Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5 TDI ei käivitu (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1516)
Tarmo12
huviline



Registreerunud 22.01.14
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI

postitati 05.04.14 11:56 Tsiteeri
Audi 100 2.5 TDI ei käivitu



mootoriks 2.5 TDI 85 kw

Mure järgmine: Mõtlesin et lähen tiirutan ringi veidi, külmalt läks tööle nii nagu peab, pm poolest pöördest. Lasin tal siis veits soojeneda ja sõitsin tanklasse, mis asub umbes 300 m kaugusel. Jätsin auto seisma ja tankisin ära, proovisin käivitada, aga ei midagi, eelnevalt sõites imelikke hääli ka kuulda polnud. Käivitada proovides ketrab lihtsalt starterit ringi ja isegi ei luba. Sai sõbrad appi kutsutud ja proovisime tõmmata, pika tõmbamise peale läks vaevaliselt tööle. Vabakäigul töötas normaalselt aga kui gaasi andsin siis hääl sarnanes pigem ford transitile kui sellele mis ennem oli. Seda lõbu kauaks ei olnud, suri uuesti välja ja ei läinud enam 30-40 km/h kiirusega tõmmates ka käima.
Mul endal siin Tartus ei ole ka kuskil seda teha ega kuhugi viia kus kontrollida, peale töökodade, kuid see kõik maksab head hinda, pigem loodan sellele et äkki keegi targem oskab aidata kuidas ja millega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarmo12
huviline



Registreerunud 22.01.14
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI

postitati 06.04.14 12:28 Tsiteeri


Tuli välja et kütuse pumba rihm oli täiesti läbi omadega, peaaegu pooled hambad puudu. Vahetasime ära aga ikka ei lähe, ju siis süüde ja kõik vale, ise ei oska seda timmida. Selle starterivärgiga mida talvel kasutatakse et auto paremini tööle läheks, sellega korraks tõmbas pöörded üles ja suri kohe välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 06.04.14 17:31 Tsiteeri


Pane märgid paika. Ja timmi vaikselt süüdet varasemaks. Keerad pumpa vastupäeva. Väga vähene liigutamine mõjub juba. Seega ole sellega ettevaatlik. Ja kui pumbaga endaga enam timmida ei saa, siis saab seda teha ka nukaratast lahti päästes. Siis tuleb pumbaratast koos rihma ja nukarattaga keerata päri päeva, seda siis eestpoolt vaadates. Aga igaljuhul ennem märgid paika. Esimene kolb üss'i ja siis pumba märk jne. Siis alles hakkad timmida. Ja sebi ka arvuti ligi, siis saad kõige paremini asjad paika. Ei soovita käivitusabi ega eetrit kasutada. Varuda võid ka teise laetud aku ligi. See timmimine võib aega võtta.
Sest tegelikult kui pointile pihta saad, kuidas see käib, saad aru et see üllatavalt lihte.
Ja kui juhtub et vaja nukaratas lahti teha, siis fikseeri ka pumbaratas ära, võib juhtuda, et nukaratast lahti keerates, veab mutter ja seib ratast kaasa, ja siis jälle pumba märgid paigast, ja saad otsast peale enda tegevust alustada.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarmo12
huviline



Registreerunud 22.01.14
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 TDI

postitati 14.04.14 17:56 Tsiteeri


otsustasin ikkagi spetsialistide poole pöörduda sellega, käis paranduses ära, timmiti õigeks ja töötab kui kellavärk, kuid tänud siiski vastamast! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]