Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1.8 66kW - 1991 - MsMad (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1899)
MsMad
huviline



Registreerunud 27.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 27.04.14 10:14 Tsiteeri
Audi 80 B3 1.8 66kW - 1991 - MsMad



Tere kõigile! Olen pikalt sõitnud Audidega kuid siiani on auto olnud lihtsalt vahend punktist A punkti B saamiseks. Mõni aeg tagasi sai soetatud taas kord üks Audi (olen praeguseks täiesti veendunud, et see, kes juba kord Audiga sõita saab, ei taha endale enam ühtegi teist marki). Alguses plaanisin masinat paar kuud elus hoida (naisterahvas ja tehnika - teate ju küll... ) ja siis romurallile kellelegi sõita anda. Praeguseks on meeleolud muutunud ja tahan autost teha enda jaoks projekti; eesmärgiks katse-eksituse meetodil lõpuks nii kaugele jõuda, et ei pea enam tee äärde jäämise korral puksiirabi või mõnda meesterahvast ootama jääma. Ideaalne oleks muidugi see, et üldse ei jää tee äärde :) Samas auto hetkeolukord on küllaltki nii ja naa. Vajab kiirelt tegutsemist.

Ja andke andeks kui ei mõista päris kõiki detaile veel kirjutada või lahti seletada. Loodan, et teil saab lõbus olema mu arengu ja apsude jälgimisel.

Autost veel: kütus bensiin, esivedu, manuaal, värv must, lisamugavustena katuseluuk ja must nahksisu, antitiib (ma endiselt ei tea mis selle vidina võlu on, aga ei hakka seda ka praegu küljest kiskuma). Välimusele esialgu väga rõhku ei paneks, peaasi, et kõik muu korralikult toimima saaks. Öeldud on mulle, et vahetama peab stabilisaatori kõigepealt. Võhikul ei ole midagi muud selle teadmisega teha, kui kohe teenindusse sõita. Ometi on jälle foorumid mind aidanud ja tean, et teenindusse sõites ei ole mõtet väga suure hooga kurve võtta...

Eelmise autoga teeninduses käies vihastasin küll mehed välja, sest olin igal pool ninapidi juures. Saab näha mida nad sel korral asjast arvavad. Igatahes, mingit nipet-näpet tahaks kunagi osata ka ise teha.

Pildid saate kohe kui olen autoga vannis käinud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MsMad
huviline



Registreerunud 27.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 27.04.14 15:00 Tsiteeri


Vann jäi ära, aga pilte saab siit: http://s89.photobucket.com/user/MsMad87/library/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupokommer
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.12
Asukoht: lõuna eesti Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 coupe 2,3 automaat audi b4 avant tdi audi 90 stayl

postitati 27.04.14 16:11 Tsiteeri


Ilus sisu autol, jõudu ja jaksu. Eelistan ka vana kooli autosi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 28.04.14 16:42 Tsiteeri


Ilus korralik nahksisu pensionäri kohta, väärib tõesti äramärkimist. Ise üldjuhul nahka ei poolda, aga sellise vastu poleks küll midagi :) Katsu siis hoida jne :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MsMad
huviline



Registreerunud 27.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 06.05.14 09:38 Tsiteeri


Ma tänan!

Olen paar nädalat igasuguste asjapulkade jutul käinud ja täna sai pisemat sorti vidinad (stabilisaatori vardad) vahetatud. Loomulikult ise mul kätt külge panna ei lubatud, aga ninapidi juures olin ikka.

Suurem mure oli seoses sellega, et mootori pöörded kõikusid (vahet polnud kas külma/sooja mootori puhul). Selle murega on ka nüüdseks kõik. Järjekordne spetsialist timmis natuke karburaatorit ja voilaa! Sain mitmes kohas võiks isegi öelda, et liigse tähelepanu osaliseks oma "karpaga". Pidavat vähemalt meie piirkonnas juba haruldus olema.

Ehk siis kuni järgmise korrani! Senikaua hakkan taga ajama interjööri tarvis vajalikke vidinaid. Loodan, et foorum aitab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.14 10:48 Tsiteeri


Oman ise ka samasugust vanakest. Kadestan neid kellel on toas nahk ;), aga muidu jõudu ja jaksu ! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MsMad
huviline



Registreerunud 27.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 09.05.14 07:27 Tsiteeri


Kui keegi satub siia lugema, siis mõtlesin küsida, äkki oskate mulle seletada mida see "S" sümboliseerib: Audi 80 1.8 S <-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 09.05.14 10:04 Tsiteeri


Leidsin sellise info:
There were several different internal combustion engine types, of which the petrol engines included the fuel-injected "E" (Einspritzung), and carburetor "S", and the diesel engines included "D" (Diesel), "TD" (TurboDiesel), or "TDI" (Turbocharged Direct Injection).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MsMad
huviline



Registreerunud 27.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 12.05.14 07:00 Tsiteeri


Midagi taolist ma arvasin, aga tänan vaeva eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]