dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 27.04.14 10:34
|
|
|
Audi S6 2.2 20vt - 1995 - dafk
Tere! Olen ka mõnda aega Audi omanik olnud (umbes kuu) ja tekkis mõte ka siia sellest teema teha.
Antud auto on minu esimene Audi. Peale selle aasta olematut talve, kui sai sõbra a4 2.8 quattrot proovitud, tuli ka suur tahtmine endale just selliste
tunnusmärkidega auto saada. Mõttes kõikusid mitmed audid, kuid põhilisteks kriteeriumiteks valisin bensiin, manuaal ja quattro. Leidsin siis ühe
Urs6'e mida ka lähemalt vaatama läksin ja ostetud ta saigi. Tegemist foorumikasutaja Knopka endise essiga.
Autost lähemalt : 2.2 20vt, loomulikult quattro (monomähkijast essi pole veel näinud), 6k manuaal, nahksisu, 17" avus velg, paigaldatud boosti kell,
all jookseb 3" otsetoru, mida lõpetab s8 lõpupütt, veel nipet-näpet.
Siin ka mõned pildid :
Mõned on veel, aga kõiki ei hakka hetkel siia laduma.
Sain peale ostu temaga umbes nädala ja mõned päevad sõita, kui järsku jooksis viscovent vastu radikat ja jahutusvedelik voolas välja. Sain üsna
kiiresti foorumi kaudu "uue" radika ja venti, vahetasin ära ning sõit võis jätkuda. Tänud kasutajale indr.
Mõned vead leiduvad ka, vana auto ikkagi. Nimelt käivitusel tahab natuke pikemat käiamist, eriti kui peale sõitu pikemalt seisnud on. Ise kahtlustan
kütusepumba viga (kütus valgub paaki tagasi). Olen õigel teel?
Tulevikuplaanidest :
Uus, korralik, roostevaba väljalase koos katalüsaatori ja resoga
Chip
Mingisugune FMIC vb
Esialgu piisab.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 27.04.14 11:29
|
|
|
Tal tulebki alles starterit andes kütusepumbale vool, ei usu et muretsemiseks põhjust on kui just 3 sekundit+ käiama ei pea. Muidu kena asi ja peaks
vist kena r5 häält tegema.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 27.04.14 13:06
|
|
|
Hääled on mõnusad tõesti. Aga käivitamisel on ikkagi pikem käiamine vajalik, kui 3 sekundit. Tavaliselt esimese korraga käima ei saagi. Lasen umbes 5
sekundit käiata, süüde välja ja teist korda starterit andes hakkab juba lubama ja saab käima ära. Kui käib, siis probleeme pole (täiesti külma
mootoriga umbes 10s pöörded kõiguvad ka, kui käima ära tõmbab).
|
|
|
Maikel18
huviline
Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal
Auto: S 4 2.2 TQ 20V
|
postitati 27.04.14 13:44
|
|
|
Mul umbes sama jama, selle auto käivitamisega. Minul jälle külmalt ja kuumalt stardib ilusti. Aga kui auto on seisnud kuskil 30m - 4h siis tahab saada
kuskil 2 x 3 sekundit käiiamist. Veakoode ei näita ja kui auto töötab, siis ilma probleemiteta. Ise kahtlustan mingit temp andurit. Bensiini pump
vahetatud, paagi tuulutus klapp vahetatud (paagis vaakum puudub), minul mõistus otsas.
Põhiline on see, et piit jõuaks kõlarist rullnokani.
|
|
|
|
Petu
|
postitati 15.05.14 06:32
|
|
|
Äge pill, kas seda võib vahest Põlvas liikumas näha?
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 15.05.14 14:49
|
|
|
Suvel võib seda iga päev Põlvas liikumas näha. Tallinnas veel nädal-kaks, siis Põlvas terve suve.
Aga käivituse jama on ikkagi samade sümptomitega, kui maikelil. Külmalt (pikalt seisnud) läheb isegi natuke paremini.
Veel on häält hakanud tegema põhja alt mingi detail. Eriti siis, kui gaas järsult maha lasta. Ise kahtlustan kardaani vahepukki, aga kui kunagi
tõstukile saab, siis vaatan täpsemalt üle.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 15.05.14 17:09
|
|
|
Kui ma mööda ei pane, siis olen seda masinat mitu korda TKTK ees silmanud.
C4 S on ilus, eriti musta ja Avandina. Kunagi tahaks ise ka ühe vanema S'i ära proovida.
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 15.05.14 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Kui ma mööda ei pane, siis olen seda masinat mitu korda TKTK ees silmanud.
C4 S on ilus, eriti musta ja Avandina. Kunagi tahaks ise ka ühe vanema S'i ära proovida. |
Esimese lausega ei pane mööda.
Siiski pole see must, vaid tegelikult tumesinine, aga sinisena näeb seda vaid väga ereda päikese käes. Või siis, kui ta värskelt pestud on.
|
|
|
hgTafka
huviline
Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.14 10:46
|
|
|
See on vist see auto, millel blowoff on bypassi asemel paigutatud. Kuidas õhulugejaga asi lahendatud on?
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 17.05.14 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hgTafka
See on vist see auto, millel blowoff on bypassi asemel paigutatud. Kuidas õhulugejaga asi lahendatud on? |
Võimalik jah, pole täpselt uurinud, aga samas käiguvahetusel ja uuesti kiirendamisel pole jõukadusid täheldanud. Peakski täpsemalt üle vaatama.
Kusagilt lugesin, et blow offi võiks minna 3 voolikut. Kui 2 läheb siis on asi hapu.
Järsemal kiirendamisel on tunda ka bensiini aroome. Arvatavasti tuleb sellest, et katalüsaatorit pole. Või on kellelgi parem seletus?
|
|
|
Viin50
huviline
Registreerunud 26.09.07
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Urs4 2.2 20v Turbo Quattro, Audi A4 B8 Avant 3.0 TDI Quattro
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 11.06.14 20:21
|
|
|
Käivitusprobleemid said täna, peale mõne päevast seismist, lõpuks lahenduse. Nimelt oli väsinud ikkagi kütusepump, mis eelnevalt ei jõudnud nii
kiiresti peale anda ning lõpuks suri täitsa ära. Peale pumba ja filtri vahetust toimib kõik väga hästi.
Kõige tagumistele küljeklaasidele said ka natuke suuremad ja heledamad Gecko kleepsud quattro kirjadega.
Vaja oleks veel esimest parempoolset suunatuld (parim variant, kui leiaks juba toonitult). Ehk peab ära ootama, kunas Petu Põlva
jõuab, siis võin ka ise toonida.
Samuti oleks vaja korra külastada kanalit või tõstukit. Soov oleks üle vaadata põhja alt jooksvad kütusetorud, kuna kahtlustan, et seal on tekkinud
mõned lekked.
Häält teeb ka kardaani vahepukk. Mingi aeg vahetan ka selle välja (alla läheb ilmselt BMW 530'i pukk koos sobivas mõõdus laagriga).
Blow off on ühendatud siiski kahe voolikuga. Vaadates järgnevat skeemi, siis polegi väga suur probleem see õhulugeja.
Eks näis mis tulevik toob.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.06.14 21:48
|
|
|
Jõukadu sa ei pruugi tunda selle pärast, käiguvahetusel et sa pole ühegi korras sellise autoga sõitnud Fakt on see, et 0-100km/h kiirendus paraneb enam kui sekundi võrra, kui sa selle porno sealt minema viskad ning
bypassi paned.
Teine võimalus on ilma õhulugejata soft mootoriajusse, siis võib õhulugeja eemaldada ning vahet pole kas seal on blowoff või bypass.
|
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 22.01.17 16:01
|
|
|
Pole päris pikka aega siia midagi kirjutanud.
Vahepeal palju tehtud pole, enamasti kalla-talla teema.
Siiski mõned mured on olnud (rattalaager, veovõlli otsad, salongiradikas ja muu nipet-näpet väiksem kraam).
Sel kevadel on plaanis natuke jõudu juurde teha.
Esialgne plaan siis:
Profiilkeps (kasutaja Rax käest), juba olemas
VEMS
Dw300 pump
630cc või suuremad pihustid
Suurem cooler
Sidur (eeldatavasti miski labadega variant, mis launchi ka kannataks)
Summuti otsast lõpuni 3"
Turbo osas olen veel üsna lahtine, ehk oskab keegi midagi soovitada. Praegu kaldun HX35 või GT3076r peale.
Ootan soovitusi, ettepanekuid, kriitikat antud plaani suhtes.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 22.01.17 16:09
|
|
|
Vems olemas juba?
Selle asemel vaataks vähe kaasaegsemat aju juba. EMU näiteks samas hinnaklassis. http://esremaps.ee/emu/
|
|
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 22.01.17 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Vems olemas juba?
Selle asemel vaataks vähe kaasaegsemat aju juba. EMU näiteks samas hinnaklassis. http://esremaps.ee/emu/ |
Olemas veel pole, kuid VEMSi puhul paelus mind paigaldamise lihtsus (saadaval ju täitsa OEM motronic pistikuga ning spetsiaalselt kohaldatud variant).
Samuti nii palju, kui uurinud olen, tundub seadistamine ka täitsa õpitav. Samuti ka hinnaklass, tõesti.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
dafk
klubiliige
Registreerunud 21.11.13
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: S6C4, A5B8.5, A4B5
|
postitati 22.01.17 19:57
|
|
|
Arvestatav variant, tänud pakkumast. Kõik on veel lahtine ning suurem ostmine läheb käima paari kuu pärast.
Ootan julgelt veel teistele komponentidele pakkumisi.
EDIT :
Intercooler ja kütusepump nüüd olemas.
|
|
|