J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.14 07:36
|
|
|
A6 C4 esinina eemaldamine
Tere!
Küsimus selline, et kuidas A6 C4 esinina eemaldada? Seoses rihmavahetusega võtaks esinina eest ära aga oleks hea kui teaks kus poldid asuvad ja kuidas
stange eest ära käib, muidu kogemata lõhun veel pärast midagi ära.
Autoks 1996 aasta A6 C4, 2.5TDI 85kw AAT mootoriga.
Joonas.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 28.02.14 07:42
|
|
|
Stangel võtad äärmised võrede ära ja üleval on mõlemal pool üks polt, need keerad lahti ja tõmbad stange eest ära. Esimese plekist raami keerad
nendest poltidest lahti mis seal näha on 10 võtmega, neid vist 8tk täpselt ei mäleta. Radika all ääres on kummipadjad mis hoiavad radikaid paigal
need keerad nende alt 13 võtmega lahti ja saad radikad eemale tõmmata.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.14 10:47
|
|
|
Ehk siis stangel kuskil mujal "peidetud" polte pole kui ainult stange võre taga?
|
|
|
allorg
huviline
Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro
|
postitati 18.03.14 18:06
|
|
|
All ka, vähemalt minu 100'l oli ning see ka c4 kere.Kuna kanalit garaazis polnud ei saanud ka hästi ligi.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.03.14 17:44
|
|
|
100 S4 oli võrede all osas 2x13 polti ja üleval pidid tulede alused liistud ära kruvima ja paljastus veel 2x13 polti. Seejärel ettepoole tõmmates ta
eemalduski.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 20.03.14 13:26
|
|
|
Audi 100 ja A6 C4 kere esistange kinnitused on erinevad. A6 käib stange ära nii nagu kuno666 seletas, juurde mainin et logarid tuleb ka stange küljest
lahti lasta ning mootori põhjakate ka kui õigesti mäletan.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.03.14 16:40
|
|
|
Kui pole enne teinud ja kogemus puudub. Ei soovita ma sul seda ise teha. Muidu tulemuseks jälle üks 2,5 millel klapid kõvedad või süüde valeks läheb.
Väntvõll muutub ka vanarauaks. Kui teed pea rangelt kinni juhendist ja pingutusjõududest.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.03.14 16:43
|
|
|
Tiba ot aga oskab keegi anda mingi lingi kus kirjas mis jõuga tuleb 2,5tdi AEL mootoril rihmarattad ja asjad kinni tõmmata?
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 20.03.14 16:56
|
|
|
Otsaratas on 200nm+270kraadi ning UUS POLT. Muud vigurid käivad " käe järgi kinni".
Väntvõll tuleb fikseerida otsarattast rakkisega, "kruvikas hamba vahel" võib lõppeda peetis hammasvööga, halvemal juhul keerad käbil kiilu puruks.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kui pole enne teinud ja kogemus puudub. Ei soovita ma sul seda ise teha. Muidu tulemuseks jälle üks 2,5 millel klapid kõvedad või süüde valeks läheb.
Väntvõll muutub ka vanarauaks. Kui teed pea rangelt kinni juhendist ja pingutusjõududest. | Vajalikud tööriistad mul õnneks olemas,
tehnika kauge inimene pole ning autodata on ka olemas. Lisaks foorumist kogutud tarkus. Ehk siis teen täpselt juhendi järgi.
Niipalju tegelt oleks veel küsimus, et kui nukkvõlli otsast rihmarattad ära võtta kas siis neile lähevad ka uued poldid?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 03.04.14 01:08
|
|
|
Nukarataste polte pole kunagi ma vahetanud, kui pinnad tee ülimalt puhtaks kui rattad tagasi paned. Otsisin kunagi viga miks süüde jookseb kergelt
vagcomi järgi. Viga oli selles, et tagumine nukaratas liikus sajandiku võrra, kuna all oli õline pind. Ometi polt oli õige jõuga kinni tõmmatud. Käbi
ja käbipolt uus, siis saab hea.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.14 08:07
|
|
|
Tänud kõigile vastajatele! Nüüd asi selge ja saab varuosade saabudes töökallale asuda.
Edit: Oot, käbi tuleb ka vahetada? Ma olen siiani aru saanud, et ainult polt... Lisaks käbi oli see rihmaratas mis väntvõlli otsa käis?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 03.04.14 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.Aru
Edit: Oot, käbi tuleb ka vahetada? Ma olen siiani aru saanud, et ainult polt... Lisaks käbi oli see rihmaratas mis väntvõlli otsa käis?
|
Mölemad detailid, nii polt, kui rihmaratas.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
|