Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0tdi eelsüüteküünlad (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2344)
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.14 15:44 Tsiteeri
3.0tdi eelsüüteküünlad



Jõudu kaaskannatajad!

Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).

Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi küünla otsas.

Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.04.14 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!

Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).

Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi küünla otsas.

Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab?

Nii pidevat voolu sinna ei tulegi. Küünlaid soojendatakse juhtploki kaudu impulssidega. Kordamääda klõpsitakse küünlaid sisse. Kui sa testriga mõõdad arvab juhtplok, et küünal on katkestuses ja voolu sinna ei lastaga. Kontrolli kontrollambiga. Üldiselt kui vigu mootori juhtplokis pole siis on kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TFK
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.14 11:03 Tsiteeri


Lihtsalt infoks:
Minu autol näitas tester kohe konkreetset viga 6 silindri küünlale ja testriga takistusi mõõtes nii oligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.14 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!

Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).

Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi küünla otsas.

Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab?

Nii pidevat voolu sinna ei tulegi. Küünlaid soojendatakse juhtploki kaudu impulssidega. Kordamääda klõpsitakse küünlaid sisse. Kui sa testriga mõõdad arvab juhtplok, et küünal on katkestuses ja voolu sinna ei lastaga. Kontrolli kontrollambiga. Üldiselt kui vigu mootori juhtplokis pole siis on kõik ok.


Tegelikult vaatasingi kontrolllambiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.14 11:32 Tsiteeri


Mõõtsin vist kuidagi kehvasti,kontrollisin ennast veidi üle ja tegelikult tuleb vool peale.Testriga mõõtes olid küünlad ka korras aga eks tõde selgub siis kui kõik küünlad maha keerata ja akupeal järgi proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 13.05.14 12:07 Tsiteeri


Enne ikka vaata, mis pingepealt küünlad töötavad.Kõik küünlad 12 v pealt tööta, lõhud nii omal kõik küünlad ära :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.14 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Enne ikka vaata, mis pingepealt küünlad töötavad.Kõik küünlad 12 v pealt tööta, lõhud nii omal kõik küünlad ära :)

Annab siis äkki juhiseid täpsemaks tegutsemiseks. Olen kursis et 3.0tdi kasutatakse kahte erinevat küünalt aga paraku arvasin,et kõik 12v pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.14 14:20 Tsiteeri


165/171kw mootorite küünlad töötavad madalama pingega kui 12V, äkki oli midagi 5V kandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.05.14 15:32 Tsiteeri


Pinge 4,4V, seega ei tasu aku pealt otse kärsatada neid.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]