Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Paisupaagis tosool õliga segamini... (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3289)
hash
huviline



Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.03 07:40 Tsiteeri
Paisupaagis tosool õliga segamini...



Paar nädalat tagasi hakkas auto (a100 2.6 v6 `93a) jamama.Hommikul kui auto käima panna siis ei tahtnud õli surve tõusta ,tuli natuke pöördeid anda enne kui surve tõusis ja kui auto u.15 minti seisis siis samam jama ning eelmine nädalavahetus suri täitsa ära.Milles võib probleem olla?Äkki kelelgil on kogemusi,sellise asjaga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 02.05.03 07:45 Tsiteeri


ei noh, kui paisupaagis tosool õliga segamini, sii ju eeee.. ploki tihend läbi(andestust kui mööda panin, ma pole nii tark, yritan lihtsalt näida siuke)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 02.05.03 07:49 Tsiteeri


tihend jah kiirelt vahetada vaja ....


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hash
huviline



Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.03 09:49 Tsiteeri


nüüd tuli lagedale veel selline asi ,et vänt on kinni...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 02.05.03 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja hash
nüüd tuli lagedale veel selline asi ,et vänt on kinni...


see on üheselt tingitud õli ja jahutusvedeliku segunemisest, st õli kaotas oma määrdeomadused.

viga üldjuhul jah plokikaane tihendis, aga nüüd oled selle vahetamisega hiljaks jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.03 10:24 Tsiteeri


Njah, enam vaid tihendi vahetusest ei piisa - liiga kaua ootasid sellega.

Elu õpetab.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hash
huviline



Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.03 07:35 Tsiteeri


aga mis võis põhjustada seda ,et õlirõhk ei tõusnud korralikult...pump on korras.Ma olen kuulnud mingist reduktsioon klapist,kas se on k kuidagi selle õli survega seotud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 03.05.03 07:40 Tsiteeri


kas oli on puhas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hash
huviline



Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.03 13:38 Tsiteeri


paisupaagis on õli tosooliga segamini,mingi kollakat tooni.Karterist väljalastud õli on puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.03 08:52 Tsiteeri


Omal kogemus sellise asjaga olemas ja viga ei olnud mitte plokikaane tihendis... Täpselt sama asi oli üks hommik ja sai auto remonti viidud... lammutati kõik laiali ja vahetati ära plokikaane tihend, lihviti plokk, klapi tööpinnad soveldati... nu niiöelda pea et kap. remont ülemisele osale. Ülejärgmine hommik täpselt sama jama :( uuesti remonti, võeti uuesti laiali ja saadeti plokikaan survestamisele, et äkki pragu sees... ei olnud.(raha asja eest läks nii 7K)
Iseenesest on tegelt nii ju et kui plokikaane tihend kutu siis tosool läheb õli sisse mitte vastupidi... ja siis lõpuks selgus tõde... Õlifiltri ja mootori vahel on torooligi jahutatav selline väike kamber ja seal oli pragu sees... 500.- krooni uus julla ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hash
huviline



Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.03 08:48 Tsiteeri


teema lukku .ostsin uue mootori,ja kellel on vaja mingeid mootori juppe 2.6 V6 93a,siis 056503843...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.05.03 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja hash
teema lukku .ostsin uue mootori,ja kellel on vaja mingeid mootori juppe 2.6 V6 93a,siis 056503843...


Koos uue ōLIJAHUTIGA soovitatavalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 09.08.04 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Omal kogemus sellise asjaga olemas ja viga ei olnud mitte plokikaane tihendis... Täpselt sama asi oli üks hommik ja sai auto remonti viidud... lammutati kõik laiali ja vahetati ära plokikaane tihend, lihviti plokk, klapi tööpinnad soveldati... nu niiöelda pea et kap. remont ülemisele osale. Ülejärgmine hommik täpselt sama jama :( uuesti remonti, võeti uuesti laiali ja saadeti plokikaan survestamisele, et äkki pragu sees... ei olnud.(raha asja eest läks nii 7K)
Iseenesest on tegelt nii ju et kui plokikaane tihend kutu siis tosool läheb õli sisse mitte vastupidi... ja siis lõpuks selgus tõde... Õlifiltri ja mootori vahel on torooligi jahutatav selline väike kamber ja seal oli pragu sees... 500.- krooni uus julla ja asi korras.

njah, ei leidnud nimetatud õlijahutit sealt üles, vaadates selle lehe järgi http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E
8%F1%EA&btsnr=115-55&cid=114 siis nr 27 vidin puudub täiesti, õlifilter kinnitub otse 1a külge, ma ei tea kas selline asi normaalne vms. võibolla asub kuskil mujal, jahutusvedeliku lõdvikudest ei lähe ka ühtegi ülearust otsa kuskile. Kas saab olla, et see vahelt ära võetud või 1Z mootoril ei peagi see sedasi olema....ei mõista välja. Mõni targem ehk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.04 08:03 Tsiteeri


Seda kõikidel mudelitel ei olegi kusjuures, et viga võib vabalt ka milleski muus sinu kone puhul olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]