Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 27.05.14 20:05
|
|
|
Audi 80 B3 1.8S - 1990 - Jan95
Tervist kõigile !
Tegin mingiaeg kasutaja siia peale oma esimese auto ostu milleks siis osutus vana audike. Nüüd sain pesta ta vähe puhtamaks ja korrastada. Saan
julgelt lisada pilte vähemalt ! .
Auto on siis Audi 80 1.8S 66kw kuid passi kohaselt on 55kw seega ma ei tea mis teema sellega on aga jah. Vaatasin ringi päris kaua kuid ei leidnud
autot mis nagu piirduks minu eelarvega milleks oli ligi 400 euri. Koperdasin siis selle vana audi peale mis maksis 330 eurot ! Helistasin tüübile ja
leppisin aja kokku millal proovida jne. Esmamuljed olid kõik head selle auto kohta, täitsa korralikult käib ja sõidab. Auto oli ise seisnud 2 aastat
tal või rohkem maja ees millest tekkis muidugi värvi kahjustus.. nimelt hakkas värv pleekima ja osades kohtades oli roostet näha kuid ta oli nii
viisakas, et värvis ära need rooste kohad originaal värviga. Auto haises ja oli nii must, et ei kannatanud palju istuda seal sees. Makki sees polnud
ega maki juhtmeid ka polnud.Kõlarid olid mingi nn porno tagant kuna kunagi tagumine uks löödi katki ja varastati kõlarid ära ja siis poiss tal pani
paar väikest kõlarit ( lisan pildid ka neist ) mis rikkus tagavaata ära . Sai
siis nüüd hiljuti ostetud need juhtmed ja täna pandud külge edukalt. Kaks eesmist kõlarit nüüd töötavad kuid tagant vaja ikka vedada uued juhtmed ja
uued kõlarid panna sinna. Avastasin ka esimese vea eelmine nädal. Auto suri lihtsalt välja mul linnas ja käima ei läinud kuidagi. Aku oli täitsa tühi,
õnneks tuli sõber ja saime kuidagi tema poole viidud auto rakvere linnas. Laadisin 15 min seal akut ja lasin edasi eeldusega, et generaator laeb aga
poole tee peal koju jälle suri välja ja istusin vihma käes nagu lollakas. Tuli välja et generaator oli tuksis, ei laadinud. ( Ostes juba oli ilmselt
peekis kuna kojamehed töötasid kuidagi kahtlaselt alati ). Õnneks ühed noored tulid mulle appi ja lõpuks sai tulemuseks nii, et neil oli pakkuda
täpselt samasuguse audi generaatorit, ostsin ära, paigaldas ära ja nüüd auto on seni töötanud laitmatult !
Tulevased plaanid:
Valuveljed osta.
Tagumised piduriklotsid välja vahetada.
Armatuuris pirnide vahetus.
Suunatulede korpused eest ja tagant välja vahetada ( taga - punane. Ette - läbipaistev )
Uus makk osta ja korralikud kõlarid muretseda.
Pagasniku peal rooste likvideerida.
Esimene kohtumine autoga:
Peale pesu ja korrastamist.
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.14 21:57
|
|
|
Omast kogemusest. Ideaalne valik esimeseks autoks. Enamik varuosasid on taskukohase hinnaga ja kui oled varem tööriista käes hoidnud, siis saad ise
vahetamisega/parandamisega ka hakkama. "S" variant peaks olema karburaatoriga mitte pritsega, kui ma ei eksi ?
Ise tahtsin ka omale taha punaseid suundasid sokutada, tuli välja, et ülevaatusel tegutsevatele onudele ei istu see kohe mitte, et taga punased on.
Sai ka esimeste valgete kohta uuritud vastati, et ees asetsevad valged ei aja kulmu kortsu.
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 27.05.14 22:51
|
|
|
Ta sõidab küll kenasti ja juhitavus täitsa meeldib mulle. Peaks olema nagu monopritse see " S " tuhnisin veidi ringi foorumis, kõik seletavad
erinevat, karpa , monopritse, täispritsung. Pean vaatama ise üle. Olen muidu väga rahul selle autoga, tunnen juba et ta on osa minust
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 28.05.14 05:47
|
|
|
Kirjade järgi, "S" tähistab karburaatoriga mootorit. Kõige lihtsam viis kindlaks tegemiseks on korra kapoti alla piiluda
|
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 29.05.14 14:23
|
|
|
On jah karburaatoriga .
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 03.06.14 18:38
|
|
|
Nii... Väike uuendus tegemiste kohta!
Tirisin pagassis katted ära, et vaadata mis pornot on tehtud sellega. Leidsin 2tk üleminekuid ja need tirisin välja kuna ei viitsinud jamada ja
kõlarid polnud väärt seda. Leidsin juhuslikult juhtmed kõlarite jaoks mis olid üleminekute küljes, saan nüüd 2 korralikku kõlarit taha panna orig.
aukudesse. Ei peagi vedama uusi juhtmeid õnneks! juhuu. Kuid see vaatepilt pagassis oli õõvastav ja jube, palun sellega nüüd abi ja soovitusi. Mida ma
peale hakkan sellega ?
Pagassi tõeline olemus siis.
Üleminek mis siis sinna aretatud oli.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 03.06.14 20:25
|
|
|
Kui päris mäda, siis tuleb uus põhi sinna keevitada.
|
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 03.06.14 20:53
|
|
|
Mm ma pean vaatama, alt põhja lähemalt uurides ei tundu olevat läbivat mitte kuskil ega märku sellest.
Lisan ka mootorist pildi.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 03.06.14 21:10
|
|
|
No käiaga hakka roostet eemaldama, Soovitaks traatharja kasutada. Kui auke ei tule, siis pole mõttet keevitada. Peale rooste eemaldamist roostesurm
peale kanda. Soovitan buvanoli Peale seda siis mingi tugev värv peale Kindlasti mitte spray. Ja lõppuelõpuks kereõli vms veel kanda peale. Siis jääb
pidama ka
Kindlasti roostet käia mitu korda, sest see tundub üsna kaugele olevat läinud.
|
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 15.06.14 19:25
|
|
|
Veidi rohkem pilte .
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 16.06.14 18:32
|
|
|
Mul oli pagassipõhjaga suht sama seis. Kunagi oli ka roostesurmaga üle tehtud ja värv peale pandud, kuid eelmine aasta tuli ikkagi uus põhi panna.
Doonorilt sai samasugune terve põhjaplekk, roostetanud osa sai ära lõigatud ning siis uus kinni punktitud ja mastiksiga ära tihendatud ja mingi
bituumeniga tervenisti alt ja ülevalt ära tehtud. Esialgne seis oli
selline. Aga kui läbivat ei ole, siis on veel hästi. Kindlasti vaata üle ka kõik need kohad, kust vesi sisse
tulla võib.
|
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.14 16:02
|
|
|
Auto juba müügis ?
|
|
|
Jan95
huviline
Registreerunud 10.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8 S - 1990
|
postitati 30.06.14 18:20
|
|
|
Kuule ja.. Kahju on müügis hoida aga hetkeline rahaline seisukord on kitsas, diislit oleks palju odavam omada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.06.14 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jan95
Kuule ja.. Kahju on müügis hoida aga hetkeline rahaline seisukord on kitsas, diislit oleks palju odavam omada. |
Nii vana masina puhul suht naiivne arvamus
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Karullas
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.14 19:43
|
|
|
Kui pead silmas ainult kütusekulu, siis okei nõustun, samasugused diislid tiksuvad rahulikult 5l/100le, aga peaksid arvestama, et tegemist on ikkagi
vana autoga. Mis tähendab seda, et lõpuks on sul väljaminekud ikkagi samad. Ja üldjuhul kaasnevad uue autoga uued probleemid.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.06.14 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karullas
Kui pead silmas ainult kütusekulu, siis okei nõustun, samasugused diislid tiksuvad rahulikult 5l/100le, aga peaksid arvestama, et tegemist on ikkagi
vana autoga. Mis tähendab seda, et lõpuks on sul väljaminekud ikkagi samad. Ja üldjuhul kaasnevad uue autoga uued probleemid. |
Noh, kuidas keegi seda kulu arvestab. Diisli keskmine 5-5.5L/100km kohta või bensiini puhul 2 liitrit enam +-.
Meie b3 kulutas keskmiselt kütet 6.4-7.2 liitrit saja kilomeetri kohta, arvutatult paak tühi, paak täis meetodil, 1.8S R4 66kw karburaator ja mootor
töötas ka alati laitmatult, isegi mõõduka pakasega.
Tösi on, ega uus auto pole ka alati roosilise taustaga ja probleemivabad.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|