veedler
huviline
Registreerunud 28.07.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.14 18:25
|
|
|
EDRA Nationals 2014
Eesti meistrivõistluste, Läti meistrivõistluste, Eesti tänavaklasside karikasarja osavõistlus ja Eesti Juunior sarja esimene etapp!
Toimumise aeg: 31. mai - 01 juuni 2014
Asukoht: Kiltsi Lennuväli, Haapsalu
Ajakava:
Reede. 30.05.14
18:00–22:00 – Check-in ja tehniline ülevaatus avatud.
22:00-........ - Pit silence
Laupäev. 31.05.14
08:00-11:30 - Check-in ja tehniline ülevaatus avatud
10:00-11:40 – Rada avatud atesteerimissõitudeks
11:50-12:00 – Võistlejate koosolek
12:00-17:00 – Kvalifikatsioonisõidud
21:00-........ - Pit silence
Pühapäev. 01.06.14
11:50-12:00 – Võistlejate koosolek
12:00-16:00 – Eliminaatorisõidud
16:30-17:00 - Autasustamine
NB! Korraldajal või võistluse peakohtunikul on õigus põhjendatult ajakava muuta.
Võistlusklassid:
Eesti meistrivõistlused - autod
- Sportsman ET. Bracket klass autodele. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 12.000 (7,500) sek. ja aeglasemad autod.
Klassi tähis SET
- Pro ET. Bracket klass autodele. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 09.000-11.999 (5.80 – 7.50 )
- Street Modified. Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek. Klassi tähis ST/MOD.
- Super Comp. Heads-up klass autodele. Mootori töömahud puuduvad. Kiirem ajaindeks 8.900 (5,70) sek. Klassi tähis SC.
- Outlaw. „Backhalfitud“ kereautod ja toruraamil autod ilma mootori piiranguta. Klassi tähis OL.
Eesti Meistrivõistlused – mootorrattad
- Street Bike. Võistlusratta ümberehitused keelatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis SB.
- Pro Bike. Võistlusratta ümberehitused lubatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis PB
Läti Meistrivõistlused ja karikassari – autod
- PRO A : Vabalthingavad mootorid töömahuga kuni 2000 cm3 (LMV Arvestus)
- PRO B: Vabalthingavad mootorid töömahuga 2001-6000 cm3(LMV Arvestus)
- UNLIMITED: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta(LMV Arvestus)
- PRO STREET: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 11.500 sek. (LMV Arvestus)
- STREET MODIFIED: Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 12.500 sek (Läti karikasari)
- STREET: Tänavaautod, mis omavad kehtivat riiklikku tehnilist ülevaatust. Klassi indeks 13.500 sek. (Läti karikasari)
- HANDICAP: Bracket klass. Autod ilma mootori ja kaalupiiranguta. Klassi indeks 11.500 sek. (Läti karikasari)
Eesti kiirenduse karikasari
- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 13.5 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.
Eesti Juunior Bracket sari
- Juunior Bracket. Bracket klass võistlejatele, kellel vanust vähem, kui 18 aastat. Mootori maksimaalne kubatuur on 2,0l. Indeksid
vahemikus 9,80 ja 13,60 sek. 1/8 milli.
Eelregistreeimine EMV ja Eesti karikasarja klassidesse toimub interneti teel, aadressil: http://www.bhra.ee/register/?page=22&; või http://www.edra.ee/edra-nationals-registration/
Võistlusjuhend: http://www.edra.ee/docs/EDRA_Nationals_2014_juhend.pdf
In english: http://www.edra.ee/docs/EDRA_Nationals_2014_reglement.pdf
Ürituse facebook: https://www.facebook.com/pages/EDRA-Nationals/255112581229605
Väravad pealtvaatajatele avatakse mõlemal päeval kell 11:00.
Piletite hinnad:
Ühe päeva pilet - 10 eur.
Kahe päeva pilet - 15 eur.
Allameetrimehed TASUTA!
|
|
|
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
postitati 22.05.14 15:08
|
|
|
Loodan ilusti kohal olla
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 01.06.14 20:54
|
|
|
Kokkuvõttes oli päris vahva üritus, kuid rahvast ei aja enam kuidagi kokku viimasel ajal. Audi on ikka korralik Drag pill sai selgeks. Üle platsi
harjuatavad Driftimeistrid andsid oma etendust vahelduva eduga ja aitasid pause täita.
Panin sellise asja kokku. Kuriksist krt kahju.
https://www.youtube.com/watch?v=EjPqwVH7FlA&feature=youtu.be
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 02.06.14 05:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Kokkuvõttes oli päris vahva üritus, kuid rahvast ei aja enam kuidagi kokku viimasel ajal. Audi on ikka korralik Drag pill sai selgeks. Üle platsi
harjuatavad Driftimeistrid andsid oma etendust vahelduva eduga ja aitasid pause täita.
Panin sellise asja kokku. Kuriksist krt kahju.
https://www.youtube.com/watch?v=EjPqwVH7FlA&feature=youtu.be |
Mina kui mitte kõige suurem fänn sain teada sellest üritusest sõbra kaudu, kes mind ka kutsus.
Rahvas ei saagi tulla, kui nad ei tea, et selline asi toimub.
Niiet, rohkem reklaami!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.06.14 06:15
|
|
|
Täpselt nii. Sõitsin laup hommikul teeotsast mööda Hiiumaale ja hakkas silma silt "EDRA". Ma pidin isegi natuke aega mõtlema, mida see lühend
täpselt tähendaski ja arvasin siis, et ehk mingi testipäev. Kui asjaosalistele ütleb lühend enesestmõistetavalt kõik ära, siis tavakodanik tahab näha
ilusti selgelt "kiirendusvõistlus". Kasvõi selle teema pealkirjaski.
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 02.06.14 06:30
|
|
|
Mis teema nende pildi külgedel olevate kõikuvate servadega on? Kas need peaks sõnumit kuidagi rajumalt edastama? Sellised on varem silma hakanud
neegrite tänavakaklusvideotel..
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
KorK
huviline
Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 06:50
|
|
|
Siin on hea kalender Eesti autospordi sündmuste kohta: http://petrolheads.ee/kalender/
Kindlasti hoidis tagasi rahvast ka minu arust pileti hind, mis tundus sellise ürituse kohta ikkagi suhteliselt kõrge. Parem oleks ju alustada madala
piletihinnaga ja sellega meelitada võimalikult palju rahvast kohale ja siis tasapisi hinda tõsta, kui kohe täiega lajatada ja selle väiksegi huviga
inimese eemale peletada.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 02.06.14 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: paranormaalne
Mis teema nende pildi külgedel olevate kõikuvate servadega on? Kas need peaks sõnumit kuidagi rajumalt edastama? Sellised on varem silma hakanud
neegrite tänavakaklusvideotel.. |
Need servad tekitas youtube peale pildi "stabiliseerimist". Arvas, et pilt on ebastabiilne ja pani pildi kõikumise asemel servad kõikuma.
Aga tõesti reklaami oli üritusele hullult vähe ja sellest sildist EDRA põrutasin isegi korraks mööda.
Eks ilm oli ka selline kevadine +16c ja suht tuuline.
Asi on ikka aastate taguste speedestide ja Rock Race-dega, jne. armetult lahjaks jäänud ja pilet on tõesti täiega üle haibitud.
Oleks võinud facebukki reklaamigi panna kasvõi.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 02.06.14 07:27
|
|
|
See stabiliseerimine on ikkagi kasutaja enda valik, aga müstika jah kuidas EDRA kutid üldse promo ei tee. Petrolheadsis kirjas küll, et toimub, aga
kas keegi petrolheadsist seal käis ka?
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 02.06.14 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
See stabiliseerimine on ikkagi kasutaja enda valik, aga müstika jah kuidas EDRA kutid üldse promo ei tee. Petrolheadsis kirjas küll, et toimub, aga
kas keegi petrolheadsist seal käis ka? |
Kohe saab korda video vist.
"
Istuge paigal! Teie videole tehtud muudatusi töödeldakse. Tulge mõne aja pärast sellele lehele tagasi. "
Korras, nüüd kõigub pilt .https://www.youtube.com/watch?v=EjPqwVH7FlA&feature=youtu mis on küll minu viga.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 02.06.14 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Petrolheadsis kirjas küll, et toimub, aga kas keegi petrolheadsist seal käis ka? |
Eero, ei käinud. Meie statistika põhjal pole otsesõitmise kajastamine meile hetkel mõttekas. Piiratud inim- ja raharessursidega tuleb teha kahjuks
valikuid.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 02.06.14 09:15
|
|
|
Ma ütleks, et see stabiliseeritud variant oli parem
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 09:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
aga müstika jah kuidas EDRA kutid üldse promo ei tee. |
Tegelikult on meil olemas nii enda kodukas kui ka FB ürituse leht ning oli ka veidi raadioreklaami - kuid jah veidi ainult.
Et jõuda inimeseni, kes ei ole suurim fänn peaks me katma enamuse Eesti raadio ja telejaamu, kuid see on ilmselgelt ülejõu käiv sellise ürituse
eelarve juures. Eks ürituse suurenedes suureneb ka meediaeelarve. Vaatame kuidas see hooaeg Eesti Drag üldse elab ning siis saab juba järgmist aastat
planeerida.
Mis piletihinda puutub, siis selleüle on arutatud juba aastaid ja ka testitud ning kõikvõimalikud väiksemad ja suuremad hinnad ei tekita mingit vahet.
Huvi on umbes sama suur. Seda sama on kogenud ka Speedest, et piletihind ei ole suures laastus määrav selliste ürituste korral.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 02.06.14 10:11
|
|
|
Jah eks suuremad massid toob kohale ikka suuremas massimeedias reklaamimine, samas ei jõunud info seekord isegi asjahuvilistele.
Hea näide on kasvõi see sama teema - 20.05.14 postitati kuiv tehniline tekst ürituse kohta, ei mingeid promolauseid, lisaks pealkirjas võiks olla
toimumise kuupäev, postituses võiks olla pilt/flyer mille pealt kinnistuks ürituse toimumisaeg. Vahetult enne võistlust meeldetuletus, registreerunud
huvitavad autod jne. Sellised pisiasjad mis kokkuvõttes mängivad rolli, kahju oleks kui drag eestist üldse ära kaoks.
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 10:30
|
|
|
Sul on täiesti õigus, Eero Arenguruumi on.
Ning kindlasti me seda ka arvestame edaspidiste ürituste juures.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.06.14 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Sul on täiesti õigus, Eero Arenguruumi on.
Ning kindlasti me seda ka arvestame edaspidiste ürituste juures. |
Midagi siiski kohapeal asjast teati.Jagasin täna OMC reklaame Haapsalus laiali ja nii mõnigi "tehnika inimene" küsis, et kas siis see nädalavahetus
ei saanud kõik oma sõite ära sõidetud .
Ehk siis tavainimesel/kohalikul pole vahet mis lennukal toimub, nagunii mingi "kiirendus" on aga kui ta sellest ei tea, ei saa ka ta sinna tulla.
Kohaliku reklaamiga saan vajadusel natuke aidata, kui on huvi ja soovi.
OT.
Võibolla mulle ainult tundus kohapeal nii aga palju auru läks korraldamisel iseenda olemasolu tõestamiseks korraldus meeskonnal.
|
|
|
|
|