Lehekülgi: 1 2 3 |
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.03.15 22:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: teitur
Roosteuss teeb tööd täie hooga. Tagaluuki taastama ei hakka, otsin uue luugi, teen korda ja siis vahetusse mingi aeg. Samas tahaks Audi 100 luuki
millel suurem spoiler. A6 ja 100 luugid lähevad muidu 1:1 külge? Klaasi ära võtmine ja tagasi panek väga keeruline? | Väidetavalt on
tiivaga luugil teine klaas kui ilma tiivata luugil. Samas mu masinal pandi tiivata luugi klaas tiivaga luugile, siiani pole märganud, et midagi ei
sobiks. Võimalik et ülevalt äärest on mingi erinevus, aga selle katab tiib ära.
Omaette ooper on luuki leida mis poleks veel korralikult roostes, minuoma oli iseesesest viisakas, aga ikkagi parajalt roostene siit-sealt. Samas
külge sobib see 100 luuk kenasti, kered on samad. |
Klaaside vahe on ainult selles, et spoilaga variandil pole ülaääres liistu. Ise läksin enda oma vahetades ka paanikasse, aga siis vaatasin, et ega
sealt spoila alt teda nagunii paista jää. Klaasi ei ole vaja vahetama küll hakata, aga ilma originaalis spoilerita luugile spoilerit aretama hakata on
ka lollus, sest vastavaid auke seal pole ja ega need luugid nagunii palju maksa kah.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 08.03.15 22:21
|
|
|
Ma polegi siiani kursis miks tiivata luugi klaasi tiivaga luugiga klaasile tõsteti, aga mul polnud ka huvi hakata luugivahetajatelt sellekohta uurima.
Hea vähemalt teada, et vahe suht minimaalne on. Tavalisele luugile tiiva paigaldamine on praktiliselt võimatu, jääb igaljuhul kole.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 08.03.15 22:46
|
|
|
Eks paista kas mõni mõistlik tiivaga luuk turgu satub. Tiivata luugile eriti mingeid spoilereid ka saada pole kahjuks.
Klaasi ümber tõsta ei plaani, ära võtaks ta lihtsalt roosteeemalduse ja värvimise ajaks.
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 19:22
|
|
|
Pühapäeval nägin seda masinat ära Linnumäe selveri parklas. Viisakas isend.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.04.15 20:11
|
|
|
Lõpuks võtsin asja käsile ja leidsin tagumise amortide pukside asendused.
Vaja läheb nn. esiveolise vedrutaldrikuid ja tugipukse.
Esiteks asi laiali...
Vana kummipuksi seest tuleb metallhülss välja lüüa ja tagasi amordivarre peale panna. Seejärel esiveolise taldrik ja puks sinna otsa.
Uute kummipukside augud tuli 12mm peale puurida, et amordivarre peale mahuksid. Lisaks on vaja 19 toruvõtit või õhukeseks treitud padrunit, et puksi
kinnitav mutter kinni keerata.
Kuludeks 6€/tk pukside peale ja taldrikud 5€/tk foorumist. Niimoodi tehes jääb tagaots ca 15mm kõrgem, kui enne, aga vajadusel saab hülsi
lühendamisega seda parandada.
Praegu igatahes toimib ja ei pidanud 100€/tk välja käima originaalpukside eest
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 02.05.15 17:34
|
|
|
Tiib vahetatud, nüüd hulga viisakam.
Webasto leegianduri eemaldamine ei õnnestunud, on täiesti kinni oksüdeerunud. Ilmselt tuleb välja puurida ja uus panna. Kellel töökorras andur üle,
võib pakkuda.
Samuti otsin C4 100 või A6 tagaluuki, mis on tiivaga. Värvus pole oluline, võib olla ka vähese roostega. Alternatiivina sobiks ka mõni tuuningtiib.
Kes teab kust saab või kellel on, võtke ühendust!
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 14.09.15 21:20
|
|
|
Paneks üle pika aja midagi kirja....
Roostes tagaluuk leidis omale lõpuks asenduse.
Ostsin ühe spoileriga tagaluugi toorikuks, pealtnäha korralik luuk oli.
Peale väikest lammutamist mitte enam nii korralik, kui esialgu tundus
See roostekolle sai asendatud uue plekiribaga.
Oma asjad tuleb korralikult teha, see on selge. Rooste eemaldamiseks kasutasin lisaks tavalisele "traathari & roostesurm" meetodile ka
elektrolüüsi, et rooste võimalikult palju välja süüa ka sealt kuhu muidu ligi ei pääse.
Pind peale elektrolüüsi..
Kuna numbritulesid enam kusagile kinnitada polnud, lõikasin sealt tüki välja ja keevitasin uue asemele. Originaal numbrituled olid mädad ja asemele
võtsin ebayst ledid http://image.dhgate.com/albu_557636208_00-1.0x0/2x-audi-led-license-plate-light-4-a3-s3-a4.jpg
Uute tulede jaoks augud teises mõõdus.
Krundi lasin peale püssiga, värv ja lakk(2k loomulikult) spreipudelist. Tulemus jäi väga hea Värvid sain autovärvid.ee´st taaskord.
Audi märgi kavatsen tagasi panna, ilma selleta on kuidagi liiga lage see luuk.
Oma järge ootab ka üks parem tükk... tahab ka lakkimist saada.
Tehnilise poole pealt läheb lähiajal vahetusse taga vasak sisemine veovõlliots, parempoolne kkasti simmer kastiõliga.
Mootori taga asuva jahutusvedeliku flantsi tihend hakkas lekkima ja koodi järgi tellitud osa on hoopis midagi muud kui seal käima peaks Vasak siis originaal ja parempoolne uus tellitud osa. Vana läks tagasi koos
hermeetikuga ja peab tänase päevani ilusti.
|
|
|
Kaar3l
huviline
Registreerunud 25.05.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI Quattro
|
postitati 05.10.15 05:44
|
|
|
Kuidas sellele tagaluugile elektrolüüsi said teha? Bassein?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 05.10.15 06:41
|
|
|
Mitu purki värvi tagaluugi peale ka läks?
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.15 08:12
|
|
|
Ning kas "uus" tagaluugi tulede paneel on originaal?
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 05.10.15 09:20
|
|
|
Suuremat sorti plastvannis sai lüüsitud jah, tervelt sisse ei mahtunud, sai poole kaupa tehtud.
Värvi kulus 3 purki ja lakki 2. See siis terve luugi ja antitiiva üleni värvimine.
Tuledepaneel on originaal ikka, minu teada neid replicana ei tehta. Või eksin?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 05.10.15 09:47
|
|
|
Ploki taga see flants soovitan panna C3 oma - korralik metalltükk mida kannatab pingutada ka selle uue tihendiga edukalt kinni. Muidugi debiilne on
see ühe poldi lahendus seal.
Paneel tundub endalegi kahtlane ja tegemist on sedaani omaga - pead lukuauku modima, et avada kannataks teda.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 05.10.15 14:29
|
|
|
Vaatasin järgi ja ongi replica paneel. Jälle targem
Jahutusflants jäi praegu pidama.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 10.11.15 21:09
|
|
|
Vahepeal vahetasin ära webasto leegianduri ja nüüd töötab nii, nagu peab.
Ja praegu on käsil tagapidurite remont. Vahetusse lähevad kettad, klotsid trossid, silindrite mansetid ja voolikud. Supordid lasin elektrolüüsis
puhtaks ja nüüd vaja veel värv peale tõmmata.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.03.16 20:11
|
|
|
Väike hooldus jälle tehtud.
Ees kettad, klotsid ja parem välimine veovõllikumm vahetatud.
Taga külgkaldevardad ja paar kuud tagasi ka käsipiduri trossid, kettad ja supportite remont.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.05.16 14:27
|
|
|
Ootamatult vahetus omanik, seoses sellega paluks teema ümber tõsta!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |