Audiga varem tegemist olnud,ehk oskavad teadjad aidata.Põhiliseks sooviks oleks,et jäksaks käru vedada ja oleks üsna öko.
Kas antud autot tasub ültse vaadata?
Otsingut kasutades on üsna vähe infot B7kohta.


Oman ise samasuguse mootoriga isendit juba 3 aastat,seedan kerega.Minu masin nõudis 190000 km hooratta vahetust(vibra ja kolina lõi keresse) ja turbo puhastust(minek uimane),
kesklukustus vahest streigib(uksed ei avane vahest ja ei lukustu).Muid probleeme nagu ei ole olnud.Mina pole kûll kuulnud ega nâinud ,et rooste kuskil kummitab.Nii nagu ûks foorumlane soovitas,et kàru vedamiseks v6 vôta,siis v6 oleks tàitsa môistlik valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Helkurm
huviline



Registreerunud 02.06.14
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.14 10:42 Tsiteeri


Tänud arvamuste ja soovituste poolest.Algul kaldusin ka v6 poole vaatama aga kuna seda käru vedamist üsna harva siis pole vast mõtet.
Muidu kuda suhtuda 2,0 s line?
näit selline http://www.auto24.ee/used/1717138


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kunnark
huviline



Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 03.06.14 12:04 Tsiteeri


Piezo toitesüsteemiga 2.0tdid tasuks vältida, 2007 ja üless commonrail on juba märkimisväärselt vastupidavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 04.06.14 06:22 Tsiteeri


Parandage mind, kui ma eksin, aga kas mitte multitronic ei pidanud olema ülitundlik käru vedamise suhtes? On jäänud kuskilt meelde selline väide...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihonet
huviline



Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012, superb combi 2016

postitati 04.06.14 07:15 Tsiteeri


Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks, kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.06.14 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks, kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis.

Noh ega need masinad nüüd nii jamad ka pole, et 37tuh km-ga peaks hakkama toitesüsteem kindlasti jamama. Need on asjad, kus tasub uskuda statistikat rohkem, kui isiklikke kogemusi, sest kasutatud auto ostjal hakkavad vähemal või rohkemal määral jamad ikkagi statistilise tõenäosuse järgi.... läks vist suti käest ära:) Aga point vast arusaadav.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihonet
huviline



Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012, superb combi 2016

postitati 04.06.14 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks, kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis.

Noh ega need masinad nüüd nii jamad ka pole, et 37tuh km-ga peaks hakkama toitesüsteem kindlasti jamama. Need on asjad, kus tasub uskuda statistikat rohkem, kui isiklikke kogemusi, sest kasutatud auto ostjal hakkavad vähemal või rohkemal määral jamad ikkagi statistilise tõenäosuse järgi.... läks vist suti käest ära:) Aga point vast arusaadav.


Seda küll ja eks kõigil autodel ole omad vead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]