Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 3.0 150kw quattro 2005a. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2143)
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 20.04.14 09:21 Tsiteeri
A4 3.0 150kw quattro 2005a.



Tere,

Küsimus lihtne, foorumi kaaslane müüb sellist isendit, mis mõtted tekkivad?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=138013&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid705828
Tüüpvead jne. Käisin vaatamas, silma/kõrva miskit olulist ei hakanud. Ülalpidamiskulud just huvitavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.14 10:59 Tsiteeri


Tüüpvead:
Ketipingutid - käivitusel kõrin, oleks aeg remondile mõelda. (tõenäoliselt ühekordne kulutus)
Sisselaskekollektoris olevad klapid, DPF, EGR - suhteliselt pseudoprobleem, üsna soodne lahendus lihtsalt eemaldada.
Istmealused airbagi pistikud tahavad kokkujootmist, suhteliselt levinud.
Olen neid lühiajaliselt omanud päris mitmeid - tähelepannud seda, et nii mõnelgi sisemised rooliotsad kolisenud - kiire ja odav remont.

Ülalpidamiskulud: Õlivahetuseks kulub 8,2l, olenevalt õli kvaliteedist ka töö maksumus varieeruv.
Käigukasti ja diffrite õlivahetus võiks elementaarne olla - sõltuvalt läbisõidust harva vajaminev kulutus.
Muud kulutused nagu ka teistel autodel: piduriklotsid-kettad, rehvid, mõni veermikupulk (kuigi ütleks, et suhteliselt hästi peab vastu, nii palju kui kuulda olnud), mõned pirnid jne.

Parkimisandurid pole ka kuigi vastupidavad (oma kogemuse põhjal, ei tea, kuidas teistel).

Küttekulu linnas - 10-12l/100km - alla 10l suhteliselt keeruline saada, kuid võimalik. Olenevalt sõidustiilist ka võimalik 15l sajale sõita (külm mootor, külm ilm, kõva tallamine, jne).

Maanteel 5,5-7l oleneb jälle ilmastikuoludest, teest, kiirusest jne.

Väljatoodud auto kohta: mind isiklikult häiriks MF rooli, xenoni ja istmesoojenduse puudumine.
(värvi-salongi kombo pole ka päris see, aga maitsed on erinevad).

Kindlasti on veel igasuguseid nüansse, kuid isiklikult eelistaks3.0TDI iga kell 2,0TDI-le ja bensukal pole sellist dünaamikat.

Ei tasu kirjapandut kullana võtta, kindlasti on teistel oma tähelepanekuid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 20.04.14 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimHH
Tüüpvead:
Ketipingutid - käivitusel kõrin, oleks aeg remondile mõelda. (tõenäoliselt ühekordne kulutus)
Sisselaskekollektoris olevad klapid, DPF, EGR - suhteliselt pseudoprobleem, üsna soodne lahendus lihtsalt eemaldada.
Istmealused airbagi pistikud tahavad kokkujootmist, suhteliselt levinud.
Olen neid lühiajaliselt omanud päris mitmeid - tähelepannud seda, et nii mõnelgi sisemised rooliotsad kolisenud - kiire ja odav remont.

Ülalpidamiskulud: Õlivahetuseks kulub 8,2l, olenevalt õli kvaliteedist ka töö maksumus varieeruv.
Käigukasti ja diffrite õlivahetus võiks elementaarne olla - sõltuvalt läbisõidust harva vajaminev kulutus.
Muud kulutused nagu ka teistel autodel: piduriklotsid-kettad, rehvid, mõni veermikupulk (kuigi ütleks, et suhteliselt hästi peab vastu, nii palju kui kuulda olnud), mõned pirnid jne.

Parkimisandurid pole ka kuigi vastupidavad (oma kogemuse põhjal, ei tea, kuidas teistel).

Küttekulu linnas - 10-12l/100km - alla 10l suhteliselt keeruline saada, kuid võimalik. Olenevalt sõidustiilist ka võimalik 15l sajale sõita (külm mootor, külm ilm, kõva tallamine, jne).

Maanteel 5,5-7l oleneb jälle ilmastikuoludest, teest, kiirusest jne.

Väljatoodud auto kohta: mind isiklikult häiriks MF rooli, xenoni ja istmesoojenduse puudumine.
(värvi-salongi kombo pole ka päris see, aga maitsed on erinevad).

Kindlasti on veel igasuguseid nüansse, kuid isiklikult eelistaks iga kell 2,0TDI-le ja bensukal pole sellist dünaamikat.

Ei tasu kirjapandut kullana võtta, kindlasti on teistel oma tähelepanekuid.



Tänan asjaliku vastuse eest!
Jah, olen ka ise neid 2.0 103kw vaadanud. Küll aga olen aru saanud, et need 103 kw-sed mootorid pidid olema ühed hullemad vastupidavuselt. Ehk siis kõik laguneb. Miskipärast on neid ka tohutult palju müügis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.04.14 12:20 Tsiteeri


Sinu kahest valikust igaljuhul see 3.0 TDI.
Ostueelne ülevaatus teha, veermiku kontroll, arvutiga väike proovisõit ning kui kõik klapib, siis miks mitte.

Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 20.04.14 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sinu kahest valikust igaljuhul see 3.0 TDI.
Ostueelne ülevaatus teha, veermiku kontroll, arvutiga väike proovisõit ning kui kõik klapib, siis miks mitte.

Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin.


Kas sa oskad soovitada mõnd head kohta Tallinnas kuhu sellise autoga minna kontrollile?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.04.14 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
...

Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin.

See on minu arust pigem nii, et piinav võib olla see suvine naha kuumus, sest siis ju lühikesed ja õhukesed riided seljas, talvel nagunii soojemalt riides ja olenemata sellest, et mul mõlemal masinal istmesoojendused olemas, kasutan neid üliharva, pigem kasutan suvel jahutust:P Ühesõnaga need asjad on IMO vägagi individuaalsed.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.04.14 21:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaigoAudi
Kas sa oskad soovitada mõnd head kohta Tallinnas kuhu sellise autoga minna kontrollile?

Võin soovitada meie juurde tulla näiteks :)
Signatuuris on kontakt olemas, kui soovid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]