Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 AEL puudub kompressioon (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2548)
Mätu
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.14 18:03 Tsiteeri
A6 C4 AEL puudub kompressioon



Nimelt sai täna keeratud parklasse ja tühikäigul suri auto välja, proovides käivitada uuesti purtsus ja paukus natuke ja see oli kõik. Kuna paak oli kuival panin kütet juurde aga ei midagi. Nüüd käivad starterit andes kolvid täiesti tühja sees. Nukkvõll ei liigu. Arvatavasti probleem käbi juures.
Küsimus järgmine. Kas AEL jooksevad klapid pähe?
Ei oska hetkel muud teha, kui vaadata mis seal käbi juures täpselt valesti on. Vajadusel uus rihm panna ja loota parimat? Ja kui lähevadki klapid pähe, siis piisab klappide vahetusest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.14 21:40 Tsiteeri


Muidugi jooksevad klapid pähe. Kui nukk ringi ei käi siis on rihm puruks - palju õnne.

Kindlasti uued klapid, hüdrotõukurid, kui nukkvõll terve siis on hästi, halvemal juhul see pooleks. Lisaks muidugi iseenesest mõistetav - rihmad jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 18.04.14 07:22 Tsiteeri


AEL'il ühelepoole pool hammast ja teisele poole 1 hammas (ei mäleta kumba pidi), saab hammasrihma liigutada, üle selle jooksevad klapid pähe juba. Ja ära rohkem palun autot käia!!!


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mätu
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.14 16:27 Tsiteeri


Plokikaan maas ja tulemuseks: 5 kõverat klappi, purunenud hüdrotõukur, käbi kiilu pesa, kiil ise.
Käbi polt oli lahti tulnud ja peksis kiilu katki.
Ise pole käbi polti näppinud, aga kuu tagasi oli mõte rihma vahetada. Kahju, et hiljaks jäin :S
Homme ehk saab poest uued klapid ja tihendid ning asi kokku tagasi.
Tänud info eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 18.04.14 18:30 Tsiteeri


Kui juba laiali siis laseksin klapi pesad sooveldada ja uued juhtpuksid koos klapisääre tihenditega panna kuna nendel diislitel tavaliselt need juba kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mätu
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.14 18:49 Tsiteeri


Klapp loksub küll kergelt puksis, aga kõik oleneb hinnast. See remont tuli ootamatult ja rahadega pole kiita. Tihendid ja sooveldamine oli plaanis sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.14 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mätu
Klapp loksub küll kergelt puksis, aga kõik oleneb hinnast. See remont tuli ootamatult ja rahadega pole kiita. Tihendid ja sooveldamine oli plaanis sees.

Seal kus klapid kõverad olid tasub kindlasti uued juhtpuksid panna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mätu
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.14 06:06 Tsiteeri


kui keeruline neid välja vahetada on? tuleb koputamise peale või mingi pressi alla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.14 22:13 Tsiteeri


Sa ütlesid, et purunenud on "käbi kiilu pesa" see tähendab väntvõlli ots? Siis sa küll asja nii lihtsalt kokku ei lao, et uued klapid ja tihendid ning läheb minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.14 13:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mätu
kui keeruline neid välja vahetada on? tuleb koputamise peale või mingi pressi alla?

Ise ei tasu seda teha.
Lase teha sellel kellel vajalikud aparaadid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janno2525
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 V8

postitati 22.04.14 05:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mätu
Klapp loksub küll kergelt puksis, aga kõik oleneb hinnast. See remont tuli ootamatult ja rahadega pole kiita. Tihendid ja sooveldamine oli plaanis sees.


Sellisel juhul soovitaksin tööd pigem edasi lükata, kui teha poolikut asja (üks laialikiskumine). Juhtpuksid ei ole iseenesest kallid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mätu
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.14 18:23 Tsiteeri


Plokikaan tehtud, klapid puksid ja tihendid kõik vahetatud. Nüüd järgmine mure.
Kus kohast saaks täpse juhise, mille järgi märgid paika panna. Nuka ja pumba omi tean, aga vända omas pole kindel. Mul on sügav sälk hoorattal, aga kuhu ma selle täpselt keerama pean, seda ei tea. 3 ava on ka käigukasti küljes. 2 ümmargust ja üks peaaegu, et kandiline, kohe ühe ümmarguse kõrval.
Ja mis teema selle käbi seibiga on, kust seda saaks uut või mis selle OEM kood on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.14 22:26 Tsiteeri


Iga varuosadega tegelev asutus peaks seda seibi suutma pakkuda. Hooratta märki vaadatakse käigukasti korpuses olevast ovaalsest avast ja nägema peaks sealt peenikest kriipsu ja number nulli mitte mingit sügavat sälku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 03.07.14 07:30 Tsiteeri


Miskipärast pakun et teed seda sama tööd varsti uuesti....kõhutunne selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]