vahursinga
huviline
Registreerunud 02.04.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 18:51
|
|
|
Audi a6 1998-2001. Millist osta?
Tervitus asjatundjad,
Soovin saada nõu, millise a6 peaks endale ostma.
Milliseid eksemplare peaks kindlasti vältima.
Millised mootorid on head ja vastupidavad, millised aga mitte jne.
Mida peaks kindlasti kontrollima enne ostu?
Ootan teie vastuseid.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 02.04.14 18:58
|
|
|
Selles aasta vahemikus vahet pole mis võtad, aga noh mida uuem seda parem. Mootoritest soovitan võtta 1.8t, 2.8v6, 4.2v8 ja kui diisel isutab siis
1.9. Väldi 2.5dislat, kuna see on probleemne mootor, eriti enne 2003. Minu isiklik soovitus oleks, et katsu leida võimalikult lisade rohke isend, ning
quattro, on hiljem lihtsam müüa. 2.7biturbo ka saadaval, kui seda üpris kallis remontida kui midagi läheb katki, kuid kui isu on siis võta manuaal ja
kw saab sellele kergelt ja odavalt juurde nagu ka 1.8t puhul kui lahjaks jääb. Tõenäoliselt kuldne kesktee olekski 1.8T võimalusel quattro, neid leiab
harva a6 peal, üks peaks isegi kasutaja nimi poolt müügis olema, kütuse kulu paigas, võimsus kui jääb lahjaks siis chip ja paberi peal 31 lisa kw mis
peaks olema piisav arvestades bensukulu. Võid kirjutada ka mis on nagu parameetrid mis sulle sobivad siis saab ehk lähemalt ja täpselt mootorist
pajatada.
|
|
|
vahursinga
huviline
Registreerunud 02.04.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Selles aasta vahemikus vahet pole mis võtad, aga noh mida uuem seda parem. Mootoritest soovitan võtta 1.8t, 2.8v6, 4.2v8 ja kui diisel isutab siis
1.9. Väldi 2.5dislat, kuna see on probleemne mootor, eriti enne 2003. Minu isiklik soovitus oleks, et katsu leida võimalikult lisade rohke isend, ning
quattro, on hiljem lihtsam müüa. 2.7biturbo ka saadaval, kui seda üpris kallis remontida kui midagi läheb katki, kuid kui isu on siis võta manuaal ja
kw saab sellele kergelt ja odavalt juurde nagu ka 1.8t puhul kui lahjaks jääb. Tõenäoliselt kuldne kesktee olekski 1.8T võimalusel quattro, neid leiab
harva a6 peal, üks peaks isegi kasutaja nimi poolt müügis olema, kütuse kulu paigas, võimsus kui jääb lahjaks siis chip ja paberi peal 31 lisa kw mis
peaks olema piisav arvestades bensukulu. Võid kirjutada ka mis on nagu parameetrid mis sulle sobivad siis saab ehk lähemalt ja täpselt mootorist
pajatada. |
Tänud vastuse eest. Sain juba ka ise targemaks et 2.5 peab vältima. Mida sa 2.4 bensiin 121kw kohta rääkida oskad?
Mootor ei peaks olema väga suur. Meeldiks kui oleks umbes 110 kw. Huvitab veel mis on audide tüüpvead, mida peaks enne ostu kindlasti järgi vaatama
auto puhul? Või targem viia auto diagnosti?
Oskad sa automaatkäigukastist ka midagi rääkida?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.04.14 02:56
|
|
|
Auto nagu iga teine, kui ostad räime siis saad seda mõnuga ravida.
Kui eeltöö korralikult tehtud, siis korralised hooldused ja sõida.
2.4 bensiini jäta valikust välja, pole seal midagi paremat kui 2.8 seda on.
Ja kannatab ka see "hitler" sõita aga enne masina ostu peab mõned asjad omale selgeks tegema ja masina taust peab olema teada.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.04.14 13:07
|
|
|
Soovitan ka esimesed aastad välja jätta ja võtta vahe-facelift. 2000-2001 aasta masin siis, tunned ära valgete kellade järgi näiteks. Neil uuem ME7
aju juba ja igasugu väikeseid plusse juures tänu sellele.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
|