Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Ael anomaaliad.. (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 7551)
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 03.07.14 15:11 Tsiteeri


Tervist.

Kirjutaks jälle teemasse.

Kuna auto igapäevases kasutuses, siis pole eriti jõudnud lahata probleeme. Kuna jõu puudumine ikkagi vaevas, siis sai asi vägisi ette võetud. Avastasin lõpuks sellise asja:
Vabandan kvaliteedi osas, parim mis sinna pilti mahtus tegema oli telefon.
http://imageshack.com/a/img856/1427/1n4n.jpg

Sinna see rõhk siis madalalt kaob.
Siit veel küsimus, et kas siis kõrgetel pööretel suudab sellie tiivik rõhku toota?


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.07.14 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Tervist.

Kirjutaks jälle teemasse.

Kuna auto igapäevases kasutuses, siis pole eriti jõudnud lahata probleeme. Kuna jõu puudumine ikkagi vaevas, siis sai asi vägisi ette võetud. Avastasin lõpuks sellise asja:
Vabandan kvaliteedi osas, parim mis sinna pilti mahtus tegema oli telefon.
http://imageshack.com/a/img856/1427/1n4n.jpg

Sinna see rõhk siis madalalt kaob.
Siit veel küsimus, et kas siis kõrgetel pööretel suudab sellie tiivik rõhku toota?

Minuoma ka madalalt jõuetu ja kuni 2000 pöördeni on kerge mus vine taga. Räägivad, et peaks kellga süüte paika panema, et arvutiga ei saagi väga hea. Oskab keegi seda kellvärki kommneteerida ja mis plunseri tõusuks panna. Tehase seade on miski 0,25mm. Pole softi tegema ka ikka jõudnud kahjuks. Eitea kas need täkked sel vägapalju mõjutavad rõhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 05.07.14 09:26 Tsiteeri


Mõjutavad ikka. Turbo labad peavad täiesti korras olema.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 22.11.14 08:48 Tsiteeri


Veavlen ikka probleemides. Nimelt turbo sai ära vahetatud, kuid probleem endine. Ei saa seda rõhku. Sellega seoses või mitte on ka käivituspikemaks veninud. Kui palju võivad kusevad pihustid seda kõike mõjutada? Mootoril kompressioon hea. Külm käivitus ka rahuldav. Täpselt ei tes hetkel palju süütenurk ja küttekogus on. Neid võin lähipäevil täpsustada. Seega põhiküsinus oleks, kas need kusevad pihustid võivad kõige kurjajuur olla, või rõhu peaks turbo ikka ära lööma?

tervitades ja head libedust, kaasfoorumlased.
Gert


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 14.12.14 17:38 Tsiteeri


Küsimus ka minu poolt targematele siin. Kas kusevad pihustid tekitavad tühikäigul liigset tossamist? Külmalt on korralik valge(hall) pilv taga , soojalt vähem ja hull vinguhais üleval. Auto käivitub poolest pöördest, sõidab ilusti, õli ei võta, jahutusvedelik normis. Ja samas kõik kes sabas sõidavad kurdavad et jube ving on taga mul. Sõiduajal ka siis pigem hall vine järe,l mitte must.


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 14.12.14 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Küsimus ka minu poolt targematele siin. Kas kusevad pihustid tekitavad tühikäigul liigset tossamist? Külmalt on korralik valge(hall) pilv taga , soojalt vähem ja hull vinguhais üleval. Auto käivitub poolest pöördest, sõidab ilusti, õli ei võta, jahutusvedelik normis. Ja samas kõik kes sabas sõidavad kurdavad et jube ving on taga mul. Sõiduajal ka siis pigem hall vine järe,l mitte must.


Praeguse ilmaga ka? Külma ilmaga vast normaalne nähtus. Valge pilv- veeaur ja eks diisel ikka haiseb, eriti veel lühikesi otsi tehes.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.14 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
Küsimus ka minu poolt targematele siin. Kas kusevad pihustid tekitavad tühikäigul liigset tossamist? Külmalt on korralik valge(hall) pilv taga , soojalt vähem ja hull vinguhais üleval. Auto käivitub poolest pöördest, sõidab ilusti, õli ei võta, jahutusvedelik normis. Ja samas kõik kes sabas sõidavad kurdavad et jube ving on taga mul. Sõiduajal ka siis pigem hall vine järe,l mitte must.


Jah tekitavad. Eriti külmalt. Endal kogemus, kus üks pihustiots oli läbi omadega ja külmalt käivitades oli summutist väljuv lont ikka väga ebameeldiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]