Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 28.02.14 12:44
|
|
|
Audi 80 B2 - 1980 - Artka
Tervist,
Olen pikka aega olnud siin foorumis huviline ning mõtlesin, et miks ka mitte siia teema teha.
Sai siin 1,5 kuud tagasi soetatud omale selline "hingelisem" masin.
Soetades ei olnud omajõul liikuv, karpa tuli peale panna. (neid sai omajagu kaasagi)
Mark: Audi
Mudel: 80 B2
Aasta: 1980
Mootor: 1.6 55kW




|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 28.02.14 13:39
|
|
|
Sellist tüüpi Audiga tulevad head ajad meelde, kui mu isal samasugune oli ning millega autosõidu ära õppisin. Mootor ka samade näitajatega. On endalgi
soov kunagi soetada hobiautoks selline.
Igatahes edu autoga ja hoia vanakest .
Patrick.
TQ
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 28.02.14 14:29
|
|
|
Ja saigi see auto siia foorumisse. Edu igatahes ja kui mingeid juppe vaja on, siis võid alati küsida, enda omast suht palju alles veel 
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 01.03.14 08:17
|
|
|
Mõni päev varem sai uus spidomeetri tross peale nikerdatud. Üsna originaalilähedane see uus tross, aga see plastikjublakas, millega see spidomeetri
külge ühendada, see on küll paras jama. Originaalil oli ikka normaalses suuruses see ots ja sai nii salongist kui kapoti alt sisse lükata.
Pika jantimise peale sai selle ikkagi peale. Hääle järgi kiiruse määramine tüütas juba ära.

Eile sai lahti võetud karbuss, kuna masin sai palju kätte.
Puterdas kangesti ja kiirendamisel tõgas veidi. (rääkimata sellest, kuidas ta jõi)
Täpset nimetust ei mäleta, aga karbussis oli mingisugune rõngastihend, mis oli repetand.
Nagu öeldud, sain neid kaasa üsna mitu, ühe seest leidsin täpselt samasuguse korraliku.
Üks eelnevatest omanikest oli seal miskit oma improvisatsiooni teinud, ujuki taseme oli mingi alumiiniumtraadiga "paika pand".
Panin ka uue õhufiltri ja küünlad. Peale seda töötas juba üsna ilusti, ei matkind traktorit enam. Kiirendus paranes tunduvalt ja üldse väga sujuvat
sõitu tegi.
Täna panin auto korra käima ka, seda pika käiamise peale, ei hoia ilmselt bensu üleval.
Ilmselt on bensupumbaga miskit mäda. (mõni tihend?)
Algul töötas väga sujuvalt ja hästi, minuti pärast hakkas juba sama pulli tegema nagu enne, nagu üks silindritest ei töötaks või saab palju kätte.
Kas asi on äkki jälle selles bensupumbas, bensu üleval ei hoia, kuid siiski pumpab liiga suure rõhuga?
majanduskriiz, võtan sinuga kindlasti ühendust, kui midagi vaja on.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 01.03.14 14:29
|
|
|
Vinge masin. Mäletan samuti mul kasuisal oli samasugune peaaegu, 4 ukseline siis. Sellest vist järgi jäänud 4 velge talverehvidega (või olid need
jetta omad), imeliku auguvalemiga igatahes. 4x72vms. Ja lisaks leidsin veel raamatu Audide karburaatorite remont 1972-1992a 
Edu masinaga.
|
|
|
Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 01.03.14 22:27
|
|
|
Leidsin internetist vastuse sellele kleepsule, mis asub autol pagasnikuluugi all.
Masinat veidike poleerida, näeb üsna kena välja. Tuledeliistud ka sel ajal veel alles. 
Uunikute talveralli 2008
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.03.14 10:59
|
|
|
Väga lahe masin, midagi erilist ka plaanis teha?
|
|
|
|
Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 02.03.14 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Väga lahe masin, midagi erilist ka plaanis teha? |
Ei tea, midagi erilist vist ei tee. Sellise klassikalise tuuningu peale olen mõelnud küll, taha luugi peale tiib, ette põllelisa. Tagatiib tuleks
ilmselt must, ei kujuta seda rohelisena väga ette. Põllelisa tuleks sama värvi nagu auto.
Valuvelgede peale olen kah mõelnud, ilmselt mingisugused kärjed sobiks.
Kuuri all vedelevad näiteks samasugused Oldschool ATS-id.
Parajad võilillerattad-juusturõngad, avaldage arvamust. (arvutis modelleerisin ka musta värvi sellise ja poleeritud-kroomitud äärega.)
Kas maailma koledaimad?


|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 02.03.14 11:38
|
|
|
Need veljed on minu silmis küll päris ägedad . Pizzalõikurid on nad küll
aga proovi alla ja tee pilti.
TQ
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.03.14 12:00
|
|
|
Võivad sobida, madalam rehv peale ja.
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 02.03.14 14:51
|
|
|
Ops, äge masin. Ägedad veljed.
Võiks enda omalegi sellised alla soetada kui saaks 4x108-kuskilt 
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 08.03.14 10:21
|
|
|
Sai täna siis seda pidurivärki lähemalt uuritud.
Pidureid väga ei ole, pumbates ja pressides saab pidama küll.
Eile sai kanali peal ära käidud, et uus pidurivedelik sisse panna ja pidurid ära õhutada.
Pilt oli selline, et tagumisel vasakpoolsel rattal oli see nippel üldse puruks keeratud.
Mõningad pidurivoolikud paistsid ka kahtlased.
Tagumistele ratastele ostan ilmselt ka uued pidurisilindrid. (6-7 eur/tk)

Päike paistab, ilm on ilus. Mõtlesin paar ilusat pilti klõpsida. 


Oioi, pildid kujunesid väga ilusaks, lausa selgeks. Rattad olid ilusti alla keeratud, sai ümber auto käidud. Vaatasin siis auto allapoole ka korra, no
selged pildid.
Kas asi on nii hull kui paistab? 

|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.03.14 10:24
|
|
|
kaks ühe hoobiga. rehv pekkis ja pooltelje kumm katki. Muidu äge pill ju 
|
|
|
Artka
huviline
Registreerunud 28.06.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E, Audi 80 B2 LS
|
postitati 09.03.14 10:56
|
|
|
Ees alla olevatel ratastel olid rehvid üsna vanad ja mummutavad. Autoga tuli kaasa 2 korralikumat rehvi velgedel, sai need siis alla keeratud.
Rattad alt, tuli mõttesse ka pidureid kasvõi natukenegi õhutada (eesmised siis). Ühel päeval, kui uued pidurisilindrid ära ostan, siis saab ka taha
paremad pidurid. Eesmised üsna head, blokki võtsid küll kruusa peal.
Tuli meelde ka seda vanakooli ATS-i alla proovida. Teil, seltsimehed, oli õigus. Väga kena näeb välja 
(olid venna lada all, seal all olles said need küll negatiivset vastukaja, et enam koledamat velge ei leidnud. Audi alla sobivad väga kenasti, isegi
vend nõustus) 
Ühel pildil on ka näha, et olen ust natuke sättinud. Nüüdseks käib uks ka väljast lahti. Aknatihend käib koos selle kroomliistuga mingite klemmidega
kinni. Aknatihend sõnaotseses mõttes pudenes ära ja liist oli tegelikult ainult kahe klemmiga kinni.
Ei ole selle vana 80-ne asja liialt süvenenud, et kui palju see kupee uks neljaukselise omast pikem võib olla? Pean veel uurima neid asju.
Ma kujutan ette, et 2-ukselisele on keredetailide leidmine veidike keerulisem.
Mõningad pildid ka siis:



|
|
|