RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
postitati 19.04.14 19:53
|
|
|
A4 1.8 120kw 20v Turbo vs. A4 3.0 150kw quattro
Tere austatud foorumlased!
Olen tegemas üsna rasket valikut. Ehk keegi siit oskaks aidata?
Nimelt olen käinud vaatamas mitmeid audisid.
Sõelal on hetkel 2 täiesti erinevat isendit. Otsin endale autot mis on usaldusväärne, töökindel ning mida on kena ka vaadata. Ülalpidamiskulud võiksid
olla siiski mõistuse piires.
Valikus: 1. Audi A4 S-Line b6 1.8Turbo 20v 120kw b6 2004a. Ütleme nii, et täispakett lisadega. Automaat kast, multitronic roolilt käiguvahetus
võimalus, 4xel aknad, mäludega istmed ja peeglid, poolnahk sportistmed, kompuuter, navigatsiooniseade, LCD ekraan, originaal eelsoojendus nii
mootorile kui salongile, bose heli originaal võimendi ja subwoofriga jpm.
2. Audi A4 b7 3.0 150kw quattro 2005a. automaat tiptronic. Ka suhteliselt heade lisadega, ainuke vahe oli vist see, et puudus elektriliselt kokku
minevad peeglid mis esimesel variandil olid olemas ja vb mõned väiksemad asjad veel, muu oli suhteliselt sama.
Ühesõnaga, mis on masinate tüüpvead, mis sobiks meile siia teedele paremini. Töökindlus väga oluline punkt. Remondikulud samuti. Mainin veel ära, et
Tallinna inimene olen.
Ühesõnaga ootan igaühe arvamust.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.04.14 20:28
|
|
|
Kuna üks on multitronic õnnetus ja esivedu, siis siin ei ole midagi suurt valida.
|
|
|
|
RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
postitati 20.04.14 05:55
|
|
|
Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt.
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit
kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 20.04.14 06:06
|
|
|
Otsing oleks võlusõna. Samas võrdlus q vs monomähkur, ei oleks minu puhul ka mingit küsimust, kumb võtta- töökindlam tiptronic koos võimsa diisli ja
nelikveoga.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.04.14 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaigoAudi
Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt. |
Ta töötabki selle hetkeni kuni lendab ühel päeval.
Aga kui sul nii selge on, mis on probleem ja mis mitte, siis milleks sa üldse siia kirjutad?
Tsitaat: | Algselt postitas: RaigoAudi
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit
kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil. |
Aga seda sa pole kuulnud, et 1.8T-l õlivõtturile õlivarda tükid ette jäävad ja mootor kokku jookseb, sest õlirõhk kaob ühel hetkel lihtsalt lambist
ära? Ega vist.
3.0 TDI pingutid on vaja ülemised ära vahetada ja on pikalt rahu majas, kui lased mootori kokku, sest neid ei vaheta õigeaegselt, siis on muidugi
ülikulukas.
|
|
|
|
RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
postitati 20.04.14 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: RaigoAudi
Multitronic pole tegelikult probleem, kuna antud autol väga hästi hooldatud ning töötas perfektselt. |
Ta töötabki selle hetkeni kuni lendab ühel päeval.
Aga kui sul nii selge on, mis on probleem ja mis mitte, siis milleks sa üldse siia kirjutad?
Tsitaat: | Algselt postitas: RaigoAudi
Küll aga olen kuulnud, et 3.0 diislil pidi olema probleem keti pingutitega mille remont pidi ikka üli kulukaks minema. On ehk selle kohta miskit
kommenteerida? Mis tal linnas kütusekule u. olla võiks, kui ei ole just vanaema sõidustiil. |
Aga seda sa pole kuulnud, et 1.8T-l õlivõtturile õlivarda tükid ette jäävad ja mootor kokku jookseb, sest õlirõhk kaob ühel hetkel lihtsalt lambist
ära? Ega vist.
3.0 TDI pingutid on vaja ülemised ära vahetada ja on pikalt rahu majas, kui lased mootori kokku, sest neid ei vaheta õigeaegselt, siis on muidugi
ülikulukas. |
Suur tänu teravate kuid konkreetsete vastuste eest. Küsimusi küsin kuna soovin lihtsalt kuulda erinevate inimeste kogemusi ja juhtumeid.
Nüüd hakkame juba kuhugile jõudma. Sinu jutust loen ma välja, et antud auto puhul on kehv nii mootor kui ka käigukast. Autoga sai käidud ka kontrollis
kus ennustati pikka eluiga aga see selleks.
Rohkem hakkas mind huvitama aga selle diisli osa. Kas saab ka ise kindlaks teha keti pingutite väsimust või peaks seegi käima läbi kontrollpunkti ning
mida veel 3.0tdi puhul karta? Äkki keegi teab mis ajal tehakse temale suurt hooldust ning mis selle käigus vahetatud peaks saama?
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.14 11:52
|
|
|
Kui ülemised pingutid läbi, siis käivitamisel ja mõned sekundid pärast käivitust kostub kõrin kapoti alt. (2tk ülemisi pinguteid - u150€tk, töö kuskil
3-4h)
Kui ketid-pingutid läbi, siis on mootori töö ajal ühtlane kõrin sees, kogu ketiliinide vahetus (u 1700€).
Kui vajavad ülemised pingutid vahetust, siis pole hullu midagi, teed ära ja pikalt muretu.
E: eelmisse teemasse kirjutasin, mis on põhiasjad 3.0TDI puhul, ei ole suurt midagi karta. Jah, kindlasti võib igasugu muid vidinaid ka saba anda,
kuid pigem erand, kui reegel.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.04.14 12:07
|
|
|
Multitronic on vastupidavuselt niru, aga sõidumugavuselt ikka väga hea, võrreldes tavakastiga väga sujuv ja ka tehaseandmete järgi ökonoomsem ja vähem
kiirendust pärssiv, kui tava automaat, vähemalt tolle aja masinatel. Kui kast lendab, siis mingi 500-2000eur kulu ja siis jälle pikalt muretu! Samuti
on foorum täis probleeme tava automaadiga, see pole ka pommikindel! Mina sõitsin ca 100tuh peale remonti ja siis müüsin ära, enam ei tea, mis edasi
sai.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.04.14 12:50
|
|
|
Vaata vähe ringi ja otsi 171kw B7, soovitavalt S-line sisuga. Istmesoojendus on ebaoluline, kui pe...se peal just luu ja nahk ei ole. Olulisemad asjad
tuleb üle vaadata (pihustid, sisselasked, alumine ketimajandus, DPF jne.), muidu võib kõva laks rahakotile tulla. Lõpuks lase veidi "prj"-l näppida
ka ja ongi pere ning sportauto ühes. Minu kogemused erinevate inimeste selle B6 ajastu multitronicutega meenutavad pigem venivat tatti.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.04.14 13:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vaata vähe ringi ja otsi 171kw B7, soovitavalt S-line sisuga. Istmesoojendus on ebaoluline, kui pe...se peal just luu ja nahk ei ole. Olulisemad asjad
tuleb üle vaadata (pihustid, sisselasked, alumine ketimajandus, DPF jne.), muidu võib kõva laks rahakotile tulla. Lõpuks lase veidi "prj"-l näppida
ka ja ongi pere ning sportauto ühes. Minu kogemused erinevate inimeste selle B6 ajastu multitronicutega meenutavad pigem venivat tatti.
|
Hahaa, veniv tatt vs tilkuv nina
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.04.14 14:26
|
|
|
1.8T on hea mootor, lihtsalt igal mootoril on omad tüüphädad.
|
|
|
|
|