Lehekülgi: 1 2 |
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.09.14 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Volts123
...
Lappasin juhtme kokku ja proovisõidule.....ja sa vahi,toimib,gaas tuleb ilusti sujuvalt maha,linna kiiruse jõnksutamine on olematu või minimaalne!
Arvan,et kogu selle tühikäigu saaga probleemiks oli ikka klapi asendi andur,mille mina audis originaali vastu lasin vahetada(180€) aga kuna kiiruse
juhe oli lõigatud ei töötanud masin ikka veel normaalselt.
... |
Loodame, et toimib, aga ära liialt lootust hellita, tühikäik ja tagadiffer olid põhjused, miks selle masina maha müüsin, ei saanud ise ega ei saanud
spetsialistid korda, vahepeal tundus, et nagu oli korras, aga loodame, et sul on rohkem õnne. Kas tagadiffer on vahetatud? Vaatasin, et saksas on
selliste coupede hinnad aastaga veelgi tõusnud
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 23.09.14 14:42
|
|
|
Ei ole vahetatud.
Kasutaja Kiku mainis eespool,et kuni pool tiiru kardaani poolsest otsast keerates,ennem kui poolteljed liikuma hakkavad on veel normaalne.
Kui masin tõstukil oli käisin all näppimas...seal vaid sent-poolteist ja poolteljed liiguvad. Arvan ,et ok...
Aga jah üks pool oli kergelt õline,tuleb simmeri vahetus ära teha.
Ja pole ta nagu undanud ka minu käes...VEEL
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 23.09.14 15:06
|
|
|
...mis nüüd juhtus???
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 23.09.14 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Volts123
...mis nüüd juhtus??? |
Pilt sai liiga suur. Kui kasutad upload.ee keskkonda vali mõõduks näiteks 800x600, siis on pildid õige lubatud suurusega.
NB! Ja, et seda eos välitada, siis selline variant enne postitamist nagu "postituse eelvaade"!
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.09.14 15:49
|
|
|
Veel lihtsam on kirjutada kantsulgude vahele IMG=800x600 algusesse.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 23.09.14 16:13
|
|
|
Väga ilus auto, ilus värv ja velg!
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 23.09.14 16:29
|
|
|
No pool-tiiru on lagi. Mul vanal kastil oli pool tiiru ja pauku oli märgatavalt kuulda ja tunda kui lohakalt käike vahetasid aga siiski veerand või
vähem oleks hea. Uuel kastil mis phmt ongi mul tutikas mis sai alla pandud oli nii, et paari cm nõks oli sees. Siiski see pauk on tingitud sellest, et
see differ kinnitub nii väärakalt ja kuna ta on nii väike siis loogiliselt võttes, kui käiguvahetus paus tuleb sisse käib tast selline nõks läbi, et
pole ka ime, et ta häält teeb.
Kui võtta näiteks 80 sedaan\avant tagareduktor siis seal võivad padjad läbi olla ja tugilaager samuti ja ikka pole see pauk selline nagu coupel isegi
korras pukside ja patjadega. Phmt ainus varjant tihedaks asi saada on uus differ, kast, kardaan.
Niikaua kuni differ häält ei tee siis pole mõtet teda sealt alt ära võtta. Minu arvamus. Vaevalt keegi tutika difri omale ostab? 2k €?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 23.09.14 19:19
|
|
|
Ega see differ jah nüüd kõige hullem polegi,kui nüüd simmerid ka vahetatud saavad.
Tuleb lihtsalt masinaga harjuda/õppida sõitma.
Ja vahest kui endale õlle meeldib ja naise rooli topin siis...müts maha,ei ühtegi jõnksu ege pauku.
Praegu siis kõige suurem probleem see mootori õli leke. Arvan,et ikka plokikaan/kaaned. See selgub nädala paari jooksul kuna ise Soomes ja masin
seekord Eestis ja heal remondimehel pikad järjekorrad.
Aga kui juba arutamiseks läheb,siis praegu plahvatas,et võiks ju kogu mootori üle vaatata ja kulunud osad vahetada...ehk siis kapremont.
Või on nii kallis,et pole mõtet??
Kellegil kogemusi/tutvusi,võib mind valgustada!!
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 21.11.14 15:46
|
|
|
...no nii...esimene lumi,vähemalt Soomemaal,...esimene quattro,esimene talv...no ikka hoopis teine tera kui poolevedusega.
Alla said 15"-sed tuttikad hankookid. Pidamist on täiega aga kuna see coupe niigi hõre siis undavad ikka ilusti.
Järgmine nv on plaanis salongi radikas ära vahetada,kuna toru ots mis kapoti alla läheb on nii mäda,et immitseb sealt kergelt.
Oskab keegi üelda,milliseid tootjaid eelistada?
Hinnaklass on 10-100€. Ja kas kliimaga autol(nagu mul)või ilma on erinevad radikad??
Pilte kaa üsna pea.
Ilusat talve.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.11.14 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Volts123
...no nii...esimene lumi,vähemalt Soomemaal,...esimene quattro,esimene talv...no ikka hoopis teine tera kui poolevedusega.
Alla said 15"-sed tuttikad hankookid. Pidamist on täiega aga kuna see coupe niigi hõre siis undavad ikka ilusti.
Järgmine nv on plaanis salongi radikas ära vahetada,kuna toru ots mis kapoti alla läheb on nii mäda,et immitseb sealt kergelt.
Oskab keegi üelda,milliseid tootjaid eelistada?
Hinnaklass on 10-100€. Ja kas kliimaga autol(nagu mul)või ilma on erinevad radikad??
Pilte kaa üsna pea.
Ilusat talve. |
Lärmakad need Hankook rehvid on, kuid lumisel pinnal on juba vaikne. Pidamise poolelt väga kurta ei saa tõesti.
Radiaatori kohalt, originaal (Hella-Behr).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 04.12.14 12:45
|
|
|
Eelmine nv nägi masin siis selline välja...
...seoses salongiradika vahetusega. Haigelt läks aega ikka,kliima ja kõrvalistuja airbag,panevad ikka ilusti näkku kui ennem teinud ei ole. Ilma
nendeta oleks lausa mee lakkumine see töö.
Niisama pilte kaa...
ise ka peale jäenud...
enda värvitud veljed...kõik oli jumala ilus kui nad garaazi põrandal vedelesid...aga all,minu arust see hall äär ei sobi kohe üldsse.
Kui viitsimist on siis värvin üleni mustaks.
Alla läksid rehvid suurusega 205/65/R15, nõksu suuremad kui tehas ette näeb,aga see oligi mõte,et vähekene tõsta masinat.
Mõnus pehme on..võrreldes 17" suvekatega.
|
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
|
Volts123
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 c5
|
postitati 03.03.15 17:03
|
|
|
MÜÜDUD...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |