Lehekülgi: 1 2 |
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.15 19:55
|
|
|
See on tegelikult tore, et püssi põõsasse ei viska. Vahelduseks hea lugeda.
Ega ma ei süübinudki kusjuures palju quattro manuaalkast maksta võib, ei olegi nende hindadega kursis. Esi või tagaveol saaks 500euroga hakkama,
olenevalt autost. Kui ise vahetaks.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 31.07.15 20:09
|
|
|
Nendel 110 KW diislitel ja esiveolistel olen küll näinud 6 käigulist manuaali, aga 132 KW nelikveolisel mitte. Kindlasti on teostatav, aga kui palju
see kupüüri nõuab, sellest ei tea haisugi.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 18.08.15 13:44
|
|
|
Tänasest siis masin Hõbenooles remondis.
Vahepeal viimistlesin ja komplekteerisin veljed ära.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 31.08.15 17:31
|
|
|
Aparaat remondist tagasi.
Tehti diagnost ja vigane on siis hüdroblokk.
Vaja leida nüüd 5hp19 kasti küljest blokk.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 11.09.15 12:52
|
|
|
Täna vahetati paar õõtsa ees juhipoolel, tehti silla regull ja lasin katid tühjaks lüüa.
Muidu ainult kalland ja talland.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 31.10.15 18:02
|
|
|
Ega midagi erilist pole. Hitler liigub veel
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.15 09:20
|
|
|
Otsetoru pole veel alla modind ?
Teed taha mõlemale poole summuti otsad ?
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 02.11.15 17:15
|
|
|
Järgmine nädal vast hakkan tegelema sellega. Esialgu proovin üheltpoolt välja tuua. Vaatab mis välja kukub.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.15 20:17
|
|
|
Mõlemale poole C5 FL kroomitud otsad oleks edev
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 28.11.15 08:18
|
|
|
Eile panin vähe asisemad pirnid luupidesse. Keegi on kahjuks xenonid sealt välja kakkunud. Tulel on märgised küljes ja kaane sees on ka auk (teibitud)
mis viitab sellele, et seal on xenonid varem olnud. Ja muidugi on juhtmeid teibitud. Tuttav vaatas tuld ja ütles et sealt on xenoni mootor ka ära
võetud. Ei saa aru hästi, kas xenonil on oma kõrguse reguleerimis mootor veel? Hea meelega vaataks facelifti esituld kus xenon küljes, et näha mis mul
puudu on. Ise pole xenonitega väga sinapeal, aga talvel oleks nendega hea sõita küll.
Suvel tuleb ette võtta stangede värvimine. Tagumine on kriimustatud ja esimesel stangel ülemisel serval lakk maas (pildil näha). Järgmine
nädalavahetus proovin selle otsetoru lahenduse käsile võtta. Oma teisel autol, V6 bensukal tegin otsetoru, kuid see sai müüdud. Siis veel kõlarid
vahetada. Natuke nokitsemist ikka vajab, aga muidu tallab ilusti.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 12.12.15 21:15
|
|
|
Täna võtsin kätte ja tegin roolivõimu õli vahetuse. Käiku läks 2L õli, millest jäi ca 100 grammi alles ka.
Välja tuli paagist ja süsteemist punane õli. Pilti kahjuks vanast õlist pole. Filter oli küll nii rokane, et sealt ei käinud küll mingi vedelik läbi.
Õli vahetatud, kuid mure jäi.
Pump ikka undab, sellise õrna häälega, kuid rooli keerates täitsa ragiseb. Seda nii külma kui sooja mootoriga.
Pumba vahetuseks vist vaja nina laiali kakkuda? See tähendaks veel seda, et siis võiks juba ülejäänud hooldused ka teha. Rihmad, rullid jne jne?
Kellegil vaja koodi vms, siis selline õli.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 12.12.15 22:49
|
|
|
Kuidas õlivahetuse teostasid ? Õli vahetuseks oma nipp, mida uurisin enne USA video põhjal, kui hakkasin ise tegema. Tehes nii nagu videos, probleeme
polnud.Hetkel aga viitab selgelt kõik sellele, et palju õhku süsteemis ja üldiselt süsteem peaks ise end ära õhutama kuid kardan, et ka õli asemel
ongi õhk ja mitte õige kogus õli.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 13.12.15 07:36
|
|
|
Õli vahetasin ka ühe õpetuse järgi.
Tagasivool lahti, paak tühjaks, paagile pime ette.
Siis uus õli paaki ja 3 sek. auto käima, päris kiirelt imeb õli sisse.
Käivitasin 2 korda sest teise korraga tuli tagasivoolust juba puhast õli. (mul oli abiline kes hoidis voolikut ja topsi)
Siis panin tagasivoolu uue klambriga tagasi paagi külge ja õli valasin max. Panin käima, lasin tiksuda, vahepeal lappasin rooli, siis kontrollisin
õlitaset, aga ikka nagu õrnalt undab peale pikka sõitu linnapeal ja ragiseb ka. Õli on endiselt max ja ei vahuta ega midagi, täitsa puhas.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.15 08:49
|
|
|
Keera rooli ikka seisva mootoriga, sest kui käimise aeg õli vahtu lööb siis on ikka kasu 0.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 13.12.15 09:02
|
|
|
Mis jutt see on, et 2,5 tdi 132 kw ei tea kas on tehtud manuaal kastiga.
Mul on selline isend õue peal täitsa olemas
6ne manuaal kast. Ise just sellepärast selle auto ostsingi et olin kuulnud nende automaatide kehvast vastupidavusest.
Aga ega neid manuaale eriti juppideks ei müüda, pole niisamagi neid müügis.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.12.15 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tarmo_j
Mis jutt see on, et 2,5 tdi 132 kw ei tea kas on tehtud manuaal kastiga.
Mul on selline isend õue peal täitsa olemas
6ne manuaal kast. Ise just sellepärast selle auto ostsingi et olin kuulnud nende automaatide kehvast vastupidavusest.
Aga ega neid manuaale eriti juppideks ei müüda, pole niisamagi neid müügis. |
Vähe levinud on jah need 2.5TDI Q-d manuaal kastiga, aga ka endal on selline (132kW ja B6 kerega).
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 13.12.15 14:33
|
|
|
Hetkel pole silma jäänud et A8 132 kw oleks manuaalina siit eestist saada. 110 kw on küll.
Tõsi, A6 C5 132 kw diisel on manuaalina täiesti olemas. Isegi kiirelt saksa turgu lapates ei jäänud ühtegi sajakolmekümnekahe kilowattist manuaali
silma.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 13.12.15 14:50
|
|
|
Mina tõstsin auto nina nii palju maast lahti, et rattadkergeks läksid, lasin tagasivoolu lahti ningkeerasin rooli äärest äärde ja pumpasin õli
süsteemist välja. Mingi hetk sai ka kuidagi vist puhutud, seni kui midagi enam ei tulnud. Edasi ühendused kokku tagasi ja uus õli sisse ja sama
protseduur. Õli ära kadus, valasin peale ja seni kordasin seda protseduuri kunitase hakkas paika jääma. Käima pannes oli õhku vahel ja see eriti
tulemusi ei andnud. Sai koha peal edasi keeratud kuni enam ei kägisenud. Mingi õhumull jäi ikka sisseaga see tuleb, (peaks tulema) ise välja.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 13.12.15 15:48
|
|
|
Ma vaatasin ka youtubest seda videot, kus nina üles tõsteti ja siis seisva mootoriga rooli väänati.
Mul pole süsteemis õhku sees, sest mulle pole ja õli ka ei vahuta. Täna kontrollisin hommikul veel õlitaset ka. See oli ilusti max ja puhas.
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 14.12.15 15:07
|
|
|
Nagu aru saan siis Sinu omanduses kaks d2 kerel olevat masinat ?
Kas on ka muid väiksemaid erinevusi peale tangitava kütuse ja küttekulu ?
Muidu kena masin
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 14.12.15 17:00
|
|
|
Bensiinikal on katuseluuk, püsikas, istmesoojendused. Diislil need lisad puuduvad.
Diislil on taga kardina ring, teisel see puudub
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 14.12.15 17:45
|
|
|
Eks mõlemal ole oma pluss. Linnas meeldib kindlalt V8 sõita. Ristmikelt tavaliselt kiire minek, diisel kogub hoogu ennem kui liikuma hakkab. V8-ga
pehmem sõita, sest standard vedrustus. Meie linna teed on nagu nad on, kanalka luuk, luugi otsas ja vajunud ka veel
Maanteel, kui vaja kaugemale sõita, siis ikka diisel. Jäik ja kulub natuke rohkem rulli. täna võtsin V8 paagi silmini, näis palju sõita saab.
EDIT: Oja. Eks ikka äkilisem meeldib rohkem
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 31.01.16 09:32
|
|
|
Ega muud peale õlivahetuse teinud polegi. Sõidab ilusti.
Siis kui veel lumi maas oli.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 06.02.16 16:40
|
|
|
Auto rändas ära Viljandisse, niiet mina sellega enam ei kulge.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |