Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi 132kw ei liigu. Nüüd liigub. (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3652)
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 04.05.14 17:44 Tsiteeri
2.5tdi 132kw ei liigu. Nüüd liigub.



Mure siis selles, et 2002a 2.5tdi 132kw liigub nagu 85kw ja mõistus on juba otsas. Asjad mis kontrollitud ja tehtud; arvutiga süüde paika timmitud, juhtpihusti vahetatud, nukkvõllid nagu uued, õhulugeja vahetatud, kõik 3 katti läbi löödud, lõõrid puhastatud, turbo puhub mida aju küsib, pumb keerab süüdet ilusti.
Kuni 2000 pöördeni on täielik uim, nagu pooks ja siis peale 2000 hakkab natuke liikuma.
Musta ei tule mingis asendis mitte üks gramm. Piirajasse läheb nii kohapeal kui ka sõites.
Ehk kellegil mõtteid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 07.05.14 05:02 Tsiteeri


Kõik võimalik on üle kontrollitud, kuid tulemuseta.
Selline küsimus, et kas automaat kast saab siin kuidagi jebida, et piirab liialt väänet?
Kiirendades on tunda kuidas vahest justkui pääseks ja siis jälle hakkab miski pooma.
Jätkuvalt ei tuvasta arvuti ühtegi viga.
Mootor käivitub alati hästi, ning töötab väga ühtlaselt.
Kütusekulu on ka liiga suur, maanteel 9 ja rohkem.
Kas geomeetri võib olla kinni, kuigi arvutiga vaadates puhub seda mida küsitakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 07.05.14 06:57 Tsiteeri


See moto pidavat olema üli tundlik väljalaske suhtes. Kui sa oled seal katalüsaatorid minema peksnud siis võib vabalt ka see anomaaliaid põhjustada.
Automaatkast pooma ei tohiks hakata. Kui siiski siis on kasti töös juba tuntavad tunnused ( pauguga käigu vahetus jne.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 07.05.14 07:07 Tsiteeri


Minul katid vahelt ära võetud ja egr arvutiga pimedaks tehtud ja muutusi pole märganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 07.05.14 09:51 Tsiteeri


Kattid saigi sellel põhjusel läbi löödud, et välistada ummistuse tõttu uimasus.
Kast ise toimetab eeskujulikult üles ja alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 08.05.14 17:31 Tsiteeri


Turbo geomeetriat saab ju arvutiga liikuma panna ja liikumise sujuvust ja ulatust silmaga hinnata. Sõidu ajal peavad rõhud algusest peale võrdsed olema, jamade korral jääb reaalne rõhk alguses maha ja hiljem jõuab järele, sellisel juhul on madalatel pööretel uimane. Samasuguse testi saab teha ka õhulugejale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.05.14 07:28 Tsiteeri


Päris palju valeinfot siin.

1. Katid minema ei mõjuta kohe kindlasti diislil midagi halvemaks. Mitte ühelgi mootoril ei ole mingit vasturõhku väljalaskesse vaja, mida vähem, seda parem.
2. Rõhud ei pea algusest peale "koos jooksma", selline asi lihtsalt pole võimalik. Desired on ikkagi kuni pea 2000 rpm-ni kõrgem actualist alati.
3. Stock seadega ongi need autod väga uimased kuni 2000 pöördeni, sest kütust lihtsalt ei anta peale, saab paremaks tarkvara muutmisega.

Muidugi see "väga uimane" on suhteline, võimalik et tõesti autol probleem küljes. Näiteks kui geomeetriat liigutav varras on valesti reguleeritud, siis hakkab turbo väga aeglaselt spoolima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.05.14 09:38 Tsiteeri


Pidasin silmas seda varianti, et mingil põhjusel ei liigu geomeetria "kinnisesse" asendisse. Sellisel juhul on küsitud rõhk täiskoormusel juba ammu 2000mbar, aga reaalne alles kasvab aeglaselt alatas näiteks 1400mbar ja lõpuks jõuab järele. Olen kokku puutunud selliste autodega ja see probleem on koormuse all testisõitu tehes selgesti näha. Ma ei mõelnud seda, et täpselt 1mbar täpsusega peavad rõhud võrdsed olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 11.05.14 07:03 Tsiteeri


Probleem leidis lahenduse turbo vahetusega. Vanal turbol olid laba nurgad täiesti ümarad kulunud.
Süütega sai ka mängitud ja leitud see kõige magusam koht.
Tänud kes kaasa mõttlesid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
_rein_
huviline



Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.14 09:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inx
Probleem leidis lahenduse turbo vahetusega. Vanal turbol olid laba nurgad täiesti ümarad kulunud.
Süütega sai ka mängitud ja leitud see kõige magusam koht.
Tänud kes kaasa mõttlesid.

Minu kogemus ütleb kui labanurgad on ümmargused,on mootor liiva saanud.Kontrolli üle ühendused õhupuhastajast turboni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 11.05.14 11:11 Tsiteeri


Hetkel on õhuvool mootorisse võimalik ainult filtri kaudu. Võimalik, et eelmine omanik on filtri vahetusega koonerdanud ja filtrist läbi tõmmanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]