Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kuidas töötab 2.5 tdi tagasiuvooluklapp? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2354)
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 01.03.14 20:02 Tsiteeri
kuidas töötab 2.5 tdi tagasiuvooluklapp?



Terv.kindlasti väga paljud veel ei tea kuidas tagasivooluklapp töötab ( nagu minagi ). Minu arusaamistmööda peaks olema siis selle küttefiltripealse klapiga olema nii et ühelt poolt saab läbi puhuda aga teiselt poolt mitte või ma eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.03.14 22:20 Tsiteeri


Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja hinda suurendada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.14 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja hinda suurendada.


Vale vastus.
See on termostaatklapp filtri soojendamiseks talvel.
Tänu sellele saab ikka veel sõita, ka siis kui osad automargid juba teeääres seisavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 02.03.14 10:32 Tsiteeri


Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.14 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.


See klapp töötab põhimõtteliselt nagu mootori termostaatki, kui temp on alla 15 kraadi siis on väiksel ringil ehk laseb kütuse otse filtrisse tagasi.
Kui temperatuur tõuseb üle 31 kraadi siis jälle paaki tagasi(suur ring)
Peaks saama testida kui soojendada.
Sellel klapil on nool mis peab näitama paagi suunas.

Mootor võib seisma jääda kui süsteemi imetakse õhumulle. Õhk ei saa tagasi paaki enne kui klapp avaneb(+31)
Filter täitub õhuga ja mootor jääb seisma.
Sellepärast ei pruugi õnnestuda ka õhutamine pärast filtri vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 02.03.14 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja hinda suurendada.




Sedasama klappi mõtlen just.Minu omal saab mõlemast toru otsast lihtsalt läbi puhuda ja ma ei teagi kas see on nüüd õige või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 02.03.14 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.


See klapp töötab põhimõtteliselt nagu mootori termostaatki, kui temp on alla 15 kraadi siis on väiksel ringil ehk laseb kütuse otse filtrisse tagasi.
Kui temperatuur tõuseb üle 31 kraadi siis jälle paaki tagasi(suur ring)
Peaks saama testida kui soojendada.
Sellel klapil on nool mis peab näitama paagi suunas.

Mootor võib seisma jääda kui süsteemi imetakse õhumulle. Õhk ei saa tagasi paaki enne kui klapp avaneb(+31)
Filter täitub õhuga ja mootor jääb seisma.
Sellepärast ei pruugi õnnestuda ka õhutamine pärast filtri vahetust.




Asjalik vastus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 02.03.14 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.


Mul omal on 2.5 tdi v6 diisel ja julgen vastu väita, mul pole bensiini autod -27 kraadi juures ka nii hästi käima läinud, kui seda tegi diisel.


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 02.03.14 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.


Mul omal on 2.5 tdi v6 diisel ja julgen vastu väita, mul pole bensiini autod -27 kraadi juures ka nii hästi käima läinud, kui seda tegi diisel.




+1 põhja soomes -39 ja moto tegi vb paar pööret ja käis.tegemist oli 99 aasta 110 kw ainult see kolin mis mootoriruumist tuli oli jõhker :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.03.14 09:06 Tsiteeri


:D
Ma ei tea kas nüüd omistatakse asjadele müstilisi omadusi või on odavatel hiina varuosadel teistsugune funktsioon, kuid minu masinal on selle kohapeal täiesti tavaline vedruga suletav ülerõhuklapp. Vahetuseks tellitud b varuosajunn on ka täpselt samasugune. Ei mingeid termoaktiivseid omadusi.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 03.03.14 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja hinda suurendada.

Et vabaneda autot tehes sellest rumalusest , Paigaldasin oma autole kütuse filtriks lisa käsipumbaga kõikide vint otsadega JAAPANLASTE filtri, (mitsud manid ) jne...
Piduri vedeliku poti kõrval surve torude vahel http://album.ee/node/28155363/50323727
Kui targutada tagasivoolu klapist siis see on pumbas kahe tasandiline ja autol puudub boost tundlik kütuse tagasivoolu klapp, mis tagaks rikastuse (nagu bentsu S-l) Ja dislal on puudu normaalne rikastus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]