Lehekülgi: 1 2 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.14 08:50
|
|
|
Nuh tegelt ei ole heli subjektiivne, selle hindamiseks on täiesti kriteeriumid olemas (kus midagi olema peab, helipilt, tonaalsus jne). Aga, kui
nimetada subjektiivseks seda, et kellelegi näiteks ei meeldi rahvusvahelisel SQ võistlusel esikolmiku auto heli, siis on jah tegemist
subjektiivsusega.
D3 ja C7 argumentide võrdluse tõin eelnevalt vähe segaselt. Nimelt D3-s on Bose ja B&O elemendid erineva asetusega, samas C7-es on nii Bose kui ka
B&O sama asetusega. Kui D3-es on Bosel midrange elemendid kiiduväärselt armatuuris, siis Bängil on see nii D3-es kui ka C7-es ukse sees. Selles
valguses võiks tsiteeritud hinnang isegi C7-le pädeda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.14 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Nuh tegelt ei ole heli subjektiivne, selle hindamiseks on täiesti kriteeriumid olemas (kus midagi olema peab, helipilt, tonaalsus jne). Aga, kui
nimetada subjektiivseks seda, et kellelegi näiteks ei meeldi rahvusvahelisel SQ võistlusel esikolmiku auto heli, siis on jah tegemist
subjektiivsusega.
D3 ja C7 argumentide võrdluse tõin eelnevalt vähe segaselt. Nimelt D3-s on Bose ja B&O elemendid erineva asetusega, samas C7-es on nii Bose kui ka
B&O sama asetusega. Kui D3-es on Bosel midrange elemendid kiiduväärselt armatuuris, siis Bängil on see nii D3-es kui ka C7-es ukse sees. Selles
valguses võiks tsiteeritud hinnang isegi C7-le pädeda. |
Subjektiivsuse all pidasin silmas, et milline heli kellele meeldib.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.14 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Subjektiivsuse all pidasin silmas, et milline heli kellele meeldib. | Nuh see on juba täiesti teine teema. Siinkohal saab üsna
robustse näite tuua, et mõnele meeldib 150 kg kaaluva naise välimus ja kiidab takka tema ümaraid kurve, teine aga teda just missivõistlusele ei
saadaks. 
Aga antud "kesises" valikus (C7) eelistaksin (eelistama tähendab seda, et muidu sobivat autot ilma Bängita ei jätaks ostmata aga kui kaks samasugust
oleks valida, siis kuulaks ja pole välistatud, et eelistus langeks Bängi peale) isegi ilmselt Bängi, sest sellel on pea kõik elemendid kinnistest
kastides. Erinevalt Bosest. Samas see on ainult interneti info põhjal välja kujunenud arvamus. Varasemad kogemused on näidanud, et Bose freeair mängib
ka nii, et "on mängitud".
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Caesar
huviline
Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 4.0 TFSI
|
postitati 19.03.14 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Olen b8/c7 nii B&O kui Boset kuulanud ja pean mainima see pole küll asi mille järgi autot ostaks.
Ääremärkusena tahaks öelda, et kunagi võtsin neid soovitusi samamoodi puhta kullana, et ära osa ilma Boseta jne.
Mul näiteks üks d3 oli bosega ja järgmine mitte. Mängib see täiesti nimetu minujaoks täiesti piisavalt. On jah bass väga vaikselt kuulates natukene
esiletükkiv ja "lava" natukene teise asetusega, kuid see on minu arvates nohu kõige muuga.
Heli kohta tahaks lisada veel seda, et selle headus tuleb välja vaikse taustmüra keskel, või siis peab helitugevus sellest üle olema.
Ükskõik kui hea heliisolatsiooniga auto ka pole, siis viimasel juhul kundedega autos normaalse hääletugevuse juurest rääkida pole minu arvetes
võimalik, veel vähem kui autos on laps(ed).
Keegi võiks ära märkida näiteks mis maksab led moodul(id) ja kas neid ilma tuleta üldse saada on. |
Minu teada ei ole võimalik LED moodulit eraldi osta, peab kogu tule välja vahetama, hind peaks olema ca 2000 € tükk.
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 19.03.14 19:34
|
|
|
Ma ise arvan, et see bang on pigem selline väga tore ja vinge lisa aga sellepärast ma autot ostmata ei jätaks. Sama asi on ka led tuledega ma
arvan.
Pigem sisustuses midagi ja võiks välimuselt S-line olla.
Oskab keegi öelda kas tavaline ja s-line stange on omavahel vahetatavad? Erinevad on kindlasti võred aga esituled samad?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.14 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
Ma ise arvan, et see bang on pigem selline väga tore ja vinge lisa aga sellepärast ma autot ostmata ei jätaks. Sama asi on ka led tuledega ma
arvan.
Pigem sisustuses midagi ja võiks välimuselt S-line olla.
Oskab keegi öelda kas tavaline ja s-line stange on omavahel vahetatavad? Erinevad on kindlasti võred aga esituled samad? |
LED-tuled võtaks ma juba näiteks sellepärast, et VAG grupi xenonid on ennast juba piisavalt "tõestanud", et nendele mitte loota.
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 20.03.14 11:16
|
|
|
Väga huvitav. Minu b8-l on praegu küll ülihead xenon tuled.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.03.14 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
LED-tuled võtaks ma juba näiteks sellepärast, et VAG grupi xenonid on ennast juba piisavalt "tõestanud", et nendele mitte loota.
|
Minul on kogemus kaks aastat vanade d3 originaal tuledega ja need näitasid väga hästi, kohe päris tõsiselt.
Autolehes oli hiljuti muideks päris mitme automargi led ja xenon tuled võrdluses.
Kes tahab see otsib selle artikli ülesse, kuid minu mäletamist mööda olid paljudel just xenonid paremad, iseasi mis aeg tule valgustugevusega teeb.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 31.03.14 18:53
|
|
|
Käisin tänase vaba päeva puhul natuke tallinna aedades ringi ja vaatasin proovisin.
Valgena ja ilusa veljega on a7 ikka päris ilus, küll aga isegi minusugusel lühikesel on tagaistude pea peaaegu laes.
a6 on ruumikam taga.
Küll aga leidsin omale uue lemmiku ja seda uue a8 näol 2010 ja edasi siis.
Nii et vaikselt hoopis vist kisub sinna poole 
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 06:27
|
|
|
Uus A8 on väga mõnus auto, julgen soovitada.
Viimasel lingil on hinna suureks kukkumiseks kindlasti ka see, et 3.0 mootor pole just kõige populaarsem valik Lang mudelitel.
|
|
|
|
Caesar
huviline
Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 4.0 TFSI
|
postitati 01.04.14 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Uus A8 on väga mõnus auto, julgen soovitada.
Viimasel lingil on hinna suureks kukkumiseks kindlasti ka see, et 3.0 mootor pole just kõige populaarsem valik Lang mudelitel. |
3.0 Tdi ja Lang kooslus nüüd küll odava hinna põhjuseks ei ole. Aasta aega tagasi müüdi ca 5000 km sõitnud Audi A6-tesi, mille hind oli 40-45%
langenud võrreldes uue hinnaga. Neid oli Saksamaal sadakond müügil.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 17:59
|
|
|
Olen nõus, et see ainuke põhjus pole, aga järelturul on 3.0 Lang odavam, kui 4.2 Lang.
|
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 02.04.14 11:01
|
|
|
Kas need full led tuled ka talvel meie teedel niipalju soojust toodavad, et kui tallinn tatu maanteel tuiskab lörts või jäävihma sajab, siis suudavad
ka tule klaasi soojana hoida, et klaas ei jäätuks/löga täis ei korjaks ja valgus teele jõuaks. Kellel kogemusi võiks jagada. Led ju teadupärast
praktiliselt sooja ei eralda kui põleb.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Kas need full led tuled ka talvel meie teedel niipalju soojust toodavad, et kui tallinn tatu maanteel tuiskab lörts või jäävihma sajab, siis suudavad
ka tule klaasi soojana hoida, et klaas ei jäätuks/löga täis ei korjaks ja valgus teele jõuaks. Kellel kogemusi võiks jagada. Led ju teadupärast
praktiliselt sooja ei eralda kui põleb. |
Mina muretseksin pigem sellepärast, et mingi hetk (näiteks 200 tkm juures) on vaja kaks uut tuld osta. Tuttava C7-l ees need tuled, päris mõnusa
projektsiooniga on. Kaks talve sõidetud ja pole seal midagi veel ära jäätunud. Eks mingisuguse ekstreemse situatsiooniga võivad ka halogeenid kinni
tuisata/ära jäätuda.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |