Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi a4 avant 1.8t+chip - 1998 - krabul (Vastuseid: 97 | Vaatamisi: 19848)
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 12.07.14 15:22 Tsiteeri


Kui lihtne paigaldada oli? Mul seisab samasugune komplekt kapipeal ja ootab installi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 12.07.14 16:08 Tsiteeri


Panen kohe üles pildiseeria. Eks siis arutab edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 12.07.14 16:26 Tsiteeri


Ehk siin siis vähekene pilte milline näeb a4 b5 1,8tq 98a. Käigukang välja alt poolt nahka :D.

Kõigepealt siis nahk koos nupuga maha ja vaade järgmine.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/0106894529151a1.jpg

Siis see ülemine 13 ja alumine 10 mutter lahti ja saab kätte sellise tüki ja pilt järgmine.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/010689453191b89.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/0106894535306e7.jpg

Siis uuesti 13 ja 10 muttrid lahti...

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/01068945373fad6.jpg

Siis jääb veel see kuuskant polt ja ka viimane kinnitus.... See kuldne alumine...

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/01068945398f1e4.jpg

Lõpuks selline...

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/01068945434fe52.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/010689454793481.jpg

Shortshifteril on erinevused ikka sees just tänu sellele tagakäigu allasurumise lukule. Mingeid vidinaid seal komplektis on ja kuidagi vast saaks ka teha aga mina ei viitsinud originaali ära lõhkuda. Erinevus selles, et originaalil on see luku süsteem munaka küljes aga uuel on ainult muna...

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/010689454970daf.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/01068945516b142.jpg

Tagasi pistsin mina siis shifteri sellisena

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/0106894553f4c42.jpg

Kõik poldid mutrid kinni, vabakäik ka õigele kohale. Enne seda veel proovisõit. Kõik töötab ilusti. Käigukang mingi 3 cm lühem. Vahetused lühemad ja konkreetsemad. Kannatab vahetada küll.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/427/289/0106894557fe9a8.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 12.07.14 16:45 Tsiteeri


Viienda käigu pealt otse taga käikku sisse ei lase tõmmata nii et see lukusti ongi suht ülearune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bluevec
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota

postitati 14.07.14 21:13 Tsiteeri


Ma vahetasin äärest liugurid (või mis iganes moodi neid ka nimetada) ka ära. Need valged torujupid.
Need lähevad nende külgmiste torude alla, mis sul välja võtmata jäi.


kasutatud äriklassi sülearvutite müük
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 14.07.14 21:22 Tsiteeri


Tee munakas määrdega ka kokku, siis ei kuluta seda plastikust pesa. originaal on ka miskise kerge määrdega kokku tehtud.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 06.08.14 18:23 Tsiteeri


Tere. Küsimus, kas kellegil on kogemust või kuulnud kuskilt umbes hinda auto üle kleepimise eest?

Mõtlen, et kui enda oma lasta teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
k4lmer
huviline



Registreerunud 14.12.10
Kasutaja on eemal

Auto: RS4 B8

postitati 06.08.14 19:51 Tsiteeri


1000 vähemalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 22.08.14 06:35 Tsiteeri


Tere. Küsimus selline, et mis õli oleks parim ja SOBIVAM minu auto käigukastile. Asi selles, et jutte nii erinevaid. Mõnega pidi tulemus olema 0 ja teisega umbes, et löö jalaga käiku sisse. Ja kus tartus saaks asja ära teha kiirelt. Või tahab keegi ise ette võtta asja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 22.08.14 06:47 Tsiteeri


Viisakama tootja 75w-90 ja rohkem kunsti polegi. MT- Autohooldusesse seaksin oma sammud mina.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 22.08.14 06:49 Tsiteeri


Vahetasin ka hiljuti kasti õli ja tegin eelnevalt kõvasti kodutööd, küsitlesin tuttavaid, kes sellega igapäevaselt kokku puutuvad. Õlide valik tänapäeval on väga lai ja võta kinni, mis oleks kõige õigem. Panin võrdlusesse paari välja vaadatud õlide "data sheet-id" ja sain nii pisut targemaks. Lisaks võtsin välja OEM markeeringu, mille alusel lõpuks valiku tegin: G 052 911 (Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 GL-4+). Aga nagu olen ise kuulnud, pidid erinevad õlid ka erinevalt mõjuma. Eelkõige on see tunda käiguvahetusel, mistõttu iga õli ei pruugi sünkrotele meeldida ja käigud lähevad natuke jäigemalt sisse. Ei oska hetkel kommenteerida, kas ka Sinu käigukasti õli markeering on sama numbriga kuid see oleks üks argument, teine juba õlide andmed ja bränd. Laialt levinud on veel SWAG ja Liqui-Moly õlid aga otsustasin Castroli kasuks, mis peaks olema originaali lähedane alternatiiv. PS. Kasti peaks minema GL-4, diferentsiaali GL-5.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 22.08.14 07:06 Tsiteeri


OK. Tänud teile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 22.08.14 07:24 Tsiteeri


Probleem miks ma üldse mõtlen kasti õli vahetust on selles, et tekitab mingit undamist auto. Käigud töötavad ideaalselt. Kui sõidan viiendaga maanteel rahulikult siis hakkab miski undama... Nii kui siduri lahutan jääb vait. Kui sõidan ja kergelt gaasi maha lasen jääb vait. Kui lasen käiguga pidurdama hakata hakkab uuesti. Linnas neljandaga ka teeb kergelt. Tean et nii mõnigi pakuks kohe rattalaagreid jne jne aga ei tundu kuidagi olevat see. Selle nagu välistaks kuna ei ole täheldanud et hääle toon muutuks mingisuguste manöövrite tegemisel jne. Heli hakkab kõige enam kummitama just maanteel. Käisin just eile 800 km tripil ja ei oleks ka täheldanud migisugust heli suurenemist ega ka vähenemist. Üks eripära on veel kastil. Kui kolmandaga sõidan ja samal ajal suruda kangi peale siis vibra käe all. teiste käikudega nagu pole. Käike välja ei loobi. Veider..... ei teagi mida teha. Osta kohe uus kast või proovida korra õli vahetust? Ja no muidugi see käigukangi hüppamine .. eriti 5 daga. Samas lasin vahetada kõik padjad nii kastil kui mootoril. Olen kuulnud, et mõned ehitavad kasti tagumisse otsa lisa toe selle vältimiseks.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 22.08.14 11:45 Tsiteeri


Vana õli viga see ei ole igastahes. Uus sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 22.08.14 12:08 Tsiteeri


Kastil on endal ka laagrid, mis undavad kui nende aeg hakkab otsa saama. Lisatugi kasti alla pidi hea tulemuse.andma, kuid maksab ta ka omajagu. Vana kast, mis ka mootoripöörete vahemiku suuremaid numbreid tunda saab koos ka mõne kehvema käigulülitusega siin ja seal ongi lõtke täis ja uut ma ostma ei tormaks.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
skorpion
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.09.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2,4 Q ; S4 B5 2,7 BiT ; A4 B7 2,0 tdi S-line

postitati 23.08.14 06:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krabul
Probleem miks ma üldse mõtlen kasti õli vahetust on selles, et tekitab mingit undamist auto. Käigud töötavad ideaalselt. Kui sõidan viiendaga maanteel rahulikult siis hakkab miski undama... Nii kui siduri lahutan jääb vait. Kui sõidan ja kergelt gaasi maha lasen jääb vait. Kui lasen käiguga pidurdama hakata hakkab uuesti. Linnas neljandaga ka teeb kergelt. Tean et nii mõnigi pakuks kohe rattalaagreid jne jne aga ei tundu kuidagi olevat see. Selle nagu välistaks kuna ei ole täheldanud et hääle toon muutuks mingisuguste manöövrite tegemisel jne. Heli hakkab kõige enam kummitama just maanteel. Käisin just eile 800 km tripil ja ei oleks ka täheldanud migisugust heli suurenemist ega ka vähenemist. Üks eripära on veel kastil. Kui kolmandaga sõidan ja samal ajal suruda kangi peale siis vibra käe all. teiste käikudega nagu pole. Käike välja ei loobi. Veider..... ei teagi mida teha. Osta kohe uus kast või proovida korra õli vahetust? Ja no muidugi see käigukangi hüppamine .. eriti 5 daga. Samas lasin vahetada kõik padjad nii kastil kui mootoril. Olen kuulnud, et mõned ehitavad kasti tagumisse otsa lisa toe selle vältimiseks.....




Mina maadlesin pikalt sama probleemiga ja viga oli kardaani tagumine liigend.
Oli teine suht kuiv juba ja korralikult viga saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 23.08.14 10:54 Tsiteeri


Ok. Tänud teile. Igasugused kogemusest tulnud ideed on teretulnud. Eks pean vaikselt kõik läbi käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 25.08.14 10:12 Tsiteeri


Väikeste noka uuendustega nüüd
Udukad ja võre.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/429/134/010731740128264.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 16.03.15 20:13 Tsiteeri
b5 tagaveoliseks



Terekest üle pika aja. Otsustasin siiski, et auto on selle raha eest liiga hea, et müüa.
Kuna talv on läbi siis on hakkand huvi tekitama tagavedu. Tean, et tagaveoliseks tegemine ei nõua erilisi kulusid peale 25 eurise jublaka + õlid uued ja vahetus aga kuna see üheratta vedu pole ka suurem asi siis tekkiski küsimus, et kus, kes , mis summast räägiks me siis kui tahaks sinna saada piiratud libisemisega diffrit?
Kas kellegil on aimu sellest? Tegu siis b5 quattroga 1,8t


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 16.03.15 20:47 Tsiteeri


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/433/20/0108260453f55e8.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 28.09.15 18:14 Tsiteeri


Sai enda autot ka nüüd üle pika aja vähe lasta kasida ja mootori juures lekkivast radikast kuni rihmade ja vana õlini välja vahetada. Autole said kõik uued rattalaagrid sammuti ja räägitud ulgumise probleem lahenes lõpuks siiski mõned päevad tagasi vahetatud kasutatud teise käigukasti järel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krabul
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s4 b5 2.7biturbo Avant

postitati 28.09.15 18:17 Tsiteeri
audi a4 b5 98.a. avandile facelift tagastange



Kas keegi teab kuidas selle tagumise stange sobivusega on. Kui tahan paigaldada facelifti stanget siis enda autole. Tean et esimesega ei ole probleeme peale selle, et vaja neid fl tiivapealseid kinnitusi ka. Aga tagumisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Evil
huviline



Registreerunud 23.09.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Quattro

postitati 05.04.16 20:20 Tsiteeri


Ilus pill. Nüüd juba minu oma. Paari nädala pärast tuleb õlivahetus, karterituulutuse remont, klapikambrikaane- ja ketipingutitihendi vahetus. Võibolla ka abs anduri vahetus. Kui kellegil on A4 B5 originaal esistange lisa pakkuda siis võib U2U saata. See oleks ajutine kuni uue Riegeri saan. Ja kui keegi soovib omale audi S6 C5 osta siis võib ka ühendust võtta.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]