Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 tdi 85 kw vibreerib (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2970)
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 11.05.14 11:46 Tsiteeri
1.9 tdi 85 kw vibreerib



Tere, austatud kaastraktoristid!

Autoks 2000.a B5 1.9 tdi. Seni olen kiitnud ja rahul olnud, aga nüüd on tekkinud mõningad anomaaliad, mille kohta paluks targemate arvamusi.
Nimelt, auto liigub hästi, mootor käib ühtlaselt, pöördesse läheb ilusti, kütust justkui rohkem ei võta, käivitub poolest pöördest iga ilmaga...aga nii kui mootor soojaks saab, hakkab tühikäigul jubedalt vibreerima. Rool väriseb, summuti hüppab taga ja sees istuda on lausa vastik. Külmast peast käib ilma vibrata, maanteekiirusel sõites pole ka midagi tunda. Vibratsioon tekib just siis, kui mootori soojenedes pöörded langevad. Esimest korda esines seda talvel - tuli korraks, kadus ära. Viimastel nädalatel hakkas probleem sagenema ja nüüd vibreerib soojast peast tühikäigul põhimõtteliselt igal korral, kusjuures, vibratsioon justkui tugevneks ajas.

Mida kahtlustada? Nii palju, kui lugenud-uurinud olen, on variante mitmeid: süütenurk, pihustid, hooratas, mingi rihmapinguti, mootoripadjad ja mis kõik veel.

Ehk on keegi sama murega kokku puutunud ja teab anda täpsemaid soovitusi? Boschi diagnostika ega ka ebay kaabel mingeid vigu ei näidanud. Kohe kõike järjest lammutama ei tahaks ka hakata... lootsin, et ehk on mingi tüüpviga, millega on paljud selle mootori omanikud kokku puutunud.

Ette tänades,
Heiki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 11.05.14 13:50 Tsiteeri


Kas koos selle vibraga ka mingeid muid kummalisi helisi tekib, sidur all/üleval pole mingeid muutusi?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 11.05.14 14:57 Tsiteeri


Kui vibra tekib, on vahel selline tunne, et mootor käiks kuidagi n-ö tumedama häälega - sarnane tunne, kui vanal 1.8T bensukal süüde korras polnud. Siduri asend ei tekita vibratsioonis ega häältes mingit vahet. Ma ei tea, oli see nüüd juhus või mitte, aga üksvahe läks vibra väiksemaks, kui jõuga pidurit pressisin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 11.05.14 18:04 Tsiteeri


Need pihusti jamad ei jäta veakoode, tuleb vaadata arvutiga pihustite väärtusi sellel hetkel kui probleem esineb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.05.14 19:57 Tsiteeri


Klapikambri kas maha ja vaadata pihusti regulkruvide kulumised üle samuti ka nuka ja tõukurite kulumine. Kui pihustit ikka pool ringi saab peale keerata siis tuleks reguleerkruvid välja vahetada. Kui uuematüübi reguleerkruve vaja võid minukäest küsida mul mõned üle. Pihusti pistikus klemmide pingutamine ei tee ka kindlasti halba. Kui see kõik ok siis otsida viga pihustist või mitmest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 12.05.14 21:18 Tsiteeri


Kuna kõik, mis klapikambrikaane all on, tundus tüütu ja kallis, otsustasin kõigepealt üht-teist muud kontrollida. Ostsin uue kütusefiltri, puhastasin õhulugeja jne... Niimoodi järjest juppe näppides jõudsin EGR-ini. Arvutiga katsetades avastasin, et sõltumata kuvatavast "EGR duty cycle" väärtusest ja sellest, kas EGR peaks olema sees või väljas, ei toimu klapi enese juures midagi. Ja oh imet, kui klappi käsitsi liigutada, kaob ühel hetkel vibra ära, samamoodi mainitud n-ö tumedam hääl. Ilmnes, et viimane on kaja, mis kostab õhuvõtukopsikust avatud EGR-i korral. Üsna loogiline tegelikult... :D

Igatahes, leidsin ka mingi manuali, mis ütleb, et EGR-i tööd kontrolliva N18 klapi klemmidelt mõõdetavad takistused peaks jääma vahemikku 14-20 oomi, minul on see väärtus aga 35 oomi. Ma ei tea, mida targemad arvavad, aga mulle tundub, et leidsin oma auto seletamatu vibreerimise põhjuse. ;)

Lähipäevil saab uue jupi kätte, eks siis näeb lõplikult. Kerge kahtlus veel muidugi on, sest EGR-i rikke sümptomaatikat kujutasin natuke teisiti ette kui lihtsalt suurenenud vibratsiooni tühikäigul. Ootasin suitsu, suurt küttekulu jms.

Kommentaarid on muidugi teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 12.05.14 21:22 Tsiteeri


Ahjaa...ja pihustite näidud olid järgmised: 1. silinder 0.07; 2. silinder - 0.52, 3. silinder 0.00, 4. silinder 0.40. Pöörded seejuures 861 x/min. On see nüüd normaalne või mitte? All olnud referentsväärtuste (-2.8 kuni 2.8) sisse nad muidugi mahtusid, aga mingis foorumis inimesed väitsid, et nii suurte kõikumiste puhul nagu referentsis, räägime juba täitsa surnud pihustitest ja probleeme tekitavad ka juba väiksemad vahed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.05.14 21:27 Tsiteeri


Eks igale inimesele tähenda se sõna vibra midagi erinevat. Raske nii aidata aga hea, et korda said. Sama tummine hääl tuleb õhufiltrisse ka kulunud tõukurite ja nukaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 22.05.14 05:14 Tsiteeri


Kusjuures, selle siin kirjeldatud oletusega panin puusse - asi polnudki selles. Summuti sukk ja kinnitused olid hoopis väsinud - pöörete langemisel teatud vahemikku hakkas summuti sukast vibreerima (huvitaval kombel tekitades ka sellist tummisemat häält, mis kostus justkui õhutvõtukopsiku juurest), tekkis resonants, mis läks lõpuks nii suureks, et summuti pendeldas all kogupikkuses ja pani terve auto värisema. Vot kus lugu... :o Sukk huvitaval kombel ei lekkinud, aga maru pehmeks oli läinud - summutit liigutades oli liikumine sukast ilmselgelt liiga suur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.05.14 04:41 Tsiteeri


Kuskil teemas oli seoses uuemate 2.0 TDI mootoritega samuti pakutud, et summuti läheb resonantsi, mitte pole viga hoorattas või pihustites. Ulmeline see tundub, aga on vist siiski võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 27.05.14 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kuskil teemas oli seoses uuemate 2.0 TDI mootoritega samuti pakutud, et summuti läheb resonantsi, mitte pole viga hoorattas või pihustites. Ulmeline see tundub, aga on vist siiski võimalik.



Naljakal kombel on minu puhul läbi aja olnud praktiliselt kõikide autodega nii, et sümptomid viitavad vaat et kõige hullemale, aga tegelik viga on mingis mõttetus, odavas jubinas. Tavaliselt jõuan muidugi pikalt närvitseda ja pool autot keerulisemast otsast läbi uurida, enne kui pihta saan, et asi on milleski imelihtsas. :D Ulme, jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]