Neid masinaid ei saa kahjuks üheselt kuidagi võrrelda!
Kui tahad midagi reaalselt võrrelda ja taskus ka ressurssi jagub, siis pead võrdlema D2 1997+ ning C5 keret 4.2 mootoriga.
Kogu uba selles ehk ongi, et jah C4 on tore ja tugev, aga 4.2 mootorit juhib kiviajast pärit süütesüsteem, edasi veab kiviajast pärit automaatkast ja
üleüldse on see loterii kuubis, et see kõik ka korralikult peale 20.a. hooramaja toimib. Manuaalkaste leiab niikuinii vähe ja kui leiabki, siis pole
siduripedaali olemasolu tõttu suhteliselt millesti masina siduri enda ja veermiku juures järel (minu enda kogemused neid masinaid üle vaadates).
Ülekannete lõtke võib juba kalendriga mõõta jne.
Lisaks on omaette klass vanakooli D2, ehk siis esimene väljalase ~1994-1996 koos neljase automaatkastiga. Mootor on küll paremast puust, aga kast on
ikkagi seesama "ptui kurat" uimerdis. Seda vaataks ainult siis kui kõik oleks ideaalkorras, hooldusajalugu kindlalt teada ja hooldatud asi.
Kui rääkida masinast, mille soetusmaksumus jääb alla 3-4k euri, siis ma soovitaks soojalt selle valiku üle uuesti mõelda.
Kui räägid 5-8k vahemikust, siis vali praktilisuse mõttes C5 4.2 ja kui otsid mugavust ja ei hooli universaalkerest siis D2 4.2 1997+ ja viiese
tiptronic kastiga, vahet siis pole kas 32V või 40V.
Hetkel lõhnab asi selle järgi, et "paugutaks" ühe suve millegagi ja siis müüks maha/lükkaks kuusankoskisse. No sel juhul on savi mis saani soetad
.
Edit: Jäi mainimata, et vahet pole millise neist masinatest pikemalt hoidmisel soovitan paksemale rahakotile toetuda. Audi 80 ja Golfi hoolduskulude
kõrvale neid panna kahjuks ei tasuks. Suvalise uue liisiriisiraketiga saaks ilmselt keskmised kulud kuus samuti madalamad kui nende vanade
"jonnipunnidega". 
|