Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 08.04.14 10:17
|
|
|
Audi A4 Avant - 2008 - Kaaku
Aega läks aga äkki saab asja ka. Mõtlesin, et tekitan ikka kerge ülevaatliku teema „uuest“ liikurist ka. Pigem justkui endale mingiks
meelespeaks-päevikuks ja teistele infoks kulude jms oluliseks kujuneda võiva info kohta.
Uus on jutumärkides sellepärast, et tegelikult sai masin koju toodud juba 2013 novembris. Sellest, kuidas just selle mudeli ja isendini jõudsin võiks
pikemalt rääkida aga püüan selle lühemalt kokku võtta.
Nimelt olin juba ca aasta aega otsinud uut autot cabrio kõrvale. Jahtisin tegelikult A5 kupeed aga kahjuks selle aja sees ei olnudki ühtegi normaalset
varianti pakkuda, mis ca 20-22k hinnaklassi oleks sobinud. Käisin vaatamas ja proovimas oma 5 erinevat autot aga mitte ükski ei olnud hea. Ühel ühed
vead ja teisel teised. Mõni keritud, teisel lisavarustus olematu ja siis jälle mootor ei sobinud. Kindel kriteerium, mis paika oli pandud oli 3,0tdi
quattro. Ja nii see aeg tiksus.
Siis tuli sõber Marko, kes pakkus variante žigulist mersuni ja tagasi kuni ühel päeval sattus selle samuse A4 peale. Läksidki mõned päevad mööda ja
auto oli üle vaadatud ja proovitud. Tunne oli hea. Kui arvesse võtta seda, et A5 tagaistmel on vähem ruumi, kui cabriol ja juhikoht on põhimõtteliselt
identne A4-ga, siis saigi A5 seekord kõrvale jäetud ja mõnepäevase vaagimise järel otsus tehtud - selleks jäi A4 B8 3.0TDI Quattro, 176kW.
Suures osas aitas kaasa muidugi selle A4 tasemel varustus, millest siinkohal võikski natuke lähemalt kirjutada.
Autol täiendatud S line pakett nii seest, kui väljast, mis koosneb sellistest komponentidest:
- Sportvedrustus (tavavedrustusest 30 mm madalam).
- 8 x 18 veljed 245/40 rehvidega.
- Külgedel ja lävepakkudel S-line embleemid.
- Interjöör ja laepolster musta värvi.
- Elektriliselt reguleeritava nimmetoega esimesed sportistmed koos S line embleemidega seljatugedel.
- Perforeeritud alcantara istmepolster.
- Tagaistme seljatugi jaotatult allaklapitav.
- S line multifunktsionaalne kolme kodaraga perforeeritud nahkkattega sportrool koos käiguvahetusfunktsiooniga.
- Matt harjatud alumiinium dekoorliistud salongis.
- Spoiler tagaluugi üleval.
- Esi- ja tagastange alumine keskmine osa värvitud plaattina halliks (mul kleebitud mustaks).
- Kroomrõngad udutulede ümber.
Lisaks eelnevale võiks siis varustuse poole pealt välja tuua näiteks selliseid asju:
- Klaasist elektriline katuseluuk + panoraamkatus elektrilise päikeserulooga
- Parkimisandurid ees ja taga (akustiline+visuaalne)
- Valgustuspakett
- Distantsi hoidev püsikiiruse hoidja
- Audi Drive Select koos roolitundlikkuse ja vedrustuse seadistusega
- Autotelefon + BT handsfree
- Pagasiluuk elektriliselt avatav/suletav
- Pagasiruumipakett – teleskoopvarras ja kinnitusrihm + pakiruumi eraldusvõrk
- Audi Music Interface
- Rehvirõhu kontrollsüsteem
- Valgus- ja vihmasensor
- Igasugused tavalised kontrollid ja elektrilised asjad
Mis võinuks veel olla on Bang&Olufsen heli ja webasto.
Enihau, ongi pika jutu lühike mõte kokku võetud. Auto oli siis ostes passi järgi helesinine. Ühena esimestest töödest sai tehtud klaaside
toonimine.
Sellele järgnes auto üle kleepimine:
Tööd ei teinud ise, vaid lasin teha. Aega võttis nii, et esmaspäeva hommikul viisin, siis puhastasti ja valmistati ette. Teisipäeval kleebiti ja
kuivas. Kolmapäeva hommikul sain kätte.
Tulemusega väga rahul. Valge on valgem, kui värvitud autol. Tegu siis 3M high gloss white ja black kiledega. Katuse, difuusori ja esistange keskmise
alumise osa lasin mustaks kleepida.
Ja selline ta siis lõpuks saigi:
Tulevad ilusamad ja soojemad ilmad, siis ehk peksab ka zjuganovi poisi kuskilt välja, et normaalsemaid pilte teha.
Seniks näeb suuremaid pilte Siit
Plaane edaspidiseks on ka aga nendega pole kiire ja tiksutab jooksvalt. Kui uudiseid on, siis annab märku .
Lõpetuseks tänaks kogu saaga juures Markot ning Revalist Toomast ja Laurit
;
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 08.04.14 10:24
|
|
|
Kulud
Teises postituses kajastan auto remondi ja hooldustöid koos hindadega. Rehve, kindlustust, kütust ja välimust parendavaid kulusid siia ei arvesta.
Kõik hinnad on lõplikud, st sisaldavad käibemaksu, tööks vajalikke materjale ja varuosasid ning abivahendeid.
- 05.11.2013, 195 tkm hooldus (õlid, filtrid) - 180 EUR (Autohouse.ee)
- 21.01.2014, dünaamiline kastiõli vahetus - 420 EUR (Hobenool.eu)
- 19.03.2014, hooldus (piduriklotside ring, klaasipuhastid) - 195,83 EUR (Autohouse.ee)
- 04.04.2014, remont (mootoripatjade vahetus, tagumise kojamehe remont) - 486,24 EUR (Autohouse.ee)
Täpsustav info: padjad on elektroonilised ja saadaval ainult originaalina ning paaris. Paari hind 350 EUR,
vahetamine 4,5h. Sellega seoses on mul pakkuda parempoolne korralik originaalpadi.
- 05.05.2014, esimese parema rattalaagri vahetus - 120,88 EUR (Autohouse.ee)
- 10.07.2014, hooldus (õlivahetus, õhufilter, salongifilter, kütusefilter - 150,64 EUR (Autohouse.ee)
- 18.09.2014, esimese vasaku rattalaagri vahetus + esimene sigaretisüütaja korda - 138,65 EUR (Autohouse.ee)
- 17.11.2014, vahetatud juhiukse lukk, p.e tulede kõrguseandur, 3 silindri hõõgküünal. Diagnostika ja elektritööd - 332,41 EUR (Autohouse.ee)
- 20.02.2015, hooldus (õlivahetus, õhufilter, salongifilter, kütusefilter) + vasak klaasipesu düüs korda - 197,24 EUR (Autohouse.ee)
- 03.09.2015, chip tuuning jõujaamas. Asi oli rohkem nagu remondi eesmärgil, kuna egr probleem oli, mis mootorituld põlema lõi pidevalt. Siis sai nagu
kaks kärbest ühe hoobiga - 420 EUR
- 23.09.15, remont. DPF puhastus + anduri vahetus, 2. pihusti tihendi vahetus - 184,62 EUR (Autohouse.ee)
- 01.10.15, suurem remont. Kõrgsurvepump otsad andnud. Kütus oli metallilaastu täis. Lisaks lekkis üks pihusti tihend. Vahetatud sai siis kütusepump
ja koos sellega paagi puhastus ja kütusefiltri vahetus. Pihustite stend ja ultraheli puhastus. Selgus, et kuuest pihustist 5 on otsakorral ja
töötavad viimase veerandi peal (pihusti hind 400 EUR / tk). Kokku 1338,14 EUR (ilma pihustite vahetuseta).
- 6.11.15, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter - 134,32 EUR
- 16.05.16, remont. Esimene parem rattalaager - 118,40 EUR
- 16.06.16, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + jahutusvedelik + kliima täitmine - 178,97 EUR
- 17.08.16 uued tagaluugi amordid. 2 tk kokku klubikaardiga ~25 EUR. (Forss OÜ)
- 21.12.16, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + jahutusvedelik. Esimesed piduriketted+klotsid + 1 remontkomplekt. Lisapidurituli,
2 hõõgküünalt, diagnostika, sisselaske kollektori klappide välja progemine - 753,77 EUR (Autohouse.ee)
- 12.05.2017, rattalaager esimene vasak + õli lisamine - 179 EUR (Autohouse.ee)
- 04.08.2017, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + kütusefilter - 170,69 EUR (Autohouse.ee)
- 15.03.2018, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + kütusefilter + salongiõhufilter söega + klaasipesuvedelik. Kapoti
avamiskäepide+vastus, tagumine klaasipihusti, 2 x hõõgküünal - 358,70 EUR (Autohouse.ee)
Märkus 1: Ostetud uued suverehvid 245/40/18
Märkus 2: Esisilla kolksu üles ei leidnud aga arvatavasti v.e amort kolksub. Lisaks kõik puksid sillas väsinud.
- 02.11.2018, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õli-, õhu- ja salongifilter. Tagumised pidurikettad + klotsid, klaasipühkijad, stabika vardad 2 tk,
esiamordid, kõik õõtsad esisillas + sildade reguleerimine ja diagnostika. - 1846,06 EUR (Autohouse.ee)
Märkus 1: Ostetud uued talverehvid 225/45/18
Märkus 2: Tagasillal olevad kõrguseandurid jäid vahetamata, sest polnud laos. Hind kokku 234 EUR.
- 29.01.2019, Generaatori harjade vahetus. - 128,27 EUR (Autohouse.ee)
Märkus: kogus summast maksid harjad ise 2,26 EUR, ülejäänud tööraha
- 17.06.2019, parem esimene rattalaager + piduri kaitseplekk - 153,60 EUR (Autohouse.ee)
- 05.08.2019, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega - 157,55 EUR (Autohouse.ee)
- 11.11.2019, remont. Pihusti tihendite vahetus (üks pool, 3 tk) + klotsiandur - 153,30 EUR (Autohouse.ee)
- 06.05.2020. hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega + kütusefilter - 200,26 EUR (Autohouse.ee)
- 06.07.2020, remont. ABS juhtmestiku vahetus, üks ratas - 130,26 EUR (Autohouse.ee)
- 23.07.2020, remont. EGR jahuti vahetus + turbo õlitihend + DPF puhastus - 1091,58 EUR (Autohouse.ee)
- 01.12.2020, remont. Taga kojamehe mootor + vars- 187,44 EUR (Autohouse.ee)
- 01.12.2020, tulede renoveerimine. Uued projektorid + klaaside lihv ja lakk + uued Osram Nightbraker laser pirnid - 400 EUR tuled+165 EUR pirnid =
565 EUR (Vexon Auto)
- 21.12.2020, remont. Tagumine parem ukselukk, tagasillal olevad tulede kõrgusandurid, ülevaatus - 332,24 EUR (Autohouse.ee)
- 11.02.2021, remont. Peegliklaaside vahetamise asemel (soojendus ei töötanud kummalgi klaasil ja parempoolne peegel keeras üle) praktiliselt uued
komplektsed S4 peeglid - 360 EUR (Poolast)
- 17.05.2021, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega + esipiduriklotsid + liugurite komplekt esisadulatele.
335,19 EUR (Autohouse)
- 22.12.2021, remont. Veepump, generaatoririhm, hammasrihmakomplekt (rihm+2 rulli) - 422 EUR (Autohouse.ee)
- 12.08.20022, remont. Tulede kõrguseandurid vasak+parem, tagavedrud, 4 x pidurikettad + klotsid, 2 x tagumised elektrilised pidurisuportid, vasak
tagumine pidurivoolik, esisilla õõtsad vasak+parem tagumised, õõtshoovapuksid sisem.+välim., šarniirid 2 tk, sildade reguleerimine, uus Bosch S5 110Ah
920 A aku + kodeerimine - 2258,16 EUR (Autohouse.ee)
Märkus: selgus, et v.e esiamort ei kolksugi, vaid asi oli puksides
Märkus 2: auto sai ka värviparandused - värvitud tagastande, pool tagaluuki, p. tagatiib, p.t. uks, p.e uks. 570
EUR
;
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 08.04.14 10:29
|
|
|
Minu arust väga hea idee, et auto varustuse ja seisukorra järgi otsida ja hiljem soovitud värvi kleepida, mitte kohe värvi järgi masinat otsima hakata
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 08.04.14 10:50
|
|
|
Ilus. Lugedes Sinu eelmiste autode teemasid, tekib küsimus, et mis sellega veel teha on?
Sajal oli palju asju, mida sai tänapäevasemaks muuta jne.
Aga veelkord, väga ilus. Valge on taas moes - vist juba mõned aastad. Väga kena.
|
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 08.04.14 15:36
|
|
|
Mismoodi see värvi vahe passis kajastub või pead kodanik sinistele pidevalt selgitama milles asi?
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 08.04.14 18:20
|
|
|
Ilus tõesti. Nüüd vaid paar tolli suuremat velge vaja ja ongi maasikas.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 08.04.14 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Ilus tõesti. Nüüd vaid paar tolli suuremat velge vaja ja ongi maasikas.
|
Juba praegu on täielik mustikas. Öäkk on need üle forsseritud veljed, kus auto koosnebki velgedest - meie teed ei kannata seda lihtsalt välja.
Sigakena masina oled endale koju vedanud Mina oleks ikkagi A5/S5 kasuks
otsustanud - vaatamatta kõigele, kuid see valik ei morjenda üldse.
Pane paar pilti ka interjöörist - usun, et see lihtsalt nii kena ja mõnus, et Sa ei taha kõiki kadedaks ajada, kuid tahaks siiski.
B8 on juba täitsa teisest klassist auto võrreldes teiste ja vanemate B seeria Audidega. Jõudu ja loodan, et naudid oma uut ja uhket kaaslast
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.04.14 06:13
|
|
|
Hommik,
Valge sobib
Mul paar küsimust kiletamise kohta.
Kui see saladus pole, siis kus ja mis hinnaga lasid töö teostada?
Kas, kaua ja mis tingimustel garantii kehtib?
Kas uksed seest ja b piilar on ka kiletatud?
Natukene mööda küsimus, kuid oletame et ükspäev on soov autot müüa, kas sellelaadne kiletamine võiks müüki raskenda?
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 09.10.15 13:38
|
|
|
Väga pikk paus siin teemas olnud.
Aga polegi nagu midagi erilist kirjutada olnud. Ei saa ka päris öelda, et ainult kalla ja talla. Ikka remonti on ka saanud. Täiendasin selle koha
pealt ka teist postitust.
Veidi üle kahe aasta nüüd minu käes olnud ja aastane remondi ja hoolduskulu on ~1700 EUR.
Vahepeal oli see 2000 EUR aga siis tuli pikk paus, kui midagi katki ei läinud . Muidu oli täpselt nii, et iga kahe kuu tagant käis remondis.
Viimane laks oli siis suht korralik. Asi sai alguse sellest, et viskas mootorituld põlema pidevalt. Talvel mitte ja suve hakul hakkas jälle pihta.
Kaabliga näitas EGR viga. Palju valikuid polnud - kas teha 100+ EUR eest remont, mis ei garanteeri tulemust, vahetada kalli hinnaga jupp või siis teha
kaks ühes protseduur ja saab ühtlasi ka chipi peale.
Viimast teed pidi saigi siis lõpuks mindud. Mootoritule sai sellega kustu ... paariks päevaks. Siis hakkas hirmsasti vedru/spiraali sümbolit viskama
ja autot lambist sõidu ajal välja suretama (õnneks ainult aegalsel kiirusel ja enam-vähem alati sama aja tagant ). Mingi hetk lõi ka mootoritule uuesti põlema. Mis seal ikka, sai taas nina
Autohouse poole pööratud ja tol korral sai vahetatud DPF andur ja diagnoositud väike kütusesurve.
Ei läinud mitut päevagi, kui vedru jälle silme ees särama hakkas. Sama päev uuesti töökotta ja pool tundi hiljem oli selge, et kütuse kõrgsurvepump on
läbi ja kütus metallilaastu täis.
Noh...ja siis selle sama remondi käigus käisid pihustid ka stendis ja selgus, et need on ka kõik otsas omadega. Või noh, 5 tk kuuest kindlasti
töötavad viimase veerandi peal. Kuna sedasi sõitmine millalegi muule liiga ei tee ja tundub, et ka perföömansile ei mõju, siis sõidan veel lõpuni ära
need ja siis vahetab kõik välja.
Vot sellised lood. Aga muidu on hea auto .
Ahjaa, 14 oktoober läheb auto kleebistega garantiisse. Päris palju on selle 2 aastaga ära lagunenud. Ilmselt ei jopanud too hetk ajaliselt (keset
südatalve lörtsi ja lägaga) või kurat teab millega. Igatahes iga 2a tagant ei viitsiks küll vahetama hakata. Hetkel lähevad üleni uuesti tegemisse
tagaluuk, tagastange, esistange, peeglid, ukselingid, üks küljekarp ja siis mõned üksikud defektid parandusse.
;
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 09.10.15 14:23
|
|
|
Kile ei saa meie oludes iial perfektselt pidama kahjuks.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 09.10.15 14:27
|
|
|
Selle auto originaal hall värv ka ju väga kena
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.10.15 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Ei läinud mitut päevagi, kui vedru jälle sile ees särama hakkas. Sama päev uuesti töökotta ja pool tundi hiljem oli selge, et kütus kõrgsurvepump on
läbi ja kütus metallilaastu täis.
Noh...ja siis selle sama remondi käigus käisid pihustid ka stendis ja selgus, et need on ka kõik otsas omadega. Või noh, 5 tk kuuest kindlasti
töötavad viimase veerandi peal. Kuna sedasi sõitmine millalegi muule liiga ei tee ja tundub, et ka perföömansile ei mõju, siis sõidan veel lõpuni ära
need ja siis vahetab kõik välja.
|
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.10.15 17:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb? |
Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.10.15 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb? |
Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas? |
Tihendite teema on PD-l. Kui pihustid läbi, siis jah jookseb kütust karterisse mingil määral.
Kusjuures metallilaast metalllaastuks, aga aeglase kiiruse peal välja suremine viitab ühele kahest reguleerklapist...
Krt tundub, et sul ikka üldse ei vedanud selle autoga. Toitesüsteemiga üldjoontes ei ole 176kw mootoritel väga probleeme olnud.
Ilmselt miski rikkus kõrgsurvepumba ning see hakkas metalli ajama, mille tulemusena riknesid pihustid jne.
Kusjuures minu logides on kütusesurve veel normaalsuse piirides. Kui sul põhjagaasiga seda viga ei viska, vaid ainult vaikselt sõites, siis ma
soovitaks esialgu kütusesüsteemi läbipesu ning klapi vahetust.
Samas oleks hea üles otsida, kas metalli ajab kõrgsurve- või madalsurve pump.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.10.15 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb? |
Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas? |
Pihusteid ennast pean silmas ikka ja selline õli/diisli segu saaledele kindlasti hea ei ole.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 12.10.15 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Kile ei saa meie oludes iial perfektselt pidama kahjuks. |
See 2 aastat on ka tegelikult juba selline venitatud aeg. Asi lagunes juba suht palju aastaga. Teise aasta veinitasin lihtsalt otsa, et siis korraga
ära teha. Seda mu meelest ikka vähe.
Sõbral samas kohas kleebitud auto ja väga ilusti vastu pidanud.
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Selle auto originaal hall värv ka ju väga kena |
Passi järgi tegelikult helesinine ja kui kõrvuti seisab hõbedase või halli autoga, siis on seda ka hästi näha. Aga muidu tundub hall jah.
Eks, kui valgest ära tüdineb, siis saab kleebised maha võtta ja jälle uus värv olemas Hetkel seda veel ei taha.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kusjuures metallilaast metalllaastuks, aga aeglase kiiruse peal välja suremine viitab ühele kahest reguleerklapist...
Krt tundub, et sul ikka üldse ei vedanud selle autoga. Toitesüsteemiga üldjoontes ei ole 176kw mootoritel väga probleeme olnud.
Ilmselt miski rikkus kõrgsurvepumba ning see hakkas metalli ajama, mille tulemusena riknesid pihustid jne.
Kusjuures minu logides on kütusesurve veel normaalsuse piirides. Kui sul põhjagaasiga seda viga ei viska, vaid ainult vaikselt sõites, siis ma
soovitaks esialgu kütusesüsteemi läbipesu ning klapi vahetust.
Samas oleks hea üles otsida, kas metalli ajab kõrgsurve- või madalsurve pump. |
Väidetavalt selle pärast surigi välja, et kütusesurve madal oli.
Ei teagi kas vedas või mitte. Varustuse poole pealt nagu vedas aga remonti on ka nagu üksjagu olnud. Või noh...remont remondiks aga oleks siis mingid
tavalised asjad aga ei. Ukselukud (2x), tagumine kojamees, peegliklaasi soojendus, mootoripadjad, k.s pump.
Laastu ajas kõrgsurvepump ja see sai ka uus pandud. Samas pihustid ei pidavat olema selle põhjustatud. Et lihtsalt suur läbisõit (239 tuh.)
;
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
|