Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S8 V10 D3 väljalaskesüsteem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3355)
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 01.06.14 17:46 Tsiteeri
Audi S8 V10 D3 väljalaskesüsteem



Tervitus,

Sai siin pikemalt googeldatud ja uuritud, ning mõtlesin et küsin kaasfoorumlastelt nõu.
Nimelt autoks Audi S8 D3 kere peal ning mõtlesin väljalaskesüsteemi natukene värskendada,
tekkis küsimus - aga kuidas/mismoodi?

Näide: http://www.youtube.com/watch?v=9kfXq5uXzAM
Pakutav toode: Milltek Exhaust

Kas on võimalik saavutada samalaadset kuidagi odavamalt? Või mis Teie arvate sellest?
Hoopis katalüsaatorid eemaldada - või siis armatuuris "jõulupuu"

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.06.14 17:55 Tsiteeri


Ei soovita tellida neid Millteki süsteeme, jutt on ilus, aga kogemus näitab, et on lihtsalt üsna koledalt MIG-ga kokku lastud ning oleme pidanud lahti lõikama ja kokku keevitama, et alla sobiks mõnel juhul - omanikul läks oluliselt kallimaks kui teha otsast lõpuni kohe custom süsteem, mis ideaalselt alla sobiks.

Katid eemaldad, siis ülevaatuselt enam läbi ei saa. Võib kõik originaalid välja rookida ning paigaldada näiteks 2tk high-flow metallelementidega katti. Nendega saab ülevaatuselt legaalselt läbi.
Sportkattidega tuleb ka jõulupuu külla, aga sellest saab õnneks lahti aju(sid) ringi progedes.

Kui on huvi, siis võime üle vaadata ja mingi pakkumise teha väljalaskele. Kas siis teha täis custom süsteem või otsida Simonsi toodangust näiteks cat-back ning ülejäänud süsteemiga sobitada.

Mõned tehtud tööd:
http://prj-tuning.com/files/pics/v2ljalasked.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 02.06.14 06:25 Tsiteeri


Võta moto alla,eemalda 4 torukollete osadena olevat kati,jäta 2 viimast ülevaatuste jaoks alles,igapäevasõitudeks tee flantsidega sirged torud.Tagumised lambdad tuleks "ära lollitada" või mõni ägedam mees progeb välja kui võimalik.


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 02.06.14 06:31 Tsiteeri


Omal ka sai tehtud ise koduste meetoditega hääli omal S8-l jämedamaks kuid pole ikka see mis võiks olla, kas keegi oskab öelda kuskohast võiks leida Tartus summutile torusid ja põlvesid ja soovitavalt 3"-ne toru.Kas see lambdade välja progemine teeb ka kütusekulu suuremaks ja kas hiljem ülevaatuselt saab läbi ametlikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.06.14 15:00 Tsiteeri


Tagumised lambdad on ainult katalüsaatori efektiivsuse kontrolliks ja veatule süütamiseks. Nad ei mõjuta mitte midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]