Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 2.5 TDI Quattro - 2001 - ragenor(MÜÜDUD) (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 11597)
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.15 20:55 Tsiteeri


See on tegelikult tore, et püssi põõsasse ei viska. Vahelduseks hea lugeda.
Ega ma ei süübinudki kusjuures palju quattro manuaalkast maksta võib, ei olegi nende hindadega kursis. Esi või tagaveol saaks 500euroga hakkama, olenevalt autost. Kui ise vahetaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.07.15 21:09 Tsiteeri


Nendel 110 KW diislitel ja esiveolistel olen küll näinud 6 käigulist manuaali, aga 132 KW nelikveolisel mitte. Kindlasti on teostatav, aga kui palju see kupüüri nõuab, sellest ei tea haisugi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 18.08.15 14:44 Tsiteeri


Tänasest siis masin Hõbenooles remondis.
Vahepeal viimistlesin ja komplekteerisin veljed ära.
http://www.upload.ee/image/5140586/WP_20150818_09_30_38_Pro.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.08.15 18:31 Tsiteeri


Aparaat remondist tagasi.
Tehti diagnost ja vigane on siis hüdroblokk.
Vaja leida nüüd 5hp19 kasti küljest blokk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 11.09.15 13:52 Tsiteeri


Täna vahetati paar õõtsa ees juhipoolel, tehti silla regull ja lasin katid tühjaks lüüa.
Muidu ainult kalland ja talland.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.10.15 19:02 Tsiteeri


Ega midagi erilist pole. Hitler liigub veel :D
http://www.upload.ee/image/5299903/DSC_0039.JPG
http://www.upload.ee/image/5299911/DSC_0040.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.15 10:20 Tsiteeri


Otsetoru pole veel alla modind :cool: ?
Teed taha mõlemale poole summuti otsad :) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 02.11.15 18:15 Tsiteeri


Järgmine nädal vast hakkan tegelema sellega. Esialgu proovin üheltpoolt välja tuua. Vaatab mis välja kukub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.15 21:17 Tsiteeri


Mõlemale poole C5 FL kroomitud otsad oleks edev :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 28.11.15 09:18 Tsiteeri


Eile panin vähe asisemad pirnid luupidesse. Keegi on kahjuks xenonid sealt välja kakkunud. Tulel on märgised küljes ja kaane sees on ka auk (teibitud) mis viitab sellele, et seal on xenonid varem olnud. Ja muidugi on juhtmeid teibitud. Tuttav vaatas tuld ja ütles et sealt on xenoni mootor ka ära võetud. Ei saa aru hästi, kas xenonil on oma kõrguse reguleerimis mootor veel? Hea meelega vaataks facelifti esituld kus xenon küljes, et näha mis mul puudu on. Ise pole xenonitega väga sinapeal, aga talvel oleks nendega hea sõita küll.
Suvel tuleb ette võtta stangede värvimine. Tagumine on kriimustatud ja esimesel stangel ülemisel serval lakk maas (pildil näha). Järgmine nädalavahetus proovin selle otsetoru lahenduse käsile võtta. Oma teisel autol, V6 bensukal tegin otsetoru, kuid see sai müüdud. Siis veel kõlarid vahetada. Natuke nokitsemist ikka vajab, aga muidu tallab ilusti.
http://www.upload.ee/image/5362248/DSC_0024.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 12.12.15 22:15 Tsiteeri


Täna võtsin kätte ja tegin roolivõimu õli vahetuse. Käiku läks 2L õli, millest jäi ca 100 grammi alles ka.
Välja tuli paagist ja süsteemist punane õli. Pilti kahjuks vanast õlist pole. Filter oli küll nii rokane, et sealt ei käinud küll mingi vedelik läbi. Õli vahetatud, kuid mure jäi.
Pump ikka undab, sellise õrna häälega, kuid rooli keerates täitsa ragiseb. Seda nii külma kui sooja mootoriga.
Pumba vahetuseks vist vaja nina laiali kakkuda? See tähendaks veel seda, et siis võiks juba ülejäänud hooldused ka teha. Rihmad, rullid jne jne?
Kellegil vaja koodi vms, siis selline õli.
http://www.upload.ee/image/5397508/DSC_0007.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 12.12.15 23:49 Tsiteeri


Kuidas õlivahetuse teostasid ? Õli vahetuseks oma nipp, mida uurisin enne USA video põhjal, kui hakkasin ise tegema. Tehes nii nagu videos, probleeme polnud.Hetkel aga viitab selgelt kõik sellele, et palju õhku süsteemis ja üldiselt süsteem peaks ise end ära õhutama kuid kardan, et ka õli asemel ongi õhk ja mitte õige kogus õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 13.12.15 08:36 Tsiteeri


Õli vahetasin ka ühe õpetuse järgi.
Tagasivool lahti, paak tühjaks, paagile pime ette.
Siis uus õli paaki ja 3 sek. auto käima, päris kiirelt imeb õli sisse.
Käivitasin 2 korda sest teise korraga tuli tagasivoolust juba puhast õli. (mul oli abiline kes hoidis voolikut ja topsi)
Siis panin tagasivoolu uue klambriga tagasi paagi külge ja õli valasin max. Panin käima, lasin tiksuda, vahepeal lappasin rooli, siis kontrollisin õlitaset, aga ikka nagu õrnalt undab peale pikka sõitu linnapeal ja ragiseb ka. Õli on endiselt max ja ei vahuta ega midagi, täitsa puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.15 09:49 Tsiteeri


Keera rooli ikka seisva mootoriga, sest kui käimise aeg õli vahtu lööb siis on ikka kasu 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tarmo_j
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a

postitati 13.12.15 10:02 Tsiteeri


Mis jutt see on, et 2,5 tdi 132 kw ei tea kas on tehtud manuaal kastiga.
Mul on selline isend õue peal täitsa olemas :D
6ne manuaal kast. Ise just sellepärast selle auto ostsingi et olin kuulnud nende automaatide kehvast vastupidavusest.

Aga ega neid manuaale eriti juppideks ei müüda, pole niisamagi neid müügis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.12.15 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tarmo_j
Mis jutt see on, et 2,5 tdi 132 kw ei tea kas on tehtud manuaal kastiga.
Mul on selline isend õue peal täitsa olemas :D
6ne manuaal kast. Ise just sellepärast selle auto ostsingi et olin kuulnud nende automaatide kehvast vastupidavusest.

Aga ega neid manuaale eriti juppideks ei müüda, pole niisamagi neid müügis.


Vähe levinud on jah need 2.5TDI Q-d manuaal kastiga, aga ka endal on selline (132kW ja B6 kerega).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 13.12.15 15:33 Tsiteeri


Hetkel pole silma jäänud et A8 132 kw oleks manuaalina siit eestist saada. 110 kw on küll.
Tõsi, A6 C5 132 kw diisel on manuaalina täiesti olemas. Isegi kiirelt saksa turgu lapates ei jäänud ühtegi sajakolmekümnekahe kilowattist manuaali silma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 13.12.15 15:50 Tsiteeri


Mina tõstsin auto nina nii palju maast lahti, et rattadkergeks läksid, lasin tagasivoolu lahti ningkeerasin rooli äärest äärde ja pumpasin õli süsteemist välja. Mingi hetk sai ka kuidagi vist puhutud, seni kui midagi enam ei tulnud. Edasi ühendused kokku tagasi ja uus õli sisse ja sama protseduur. Õli ära kadus, valasin peale ja seni kordasin seda protseduuri kunitase hakkas paika jääma. Käima pannes oli õhku vahel ja see eriti tulemusi ei andnud. Sai koha peal edasi keeratud kuni enam ei kägisenud. Mingi õhumull jäi ikka sisseaga see tuleb, (peaks tulema) ise välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 13.12.15 16:48 Tsiteeri


Ma vaatasin ka youtubest seda videot, kus nina üles tõsteti ja siis seisva mootoriga rooli väänati.
Mul pole süsteemis õhku sees, sest mulle pole ja õli ka ei vahuta. Täna kontrollisin hommikul veel õlitaset ka. See oli ilusti max ja puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 14.12.15 16:07 Tsiteeri


Nagu aru saan siis Sinu omanduses kaks d2 kerel olevat masinat ?

Kas on ka muid väiksemaid erinevusi peale tangitava kütuse ja küttekulu ?

Muidu kena masin :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 14.12.15 18:00 Tsiteeri


Bensiinikal on katuseluuk, püsikas, istmesoojendused. Diislil need lisad puuduvad.
Diislil on taga kardina ring, teisel see puudub :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 14.12.15 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
Bensiinikal on katuseluuk, püsikas, istmesoojendused. Diislil need lisad puuduvad.
Diislil on taga kardina ring, teisel see puudub :D

Seda ka ikka, et ühel on 191kw ja teisel 132kw, üks on must ja teine sinine ning sisud ka erinevat värvi. :D
Aga ennast huvitab hoopis siuke asi, et kummaga ise parema meelega sõidaksid ehk kumb rohkem meeldib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 14.12.15 18:45 Tsiteeri


Eks mõlemal ole oma pluss. Linnas meeldib kindlalt V8 sõita. Ristmikelt tavaliselt kiire minek, diisel kogub hoogu ennem kui liikuma hakkab. V8-ga pehmem sõita, sest standard vedrustus. Meie linna teed on nagu nad on, kanalka luuk, luugi otsas ja vajunud ka veel :D
Maanteel, kui vaja kaugemale sõita, siis ikka diisel. Jäik ja kulub natuke rohkem rulli. täna võtsin V8 paagi silmini, näis palju sõita saab.

EDIT: Oja. Eks ikka äkilisem meeldib rohkem :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 31.01.16 10:32 Tsiteeri


Ega muud peale õlivahetuse teinud polegi. Sõidab ilusti.
Siis kui veel lumi maas oli. :D
http://www.upload.ee/image/5527360/Screenshot_2016-01-30-17-35-25.png
http://www.upload.ee/image/5527363/Screenshot_2016-01-30-17-40-27.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 06.02.16 17:40 Tsiteeri


Auto rändas ära Viljandisse, niiet mina sellega enam ei kulge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.7% - SQL: 34.3%]