Lehekülgi: 1 2 |
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.14 16:06
|
|
|
Nii mehed, kes oskab aidata. Täna avastasin, et minu kilometraazi lugeja ei tööta. Spidokas toimib, aga läbisõit seisab paigal ja kui tahan lugeda
mitu kilomeetrit kuhugi on, siis see seisab peale vajutamist õndsalt nulli peal. Kas keegi on ka sellise asja otsa sattunud?
a.
|
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.14 13:12
|
|
|
Pead kellaplokki maha võtma ja joodised üle jootma.
Endal oli ka Audi 80-ga selline probleem.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 30.07.14 14:10
|
|
|
Kui jootmisel abi vaja võin käe külge lüüa.
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 30.07.14 14:38
|
|
|
Viga on pigem odomeetri ühes plasthammasrattas, millel hambad nüüd maas. Sellel autol ei tohiks liikumise ajal odomeetrit näiteks nullida.
Ise ma ära seda ei vahetanud, seega selle suhtes nõu anda ei oska.
|
|
|
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.14 14:50
|
|
|
Jama kui see plokk vaja lahti võtta. Selle kätte saamine on vist ilge töö. Igastahes Priit pakkus mulle välja, et tegu võib olla mingi pistikuga, mis
on käigukasti juures lahti. Kui ma millalgi sinna jälle sattun, äkki on selle viga.
Igastahes täna oli ilge jama. Pagaasniku luuk ei avanenud enam. Mul võtmest ei toimi ja see link mis taga on ka ei toimi. Üks kunagistest omanikest
tahtis mingit ägedat autot omale teha ja pani signa puldil selle karjumise nupu alla pagasiruumi avamise. Põhimõtteliselt iga kord, kui pagasiluuki
tahan avada pean 3 sekki hoidma puldil seda nuppu all. Võtsin täna kõik lahti. Selgus, et mingi juhe jookseb mingisse väiksesse pütti ja see pütt
tõmbab ühte trossi, mis avab luugi. Viga oli selles, et üks vits mis keskmisest mehanismist sikutab parempoolset luku hooba oli lõdva, sest selle
plastmassist pinguti oli ära amortiseerunud. Väike teip-tuuning ja kõik lahenes jälle. Avastasin tagant veel vooliku, mis tuleb kojameeste paagist.
Taga mul ju kojameest ei ole. Huvitav kas on olemas mingid siuksed vinged amordid, et kui seda nuppu vajutan hüppab pagasniku luuk ise täiesti laiali
ka. See oleks väga tase.
a.
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 27.08.14 18:46
|
|
|
Kui olekski sellised luugiamordid, siis viskaks need ilmselt ka luugi varsti küljest. Uuematel vag masinatel ju olemas el. Tagumine luuk, kuid seda
süsteemi vist peale aretada ei õnnestu.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.14 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priit86
Kui olekski sellised luugiamordid, siis viskaks need ilmselt ka luugi varsti küljest. Uuematel vag masinatel ju olemas el. Tagumine luuk, kuid seda
süsteemi vist peale aretada ei õnnestu. |
Jajah, mõtle vajutad nuppu, naine auto taga natuke vales kohas ja pagasiluuk lööb sahtli tühjaks. Kuradi jama. Seal elektriamordiks ruumi ei ole,
eeldan, et need on suuremad kui tavalised. Seal mingine soon tavalise jaoks on ja sinna midagi muud ei mahu ma kardan ka.
a.
|
|
|
|
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.14 18:53
|
|
|
Loodan, et keegi annab mulle abikäe või hea nõu auto helisüsteemi osas. Ei ole varem sellega kunagi kokku puutunud ja tahaks tasapisi asjalikuks heli
muuta. Igastahes olemasolevalt on mul tagaistmete vahel 2 kõlarijuhet umbes meetri jagu, aga kuhu nad kunagi jooksid seda ma ei tea. Tagaustes kõlarid
või nende augud puuduvad. Esiustes on originaalkõlarid mingi 10 cm-sed ja need hakkavad kõrisema kui heli tiba kõvemaks keerata. Mingi teadjapoiss
oskas mulle õelda, et mul on päris okei makk peal. Mingi pioneerikas, kus on usb ja cd olemas. See kuu tahaks siis esimesed kõlarid välja vahetada.
Aga millised peaksin valima? Seal on mingid erinevad parameetrid: Max on 70w kuni 160w ja on mingi RMS 30-40W. Ning kui kõlarid ära vahetan, kas vana
ühendus sobib uuele kõlarile? Ehk keegi teab soovitada kust mida osta või siis kellegil äkki vedeleb jalus mõni jubin, mis aitaks mul sümboolse hinna
eest midagi täiustada.
a.
|
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.14 19:05
|
|
|
Ma ei tea, ise vahetasin A4-l vanad kõllid Hertzi kõlarite komplekti vastu. Heli on neil päris hea. Komplekt maksis 109 euri millegiga.
|
|
|
Ardo100
huviline
Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.15 20:46
|
|
|
Niimoodi, auto on nüüd aasta aega minu käes olnud ja varsti ülevaatusele minek mais. Mõni jama vahepeal on olnud, aga mitte midagi suurt. Geneka rihma
pinguti pani koos rihmaga poole sõidu pealt minema, aga selle sai ära klaaritud. Päris vastik on selle autoga sõita, kui roolivõimu pole. Aga õnneks
oli see erandjuhus. Tekitasin autole isegi väikese hooldusajaloo enda jaoks, mida täidan koguaeg, et ülevaade oleks asjadest olemas.
...-2013
- 260000km vahetati piduriklotsid+kettad/hammasrihmad+ rullikud
- 270000km vahetati 5 käiguline käigukast 6 käigulise käigukasti vastu (peale vahetust vähenes kütusekulu) + vahetati siduriketas
2014
- 280000km vahetati õlid/filtrid/eelsüüteküünlad.
- 282000km vahetati vaakumpump ja kõrgsurvepumba tihendid.
- 284000km vahetati kõik puksid mis vajavad vahetust (6tk) ja tagumised pidurid ning pidurisupordid remonditi.
2015
- 286000km vahetati esituled, esimesed suunatuled, generaatori rihm ja rihma pinguti.
- 287000km vahetati õli, filtrid, pihustite kummivoolikud, esistange, tuuleklaas ja põhjakaitse.
- 288000km vahetati esimesed piduriklotsid, 1 piduriketas, pidurivedelik ja 1 pidurivoolik.
a.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |