Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S3 8L 1.8T - 2000 - Kork (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5109)
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.14 20:25 Tsiteeri
Audi S3 8L 1.8T - 2000 - Kork



Esimene Audi ja ka esimene nelivedune. Kuna viimased kolm autot on olnud kõik nõiakunstiga ehk turboga, kuid esiveolised, siis sai kriteeriumiteks seatud turbomootoriga nelikveoline manuaalkastiga auto. Pika otsimise peale jäi lõpuks sõelale see samune S3. Väike on, kuid ajab asja ära.

Tehnilise seisu koha pealt olen jõudnud see aasta juba kaks korda klapikambrikaane tihendit vahetada- esimene ei olnud originaal, kuid tuntud firma oma aga siiski pidas vastu ainult paar kuud. Asemele läks originaaltihend ja nüüd loodame, et peab vastu. Lisaks on tehtud veel nipet näpet asju ja erinevaid õlisi vahetatud. Veel on käidud ka softi kallal ning vähe jõulisem mõtlemine kirjutatud. Väidetavalt peaks ka haldexi ajuga midagi tehtud, kuid seda ei oska ei ümber lükata ega ka kinnitada.

Hetkel ei puhu kliima külma. Sai kenasti süsteem puhastatud, hooldatud ja täidetud, kuid sidurit taha ei võtnud. Õnne tänava Üllari abiga sai kindlaks tehtud, et mähis on kompressoril läbi ning sai kokku lepitud temaga paranduse aeg. Veel ei tööta püsikiirushoidja korralikult- sõites maanteel lohust läbi viskab püsika maha. Vahetatud sai piduripedaali andur, mis andis veateadet, kuid kahjuks see ei aidanud. Sai ostetud veel veovõlli juures asuv kiiruse andur ja millalgi lähiajal läheb külge, loodetavasti aitab.
Samuti vajavad erinevad keredetailid värvimist- esistange (värv igalt poolt maas), kapott (kivitäkked sees), juhi poolne tiib (kraapsud peal) ja juhiuks (tüüprooste ukse alaosas aluva liistu juures).

Plaanidest niipalju, et selle aasta jooksul loodetavasti saab kogu auto väga heasse seisukorda. Mingit tuuningut plaanis pole, kui siis paremad pidurid koos klotside, pidurivedeliku ja armoriseeritud pidurivoolikutega, et väheke ka ringradade peal autot katsetada. Alguses oli küll erinevaid kere ja tehnika "tuunimise" plaane, kuid aina rohkem hakkab tunduma, et üks heas originaalkonditsioonis S3 on tükk maad ilusam ja väärtuslikum, kui erilahendustega käkerdis. Ikkagi Audi esimene "hot hatch" ja ilmselt ka "insta classic".

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02288.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02299.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02300.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02311.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02333.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_02377.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_0234_1.jpg

http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_DSC_0235_1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.05.14 05:18 Tsiteeri


Ega see S3 juhuslikult NEMM auto platsilt pärit pole? Kui jah siis olen isegi roolida saanud, ja edasi käib hästi, ega jah igal nii vanal autol leidub midagi näppimiseks ja parandamiseks. Aga edu ja paksu rahakotti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.14 05:50 Tsiteeri


Sai võetud foorumi kasutaja paranormal käest see endale. Tema ta Eestisse tõi umbes poolteist aastat tagasi. Läbisõit on 150 tuhat, kuid seda see kindlasti päriselt ei ole.
Samas tundub, et väljamaa omanik on olnud aldis ikkagi auto hooldamisele ja näiteks istmete nahk on päris korralik, juhi istme nahk on ainult natuke veninud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 27.05.14 19:13 Tsiteeri


Käisin seda kunagi isegi vaatamas, mõned iluvead olid aga muidu tundus normaalne. Ise tahtsin lihtsalt facelift mudelit, sellepärast seda ka pikemalt edasi ei uurinud.

Kelle/mille soft seal peal on?

Kindlasti jäta stanged originaaliks, seda kere ühegi tuuning stangega küll kuidagi paremaks ei tee;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.14 19:43 Tsiteeri


Softi päritolu on teadmata.
Eks ise vaatasin ka facelifti omasid, kuid Eestis müügil olevad olid kaua platsi peal seisnud ja hinnad olid kõrged.
Lisaks on minu arust fl ja pre-fl hinnavahe põhjendamatult suur.
Iseenesest stange tuuningut ei plaaninudki vaid mõtlesin kleepsu,toonklaasi ja tehnika tuunimist, kuid prillikivina näeb see S3 ilmselt kõige parem välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 27.05.14 20:23 Tsiteeri


Tehnika tuunimine on mõistlik, varsti jääb nagunii nõrgaks:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.14 05:39 Tsiteeri


Kas sul endal on ka midagi tehtud essiga või on täitsa stock?

Selle turbomootoriga kahjuks kord juba nii on, et koguaeg jääb jõudu puudu aga ma lohutan ennast sellega, et ega sealt 1,8-st mootorist mingeid suuri jõude mõistliku raha eest kätte ei saa :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 28.05.14 07:01 Tsiteeri


Ainult prj soft on peal, muu on stock.

Ega jah, eks majanduslikult alati mõistlikum kohe kiirem auto osta. Kuigi kui auto ise meeldib siis mõne tuhande lisamisel on võimalik see üpris kiireks saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.14 17:49 Tsiteeri


Täna sai kliima korda. Tänud Üllarile Õnne tänavalt selle eest.

Veaks ei olnud kompressori mähis vaid hoopis lihtsam asi, mille peale ei osanud ise tulla. Vähemalt jälle targem. Nimelt peale täitmist peab ka kõik veakoodid nullima kliimal ehk aku juhe maha mõneks ajaks ja oligi korras.

Edasi hakkaks keretöödega tegelema. Kas keegi oskab Tallinnas soovitada hea hinna/kvaliteedi suhtega värvitöökorda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel_L
huviline



Registreerunud 02.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb

postitati 03.06.14 08:16 Tsiteeri


Sai ka seda autot kunagi vaatamas käidud ja proovitud.
Ost jäi ikkagi katki, eelistasin FL'i ja need samad mured, mis praegugi välja on toodud vaevasid autot ka 2a tagasi. S3'ni kahjuks ei jõudnud ikkagi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.14 12:19 Tsiteeri


Kahjuks ei piirdunud veakoodide kustutamisega kliima mitte töötamine. Nimelt oli läbi ka kliima kõrgsurve andur, mis mingil hetkel töötas ja järgmisel hetkel viskas vea sisse. Tulevikus, kellel sama jama, siis kliima näitab veakoodiks 22.1 -A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open, *22.1. Esialgu anti Forsist vale andur ja peale vaadates ei sarnanenud see üldse sellega, mis küljes oli. Sai ise neti kaudu õige välja otsitud ja see ka Forsist ära ostetud (muidugi oli õige jupp jälle 3 korda kallim). Õige kood on sellel jublakal 1J0 959 126. Vahetamine ise on lihtne- kunde poolse esimese püstaku juures kapoti all on üks kliima täitmis torudest ja selle kõrval täpselt püstine andur. Ära käib see 17 võtmega keerates. Töötab nagu autokummi ventiil- ära keerates teeb korraks ptsh ja külmainet selle kaudu kaduma ei lähe. Uus käib lihtsalt peale keerates.
Loodetavasti nüüd on kliimaga korras ja saab tükk aega muretult sõita.
Asukoht
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_asukoht.jpg
Uus
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_uus.jpg
Vana
http://www.snap.ee/static/user_thumbs/tanel998/ess_3/t760_vana.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.14 17:46 Tsiteeri


Kiiruseanduri vahetus ei andud kahjuks positiivset tulemust püsikiirushoidja suhte.
Kas kellelgi on pakkuda lahendust probleemile:
Püsikiirushoidja hüppab välja, kui teel lohust või teravamast äärest üle sõidan. Lisaks kui hoidjaga kiirendab, siis seatud kiiruseni jõudes viskab jälle välja. Vahetatud on juba piduri pedaali andur ja veovõlli kiiruse andur. Oleks nagu korraks tulemust andnud aga siiski suhteliselt kiirelt läks samasse staadiumisse nagu ennem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 07.07.14 03:32 Tsiteeri


Kui ABS anduritelt mingi (põrutuse/vibra) hetk infi peale ei tule, siis kukub ka näiteks cruis ära.


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.14 17:00 Tsiteeri


Kas andurite kontrollimiseks on mingi hea viis ka peale lihtsalt uue vastu vahetamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.14 18:42 Tsiteeri


Kliima viskab veaks 50.3. Kuskilt netist ma infot sellise koodi kohta ei leidnud. Oskab keegi aidata? Mingi hetkel ise kliima külma ei puhunud ja siis hakkas lambist uuesti puhuma suhteliselt lühikese aja järel, kuid nüüd ei puhu üldse külma. (kliima kenasti just hooldatud ja täidetud)

Lisaks, kas keegi suudab mulle ära nimetada kõik sensorid, mida püsikiiruse hoidja kasutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 27.07.14 19:33 Tsiteeri


Vaata arvutiga, mis kangi näitajad teevad püsika jamades.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.14 13:57 Tsiteeri


Kas keegi saab arvutiga(koos kaabliga) aidata, et uurida väheke püsikat ja kliimat sümboolse tasu eest Tallinna piirkonnas sel nädalal või oskab keegi sellist inimest soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.14 10:50 Tsiteeri


Kliima sai korda. Käisin www.autokliima.ee töökojas ja jõudsid järeldusele, et kaitsme viga. Kaitse vahetatud ja hetkel veel muret pole.
Kas keegi oskab öelda, kus asub cruise'i kaitse? Kas seal samas aku peal karbis, kus kliima omagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 02.08.14 06:03 Tsiteeri


Mul A4 B6 oli sama probleem, et mõnes augus ja teatud kurvides vilgutas veojõu kontrolli tuld ja viskas cruisi maha. Koduteel on üks lauge kurv mille keskel väike lohk ja seal viskas 100% alati cruisi välja.

Kuna varem ei olnud elektrooniliste ohutuslisadega masinat omanud, siis esialgu arvasingi, et ehk on see moodne elektroonika nii tundlik ja tõesti arvab, et on mingi külglibisemise oht vms - jäiga s-line vedrustusega kangutas sõitjaid kurvides päris korralikult ka ja mingid G jõud seal ehk isegi eksisteerisid.

Mõni aeg hiljem selgus, et üks esimene rattalaager on omadega otsas - laager ei teinud häält ega kolksunud aga mingi hetk peale vihmaga sõitu hakkas aeg-ajalt naksuma. Sai siis ülevaatuspunktis loksutaja peal uurimas käidud, et mis asi see naksub esisillas ja nii enda kui ülevaataja imestuseks oli laagril nii suur lõtk, kui loksutaja plaatidega ratast liigutati, siis pooltelg (välimine ots) liikus koos laagri sisemise osaga päris arvestatava nurga alla.

Peale laagrivahetust kadus ka cruisi väljaviskamise probleem - ilmselt siis liikus ABS võruga välimine pooltelje ots kurvis ja aukudes nii palju, et vahepeal kadus ABS signaal ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.14 18:24 Tsiteeri


Ma arvan, et see laagri viga olla ei saa kuna näiteks peale piduripedaali ja kiiruse anduri vahetust töötas korralikult vähe aega ja siis hakkas uuesti jamama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.14 14:06 Tsiteeri


Kuna kaane vahelt hakkas jälle õli lekkima, siis sai mõõdetud kompressioon- I-10,5; II-7,5; III-8; IV-11. Lisaks on rõhk karteris, sest tühikäigul õlikork hüppab.
Kas edasi oleks rahaliselt mõtekam uus sisu või teine korralik kasutatud mootor otsida? Ja palju sellised asjad üldse võivad maksma minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 24.08.14 15:49 Tsiteeri


Eestist sellele kasutatud mootorit suure tõenäosusega ei leia ja kaugemalt koos saatmisega alla 1000€ vaevalt midagi leiad. Need muidugi sisaldavad tihti juba turbot jms stuffi mis sul juba olemas on, ehk siis need saad eraldi maha müüa. Küll aga on see kasutatud mootor arvatavasti küllaltki palju sõitnud, ehk siis ostes ei ole reaalselt õrna aimugi mis seisus see sisu on ja kas seal midagi vahetust vajab.

Kui autoga plaanis vähe pikemalt sõita, siis ma uuriks mis korralik remont maksma läheb ning siis saaks edasi mõelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.14 11:50 Tsiteeri


Eks seda remondi summat ilma lahti võtmata teada ei saa. Siis on juba kohe mõtekam lasta ära ka parandada, kui lahti võetakse.

Mootori tüübiks on APY mootor. Kas keegi oskab öelda, mis on just sellel mootoril teistmoodi võrreldes teiste sama aja 1.8T mootoritega. Või samas, kui juba lahti võtmiseks läheb, mida annaks samal ajal ka parendada/tuunida?

Õnneks hetkel mingeid anomaaliaid mootori töös ei ole. Saab vaikselt edasi sõita kuni vikerkaare lõpust kullapaja leian.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.14 20:07 Tsiteeri


Masin läinud edasi parematele jahimaadele, kust lubati läbi jõusööda musklit hakata kasvatama. Võib teema sulgeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]