Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 esinina eemaldamine (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2753)
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.14 08:36 Tsiteeri
A6 C4 esinina eemaldamine



Tere!

Küsimus selline, et kuidas A6 C4 esinina eemaldada? Seoses rihmavahetusega võtaks esinina eest ära aga oleks hea kui teaks kus poldid asuvad ja kuidas stange eest ära käib, muidu kogemata lõhun veel pärast midagi ära.

Autoks 1996 aasta A6 C4, 2.5TDI 85kw AAT mootoriga.

Joonas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 28.02.14 08:42 Tsiteeri


Stangel võtad äärmised võrede ära ja üleval on mõlemal pool üks polt, need keerad lahti ja tõmbad stange eest ära. Esimese plekist raami keerad nendest poltidest lahti mis seal näha on 10 võtmega, neid vist 8tk täpselt ei mäleta. Radika all ääres on kummipadjad mis hoiavad radikaid paigal need keerad nende alt 13 võtmega lahti ja saad radikad eemale tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.14 11:47 Tsiteeri


Ehk siis stangel kuskil mujal "peidetud" polte pole kui ainult stange võre taga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allorg
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Paide, Järvamaa.
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5tdi R5 Quattro

postitati 18.03.14 19:06 Tsiteeri


All ka, vähemalt minu 100'l oli ning see ka c4 kere.Kuna kanalit garaazis polnud ei saanud ka hästi ligi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 19.03.14 18:44 Tsiteeri


100 S4 oli võrede all osas 2x13 polti ja üleval pidid tulede alused liistud ära kruvima ja paljastus veel 2x13 polti. Seejärel ettepoole tõmmates ta eemalduski.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 20.03.14 14:26 Tsiteeri


Audi 100 ja A6 C4 kere esistange kinnitused on erinevad. A6 käib stange ära nii nagu kuno666 seletas, juurde mainin et logarid tuleb ka stange küljest lahti lasta ning mootori põhjakate ka kui õigesti mäletan.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.03.14 17:40 Tsiteeri


Kui pole enne teinud ja kogemus puudub. Ei soovita ma sul seda ise teha. Muidu tulemuseks jälle üks 2,5 millel klapid kõvedad või süüde valeks läheb. Väntvõll muutub ka vanarauaks. Kui teed pea rangelt kinni juhendist ja pingutusjõududest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.03.14 17:43 Tsiteeri


Tiba ot aga oskab keegi anda mingi lingi kus kirjas mis jõuga tuleb 2,5tdi AEL mootoril rihmarattad ja asjad kinni tõmmata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 20.03.14 17:56 Tsiteeri


Otsaratas on 200nm+270kraadi ning UUS POLT. Muud vigurid käivad " käe järgi kinni".
Väntvõll tuleb fikseerida otsarattast rakkisega, "kruvikas hamba vahel" võib lõppeda peetis hammasvööga, halvemal juhul keerad käbil kiilu puruks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.14 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kui pole enne teinud ja kogemus puudub. Ei soovita ma sul seda ise teha. Muidu tulemuseks jälle üks 2,5 millel klapid kõvedad või süüde valeks läheb. Väntvõll muutub ka vanarauaks. Kui teed pea rangelt kinni juhendist ja pingutusjõududest.
Vajalikud tööriistad mul õnneks olemas, tehnika kauge inimene pole ning autodata on ka olemas. Lisaks foorumist kogutud tarkus. :) Ehk siis teen täpselt juhendi järgi.
Niipalju tegelt oleks veel küsimus, et kui nukkvõlli otsast rihmarattad ära võtta kas siis neile lähevad ka uued poldid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 03.04.14 02:08 Tsiteeri


Nukarataste polte pole kunagi ma vahetanud, kui pinnad tee ülimalt puhtaks kui rattad tagasi paned. Otsisin kunagi viga miks süüde jookseb kergelt vagcomi järgi. Viga oli selles, et tagumine nukaratas liikus sajandiku võrra, kuna all oli õline pind. Ometi polt oli õige jõuga kinni tõmmatud. Käbi ja käbipolt uus, siis saab hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.14 09:07 Tsiteeri


Tänud kõigile vastajatele! Nüüd asi selge ja saab varuosade saabudes töökallale asuda. :)
Edit: Oot, käbi tuleb ka vahetada? Ma olen siiani aru saanud, et ainult polt... Lisaks käbi oli see rihmaratas mis väntvõlli otsa käis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 03.04.14 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Edit: Oot, käbi tuleb ka vahetada? Ma olen siiani aru saanud, et ainult polt... Lisaks käbi oli see rihmaratas mis väntvõlli otsa käis?

Mölemad detailid, nii polt, kui rihmaratas.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.14 10:46 Tsiteeri


Kindlasti ei tohi ära unustada seda detaili. Rihmakomplektides seda tavaliselt kaasas ei ole.


http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3893/100016,101482,0,1/30931815,151


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]