Pealkiri: Audi A4 2.0TDI 103kw kostub lörin õhupuhastajast
(Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2012)
MartenM
huviline
Registreerunud 07.11.11
Kasutaja on eemal
postitati 27.05.14 05:45
Audi A4 2.0TDI 103kw kostub lörin õhupuhastajast
Probleem on selline, et õhupuhastajast kostub selline lörin nagu oleks summuti katki. Kui õhupuhasti õhuvõtu ava käega piirata, siis käib normaalselt
ning kui uuesti vabastada hakkab lörisema. Ehk on keegi kunagi millegi sellisega kokku puutunud? Kontrollisin, nukvõll on korralik.
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
postitati 27.05.14 14:36
Kas 8V või 16V?
Nuka ajastus kui palju on (vcds torsion value)?
Tekkis üleöö või aegamisi? Hammasrihma ei ole keegi hiljuti vahetanud?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
MartenM
huviline
Registreerunud 07.11.11
Kasutaja on eemal
postitati 27.05.14 14:59
8V, ausaltöeldes ei tea kuidas tekkis, soetasin selle masina sellise rikkega. Aga võtsin klapikambrikaane maha, nukk on ilus, tõukurid on ilusad,
tundub, et vahetatud. Sellel on nookurite võll kahes tükis ja nende võllide otstes on alumiiniumpunnid aga kaks punni on ainult alles ehk mõlemal
nookuri võllil on üks ainult alles, kas võib selline asi olla, et sealt laseb õlisurve maha ja ei ava klappe piisavalt palju ja tekib selline hääl !?
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 27.05.14 16:22
EGR võib lahti olla.
MartenM
huviline
Registreerunud 07.11.11
Kasutaja on eemal
postitati 27.05.14 21:13
Panin need alumiiniumpunnid tagasi, kuid kahjuks nendes ei olnud viga.
Aga kuidas ma seda EGR'i kontrollida saaksin? Sellel on elektrooniline EGR.
MartenM
huviline
Registreerunud 07.11.11
Kasutaja on eemal
postitati 27.05.14 21:25
Nuka ajastus(torsion value) on 3,9*KW.
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 28.05.14 21:21
Elektriline egr peaks kohe vea sisse lugema. Võta maha ja vaata kas on kinni korralikult ja kas liigub klapp. 4. kanali neljas lahter peab nullis
olema(tegelt +3 ja -3 vahel on normis aga pannakse nulli nii peaks kõige parem olema). Sul hetkel peaks liiga varane süüde olema kui õiget asja
vaatasid.
MartenM
huviline
Registreerunud 07.11.11
Kasutaja on eemal
postitati 02.06.14 07:11
EGR oli töökorras, nukkvõll, saaled ja hüdrotõukurid said vahetatud ja masin korras
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]