Deprecated: Implicit conversion from float 502766.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi 80 B3 1.8S - 1990 - Jan95
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1.8S - 1990 - Jan95 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2938)
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 27.05.14 20:05 Tsiteeri
Audi 80 B3 1.8S - 1990 - Jan95



Tervist kõigile !
Tegin mingiaeg kasutaja siia peale oma esimese auto ostu milleks siis osutus vana audike. Nüüd sain pesta ta vähe puhtamaks ja korrastada. Saan julgelt lisada pilte vähemalt ! :D.
Auto on siis Audi 80 1.8S 66kw kuid passi kohaselt on 55kw seega ma ei tea mis teema sellega on aga jah. Vaatasin ringi päris kaua kuid ei leidnud autot mis nagu piirduks minu eelarvega milleks oli ligi 400 euri. Koperdasin siis selle vana audi peale mis maksis 330 eurot ! Helistasin tüübile ja leppisin aja kokku millal proovida jne. Esmamuljed olid kõik head selle auto kohta, täitsa korralikult käib ja sõidab. Auto oli ise seisnud 2 aastat tal või rohkem maja ees millest tekkis muidugi värvi kahjustus.. nimelt hakkas värv pleekima ja osades kohtades oli roostet näha kuid ta oli nii viisakas, et värvis ära need rooste kohad originaal värviga. Auto haises ja oli nii must, et ei kannatanud palju istuda seal sees. Makki sees polnud ega maki juhtmeid ka polnud.Kõlarid olid mingi nn porno tagant kuna kunagi tagumine uks löödi katki ja varastati kõlarid ära ja siis poiss tal pani paar väikest kõlarit ( lisan pildid ka neist ) mis rikkus tagavaata ära :(. Sai siis nüüd hiljuti ostetud need juhtmed ja täna pandud külge edukalt. Kaks eesmist kõlarit nüüd töötavad kuid tagant vaja ikka vedada uued juhtmed ja uued kõlarid panna sinna. Avastasin ka esimese vea eelmine nädal. Auto suri lihtsalt välja mul linnas ja käima ei läinud kuidagi. Aku oli täitsa tühi, õnneks tuli sõber ja saime kuidagi tema poole viidud auto rakvere linnas. Laadisin 15 min seal akut ja lasin edasi eeldusega, et generaator laeb aga poole tee peal koju jälle suri välja ja istusin vihma käes nagu lollakas. Tuli välja et generaator oli tuksis, ei laadinud. ( Ostes juba oli ilmselt peekis kuna kojamehed töötasid kuidagi kahtlaselt alati ). Õnneks ühed noored tulid mulle appi ja lõpuks sai tulemuseks nii, et neil oli pakkuda täpselt samasuguse audi generaatorit, ostsin ära, paigaldas ära ja nüüd auto on seni töötanud laitmatult !

Tulevased plaanid:
Valuveljed osta.
Tagumised piduriklotsid välja vahetada.
Armatuuris pirnide vahetus.
Suunatulede korpused eest ja tagant välja vahetada ( taga - punane. Ette - läbipaistev )
Uus makk osta ja korralikud kõlarid muretseda.
Pagasniku peal rooste likvideerida.


Esimene kohtumine autoga:
http://i57.tinypic.com/vxyskx.jpg

http://i62.tinypic.com/vhcc34.jpg

http://i62.tinypic.com/xqi55e.jpg

Peale pesu ja korrastamist.

http://i59.tinypic.com/dgzh2.jpg

http://i59.tinypic.com/qoiz4l.jpg

http://i57.tinypic.com/2cygrw8.jpg

http://i61.tinypic.com/2qmndw5.jpg

http://i60.tinypic.com/2qjm0lz.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.14 21:57 Tsiteeri


Omast kogemusest. Ideaalne valik esimeseks autoks. Enamik varuosasid on taskukohase hinnaga ja kui oled varem tööriista käes hoidnud, siis saad ise vahetamisega/parandamisega ka hakkama. "S" variant peaks olema karburaatoriga mitte pritsega, kui ma ei eksi ?
Ise tahtsin ka omale taha punaseid suundasid sokutada, tuli välja, et ülevaatusel tegutsevatele onudele ei istu see kohe mitte, et taga punased on. Sai ka esimeste valgete kohta uuritud vastati, et ees asetsevad valged ei aja kulmu kortsu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 27.05.14 22:51 Tsiteeri


Ta sõidab küll kenasti ja juhitavus täitsa meeldib mulle. Peaks olema nagu monopritse see " S " tuhnisin veidi ringi foorumis, kõik seletavad erinevat, karpa , monopritse, täispritsung. Pean vaatama ise üle. Olen muidu väga rahul selle autoga, tunnen juba et ta on osa minust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 28.05.14 05:47 Tsiteeri


Kirjade järgi, "S" tähistab karburaatoriga mootorit. Kõige lihtsam viis kindlaks tegemiseks on korra kapoti alla piiluda ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 29.05.14 14:23 Tsiteeri


On jah karburaatoriga :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 03.06.14 18:38 Tsiteeri


Nii... Väike uuendus tegemiste kohta!
Tirisin pagassis katted ära, et vaadata mis pornot on tehtud sellega. Leidsin 2tk üleminekuid ja need tirisin välja kuna ei viitsinud jamada ja kõlarid polnud väärt seda. Leidsin juhuslikult juhtmed kõlarite jaoks mis olid üleminekute küljes, saan nüüd 2 korralikku kõlarit taha panna orig. aukudesse. Ei peagi vedama uusi juhtmeid õnneks! juhuu. Kuid see vaatepilt pagassis oli õõvastav ja jube, palun sellega nüüd abi ja soovitusi. Mida ma peale hakkan sellega ?

Pagassi tõeline olemus siis.
http://i58.tinypic.com/2eofl06.jpg

Üleminek mis siis sinna aretatud oli.
http://i59.tinypic.com/2yjtxev.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 03.06.14 20:25 Tsiteeri


Kui päris mäda, siis tuleb uus põhi sinna keevitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 03.06.14 20:53 Tsiteeri


Mm ma pean vaatama, alt põhja lähemalt uurides ei tundu olevat läbivat mitte kuskil ega märku sellest.
Lisan ka mootorist pildi.
http://i59.tinypic.com/207p6ie.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.06.14 21:10 Tsiteeri


No käiaga hakka roostet eemaldama, Soovitaks traatharja kasutada. Kui auke ei tule, siis pole mõttet keevitada. Peale rooste eemaldamist roostesurm peale kanda. Soovitan buvanoli Peale seda siis mingi tugev värv peale Kindlasti mitte spray. Ja lõppuelõpuks kereõli vms veel kanda peale. Siis jääb pidama ka

Kindlasti roostet käia mitu korda, sest see tundub üsna kaugele olevat läinud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 15.06.14 19:25 Tsiteeri


Veidi rohkem pilte :).

http://i62.tinypic.com/5eg56q.jpg

http://i57.tinypic.com/mnhub.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 16.06.14 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Kirjade järgi, "S" tähistab karburaatoriga mootorit. Kõige lihtsam viis kindlaks tegemiseks on korra kapoti alla piiluda ;)


Minu 80-nel ka S taga kirjas, kapoti all pritsung :)


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 16.06.14 18:32 Tsiteeri


Mul oli pagassipõhjaga suht sama seis. Kunagi oli ka roostesurmaga üle tehtud ja värv peale pandud, kuid eelmine aasta tuli ikkagi uus põhi panna. Doonorilt sai samasugune terve põhjaplekk, roostetanud osa sai ära lõigatud ning siis uus kinni punktitud ja mastiksiga ära tihendatud ja mingi bituumeniga tervenisti alt ja ülevalt ära tehtud. Esialgne seis oli
selline. Aga kui läbivat ei ole, siis on veel hästi. Kindlasti vaata üle ka kõik need kohad, kust vesi sisse tulla võib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.14 16:02 Tsiteeri


Auto juba müügis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jan95
huviline



Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990

postitati 30.06.14 18:20 Tsiteeri


Kuule ja.. Kahju on müügis hoida aga hetkeline rahaline seisukord on kitsas, diislit oleks palju odavam omada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.06.14 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jan95
Kuule ja.. Kahju on müügis hoida aga hetkeline rahaline seisukord on kitsas, diislit oleks palju odavam omada.

Nii vana masina puhul suht naiivne arvamus


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.14 19:43 Tsiteeri


Kui pead silmas ainult kütusekulu, siis okei nõustun, samasugused diislid tiksuvad rahulikult 5l/100le, aga peaksid arvestama, et tegemist on ikkagi vana autoga. Mis tähendab seda, et lõpuks on sul väljaminekud ikkagi samad. Ja üldjuhul kaasnevad uue autoga uued probleemid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.06.14 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Karullas
Kui pead silmas ainult kütusekulu, siis okei nõustun, samasugused diislid tiksuvad rahulikult 5l/100le, aga peaksid arvestama, et tegemist on ikkagi vana autoga. Mis tähendab seda, et lõpuks on sul väljaminekud ikkagi samad. Ja üldjuhul kaasnevad uue autoga uued probleemid.


Noh, kuidas keegi seda kulu arvestab. Diisli keskmine 5-5.5L/100km kohta või bensiini puhul 2 liitrit enam +-.
Meie b3 kulutas keskmiselt kütet 6.4-7.2 liitrit saja kilomeetri kohta, arvutatult paak tühi, paak täis meetodil, 1.8S R4 66kw karburaator ja mootor töötas ka alati laitmatult, isegi mõõduka pakasega.
Tösi on, ega uus auto pole ka alati roosilise taustaga ja probleemivabad.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]