Lehekülgi: 1 2 |
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.14 13:09
|
|
|
Homme üritan omaniku 250.- peale ära rääkida, siis vaatab edasi.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.14 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jukzzzz1
Oskab keegi soovitada kohta Rakvere kandis, kus saaks diagnostis käia? |
Jaama tn 21 mootori diagnostika.
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 09.03.14 13:54
|
|
|
250-ga veel jumet, aga see töö ja vaev ei tasu ennast ära ma arvan. Kohe kallima poole oleks lihtsam vaadata
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.14 18:05
|
|
|
Kui tahta, siis ikka tasub. Mulle see pill väga meeldib: tõmbab hästi, teeb mehist häält ning ruumi on ka nii ees kui taga. Uurisin juba natuke Nuka
Autost ning summad on oodatust väiksemad. Eks ole näha mis saama hakkab, tahaks korda teha küll selle.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 14.03.14 20:13
|
|
|
Tubli, eks me jääme lugema!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.14 20:25
|
|
|
Roostetav malm pole üldiselt eriline probleem, probleem paistab hoopis tagapool s.o poolassi simmer lekib, roolivõimu pump tundub ka lekkivat või on
seda enne teinud.
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.14 17:13
|
|
|
Praegu auto seisab kuna palgapäev tulekul ning enne seda ei saa midagi teha.
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.14 13:56
|
|
|
Küsiksin teilt, millist akut soovitaksite teie max 60 euri eest, kui selle raha eest üldse saab korraliku aku? Lingiga paluks kui võimalik
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.14 17:08
|
|
|
Tänud sulle!
Veel tahaksin teada mida tähendab "E" 2.3 taga (2.3E)?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.04.14 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jukzzzz1
Tänud sulle!
Veel tahaksin teada mida tähendab "E" 2.3 taga (2.3E)? |
Einspritzung.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.14 15:06
|
|
|
Eesti keelse vaste netist sain "süst". Mida selle all mõelda?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.04.14 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: jukzzzz1
Tänud sulle!
Veel tahaksin teada mida tähendab "E" 2.3 taga (2.3E)? |
Einspritzung. |
Pakun, et monopritse ... eins peaks saksakeelest tulenevalt olema 1 vöi esimene.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
martin333
huviline
Registreerunud 20.11.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8
|
postitati 07.04.14 17:40
|
|
|
E tähendab einspritzung ehk injection ehk sissepritse.
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.14 15:46
|
|
|
Nii, hetkel pole audiga midagi toimunud, sest seisan dilemma ees: kas võtta '96 A6 2.6 V6 110kw või Audi 80. Kumba teie eelistakiste ning mis on
nende mõlema plussid ja miinused? (Teie olete ju nn. eksperdid )
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 14.04.14 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jukzzzz1
Nii, hetkel pole audiga midagi toimunud, sest seisan dilemma ees: kas võtta '96 A6 2.6 V6 110kw või Audi 80. Kumba teie eelistakiste ning mis on
nende mõlema plussid ja miinused? (Teie olete ju nn. eksperdid )
|
Sõltub ju sellest, mida ise tahad. 2.6 V6 C4-ja peal ei ole kindlasti kõige ökom, C4 on samas omajagu mugavam ja ruumikam. Mõlemal oma plusse ja
miinuseid.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.14 15:48
|
|
|
Asjad on nüüd nii kaugel, et reedel on plaanis osta uus aku. Leidsin autole ka doonori siit samast külast kus ma elan . Selline küsimus, et mul see kell armatuuril pool ekraani must, kella ei näe,
on seda tülikas vahetada või mitte, pean terve armatuuri lahti kiskuma?
|
|
|
Indrek06
huviline
Registreerunud 12.11.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4
|
postitati 29.05.14 22:17
|
|
|
Tervet armatuuri lahti kiskuma ei pea. Kõigepealt eemaldad rooli taga olevad plastikud (2 kruviga kinni). Seejärel pääsed juba ligi kelladeploki all
servas olevale kahele kruvile ja kelladeplokk ongi käes
|
|
|
jukzzzz1
huviline
Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.14 08:51
|
|
|
Nagu te juba teate, siis üks kapoti nurk ei seisa kinni, mida peaksin sellega ette võtma, et see korda saada? Ning sees see kang millest kapotti lahti
saab tõmmata, on kuidagi lõdva ning kardan, et kui kapott korda teha ja kinni panna, siis ei saa seda enam lahti. Aitäh!
|
|
|
elmut
huviline
Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 100c3 avant
|
postitati 20.12.17 20:45
|
|
|
Mis su tagudiffri tähed on? Huvitab, kas enda 2.3el on üldse orginaal all, kuna tagasild plokeerub rohkem.
|
|
|
jaeger
huviline
Registreerunud 19.12.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.17 07:35
|
|
|
Ei saa mitte aru, kas see auto on juba ostetud või mitte?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |