Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.8 120kw 20v Turbo vs. A4 3.0 150kw quattro (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2773)
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 19.04.14 20:53 Tsiteeri
A4 1.8 120kw 20v Turbo vs. A4 3.0 150kw quattro



Tere austatud foorumlased!

Olen tegemas üsna rasket valikut. Ehk keegi siit oskaks aidata?
Nimelt olen käinud vaatamas mitmeid audisid.
Sõelal on hetkel 2 täiesti erinevat isendit. Otsin endale autot mis on usaldusväärne, töökindel ning mida on kena ka vaadata. Ülalpidamiskulud võiksid olla siiski mõistuse piires.
Valikus: 1. Audi A4 S-Line b6 1.8Turbo 20v 120kw b6 2004a. Ütleme nii, et täispakett lisadega. Automaat kast, multitronic roolilt käiguvahetus võimalus, 4xel aknad, mäludega istmed ja peeglid, poolnahk sportistmed, kompuuter, navigatsiooniseade, LCD ekraan, originaal eelsoojendus nii mootorile kui salongile, bose heli originaal võimendi ja subwoofriga jpm.

2. Audi A4 b7 3.0 150kw quattro 2005a. automaat tiptronic. Ka suhteliselt heade lisadega, ainuke vahe oli vist see, et puudus elektriliselt kokku minevad peeglid mis esimesel variandil olid olemas ja vb mõned väiksemad asjad veel, muu oli suhteliselt sama.

Ühesõnaga, mis on masinate tüüpvead, mis sobiks meile siia teedele paremini. Töökindlus väga oluline punkt. Remondikulud samuti. Mainin veel ära, et Tallinna inimene olen.
Ühesõnaga ootan igaühe arvamust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.04.14 21:28 Tsiteeri


Kuna üks on multitronic õnnetus ja esivedu, siis siin ei ole midagi suurt valida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 20.04.14 06:55 Tsiteeri


Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt.
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 20.04.14 07:06 Tsiteeri


Otsing oleks võlusõna. Samas võrdlus q vs monomähkur, ei oleks minu puhul ka mingit küsimust, kumb võtta- töökindlam tiptronic koos võimsa diisli ja nelikveoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.04.14 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaigoAudi
Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt.


Ta töötabki selle hetkeni kuni lendab ühel päeval.
Aga kui sul nii selge on, mis on probleem ja mis mitte, siis milleks sa üldse siia kirjutad?

Tsitaat:
Algselt postitas: RaigoAudi
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil.

Aga seda sa pole kuulnud, et 1.8T-l õlivõtturile õlivarda tükid ette jäävad ja mootor kokku jookseb, sest õlirõhk kaob ühel hetkel lihtsalt lambist ära? Ega vist.
3.0 TDI pingutid on vaja ülemised ära vahetada ja on pikalt rahu majas, kui lased mootori kokku, sest neid ei vaheta õigeaegselt, siis on muidugi ülikulukas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 20.04.14 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: RaigoAudi
Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt.


Ta töötabki selle hetkeni kuni lendab ühel päeval.
Aga kui sul nii selge on, mis on probleem ja mis mitte, siis milleks sa üldse siia kirjutad?

Tsitaat:
Algselt postitas: RaigoAudi
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil.

Aga seda sa pole kuulnud, et 1.8T-l õlivõtturile õlivarda tükid ette jäävad ja mootor kokku jookseb, sest õlirõhk kaob ühel hetkel lihtsalt lambist ära? Ega vist.
3.0 TDI pingutid on vaja ülemised ära vahetada ja on pikalt rahu majas, kui lased mootori kokku, sest neid ei vaheta õigeaegselt, siis on muidugi ülikulukas.


Suur tänu teravate kuid konkreetsete vastuste eest. Küsimusi küsin kuna soovin lihtsalt kuulda erinevate inimeste kogemusi ja juhtumeid.
Nüüd hakkame juba kuhugile jõudma. Sinu jutust loen ma välja, et antud auto puhul on kehv nii mootor kui ka käigukast. Autoga sai käidud ka kontrollis kus ennustati pikka eluiga aga see selleks.
Rohkem hakkas mind huvitama aga selle diisli osa. Kas saab ka ise kindlaks teha keti pingutite väsimust või peaks seegi käima läbi kontrollpunkti ning mida veel 3.0tdi puhul karta? Äkki keegi teab mis ajal tehakse temale suurt hooldust ning mis selle käigus vahetatud peaks saama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.14 12:52 Tsiteeri


Kui ülemised pingutid läbi, siis käivitamisel ja mõned sekundid pärast käivitust kostub kõrin kapoti alt. (2tk ülemisi pinguteid - u150€tk, töö kuskil 3-4h)

Kui ketid-pingutid läbi, siis on mootori töö ajal ühtlane kõrin sees, kogu ketiliinide vahetus (u 1700€).

Kui vajavad ülemised pingutid vahetust, siis pole hullu midagi, teed ära ja pikalt muretu.

E: eelmisse teemasse kirjutasin, mis on põhiasjad 3.0TDI puhul, ei ole suurt midagi karta. Jah, kindlasti võib igasugu muid vidinaid ka saba anda, kuid pigem erand, kui reegel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.04.14 13:07 Tsiteeri


Multitronic on vastupidavuselt niru, aga sõidumugavuselt ikka väga hea, võrreldes tavakastiga väga sujuv ja ka tehaseandmete järgi ökonoomsem ja vähem kiirendust pärssiv, kui tava automaat, vähemalt tolle aja masinatel. Kui kast lendab, siis mingi 500-2000eur kulu ja siis jälle pikalt muretu! Samuti on foorum täis probleeme tava automaadiga, see pole ka pommikindel! Mina sõitsin ca 100tuh peale remonti ja siis müüsin ära, enam ei tea, mis edasi sai.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.04.14 13:50 Tsiteeri


Vaata vähe ringi ja otsi 171kw B7, soovitavalt S-line sisuga. Istmesoojendus on ebaoluline, kui pe...se peal just luu ja nahk ei ole. Olulisemad asjad tuleb üle vaadata (pihustid, sisselasked, alumine ketimajandus, DPF jne.), muidu võib kõva laks rahakotile tulla. Lõpuks lase veidi "prj"-l näppida ka ja ongi pere ning sportauto ühes. Minu kogemused erinevate inimeste selle B6 ajastu multitronicutega meenutavad pigem venivat tatti.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.04.14 14:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata vähe ringi ja otsi 171kw B7, soovitavalt S-line sisuga. Istmesoojendus on ebaoluline, kui pe...se peal just luu ja nahk ei ole. Olulisemad asjad tuleb üle vaadata (pihustid, sisselasked, alumine ketimajandus, DPF jne.), muidu võib kõva laks rahakotile tulla. Lõpuks lase veidi "prj"-l näppida ka ja ongi pere ning sportauto ühes. Minu kogemused erinevate inimeste selle B6 ajastu multitronicutega meenutavad pigem venivat tatti.

Hahaa, veniv tatt vs tilkuv nina:D


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.04.14 15:26 Tsiteeri


1.8T on hea mootor, lihtsalt igal mootoril on omad tüüphädad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]