iff
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI
|
postitati 29.04.03 15:00
|
|
|
mootor jätab vahele teatud pöörete vahemikus.
Tegu Audi B4 80 2,0 1994.a. Mootor hakkab köhima alla 2800 pööret.Kohe tõsiselt, segab liiklemist.Kas asi küünaldes, surved on kõik korras.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.03 15:49
|
|
|
küünaldes võib vabalt olla, samamoodi nagu ka küünlajuhtmetes ja lambda anduris... Ise hetkel katkise lamdaga ja mootor jätab suht valusalt vahele,
sest moto saab liig palju kütust peale....
|
|
|
iff
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI
|
postitati 29.04.03 19:09
|
|
|
Pöördeid peab hoidam u 2800/3000 peal, siis sellist nn konna hüppamist ei toimu.Alla selle on võimatu sõita.Samuti töötab mootor ebaühtlaselt
tühikäigul, kuid ei toimu selliseid järske nõkse.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.03 19:20
|
|
|
hammustab kuskilt õhku vahele?
|
|
|
|
aix
huviline
Registreerunud 13.04.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,8
|
postitati 30.04.03 05:40
|
|
|
Endal on 100, 2.8 .
Vahetasin pärast sellist jama küünla juhtmed ära ja asi korras.
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 30.04.03 08:03
|
|
|
Kas kiirendamisel sellist "auku" ei ole?
Kui on siis võib selle auto tüüpviga- õhukulu mõõtja vigane olla. Asub õhufiltri kopsiku peal. Maksab mingi 5või 6K. Diagnostikas peaks see mälus
olema.
Mul aitas ka see pritsungi puhastusvedelik. Ja üks asi veel- see auto ei talu lühisõite. Mootori peab korralikult soojaks sõitma. Olen sellest palju
saksa foorumites lugenud ja tean ka omast käest. Kui eelmisesse töökohta oli 2,5Km siis oli pidev jama, pöörded kõikusid, kõõnlad tahmasid jne. nüüd
sõidan ca.10km ja auto käitub imehästi oma vanuse kohta.
Ahjaa mootori tüüp ABK ja pritsungi tüüp Digifant.
|
|
|
|
koit46
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3.0
|
postitati 30.04.03 13:57
|
|
|
Millist vedelikku sa pritsungi puhastuseks kasutasid???
Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
|
|
|
|
iff
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI
|
postitati 30.04.03 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ABK 92
Kas kiirendamisel sellist "auku" ei ole?
| Ei ole.... ainult kui pöörded allapoole ca 2800 lähevad.
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 30.04.03 15:30
|
|
|
To: Koit 46 Kasutasin vist Carplani oma, selline mis on skaalaga pudel mitte need variandid nagu pudel paagitäie kohta.
To: Iff Siis võib ikka mingi lambda jama olla. Lihtsam vist diagnostikasse minna.
|
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 02.05.03 19:00
|
|
|
Siis ju vägev ja lihtsalt pääsesid.
|
|
|
|
iff
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI
|
postitati 05.05.03 18:10
|
|
|
Vara hõiskasin...nimelt ilmneb probleem kuuma mootori puhul.Külma mootoriga sõites ei esine nn nõksutamist.Sai vahetatud, küünlad, kontrollitud
surveid, lambda pingeid ja kõik oli normis.Kahtlustan siiski, et lambda on "seal kohas" või aju omadega sassi.Kas minna Forssi või
Revalisse.Tahaks probleemist juba jagu saada......mõistus on otsas.Sõidad nagu hobuse seljas...Kusjuures kiirendab ilusti, aga nii kui pöördeid all
2800, siis kohe üks kappamine lahti läheb...
|
|
|
dj
huviline
Registreerunud 06.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.03 11:10
|
|
|
lõhnab peetis lambda järele. Kolm kuud tagasi vaevlesin sama probleemi käes. Vahetasin küünlaid, filtreid, ei midagi.... lõpuks diagnostikasse ning
uus andur. Sõidab jälle...
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
postitati 16.05.03 09:58
|
|
|
mul samasugune probleem tekkinud
iff räägi kas said endal korda ja mis siis viga oli ?
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
postitati 16.05.03 11:48
|
|
|
keegi äkki räägiks sellest lambda andursit lähemalt ? mis ja kus ?
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 16.05.03 18:23
|
|
|
Mul jõnksutas täpselt 1500 pöörde peal kui rohkem või vähem pöördeid siis töötas ilusti. Teenenduses tehti diagnost - turbo rõhu anduris oli viga
vist ei saanud ühendust korralikult.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 19.05.03 21:42
|
|
|
iff, soovitan sul minna Speedsteri. See asub Hipotroomi kõrval. Küsi Hannest. Mul käis omal Audi täna seal sättimises. Mul sai 2,0 mootor vahele
pandud aga 1,8 aju jäi. Ühesõnaga ei liikund nii nagu pidanuks. Seal pandi peale jagaja ringi tegemist mootor üsna hästi lippama. Soovitan soojalt.
Hannes on Audi´de ja volkarite peale üsna tegija. Ja hinnad on tal ka ikka kenasti odavamad kui Forsis
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 19.05.03 22:16
|
|
|
palju diagnoss ja näppimine umbes maksab seal?
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 21.05.03 13:46
|
|
|
Mul oli hammasrihm paigast ära. Selle paika panek + süüte sättimine läks kõigest 150 eeku. Ja ta möllas selle kallal üle tunni. Nii et üsna odav oli.
Lisaks, regulliti mul mootor 98 kütuse peale, et max võimu kätte saada mootorist. Kuna mul oli sel hetkel 95E paagis ja mootorile madal oktaanarv
üldse ei sobind (hakkas klõbisema madalatel pööretel), siis kallas lisaks mulle paaki veel etüülhapet, mis tõstis oktaanarvu mingi 104 peale. Ja see
kõik selle 150.- eegu sees oli.
Järjekord on ta juurde aga nii umbes nädal aega.
Muide, oskab äkki keegi öelda, kus mootori võimu saaks mõõta?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
pihus
huviline
Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E
|
postitati 14.07.03 10:58
|
|
|
probleem
ee...olen siin foorumis uus ja olen samas ka uus audiomanik. Lugesin seda teemat ja peab tunnistama et autol sama viga nigu eelpool räägitud-
kiirendamisel hakkab mootor vahele jätma ja tõmme väga kehv. see ilmus mingi paari päeva eest. ise ma pritsungi mootorit ei tunne absoluutselt. autox
on mul 93. aasta B4 2.0E 85kW. Eelnevatest kirjadest loen välja et enne mingi jubina vahetust tasub diagnostikast läbi käia. Palju diagnostika maksab
yldse?
|
|
|
iff
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI
|
postitati 06.08.03 13:12
|
|
|
sain probleemist lahti...käisin Revalis..maksin 600 raha...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.08.03 13:41
|
|
|
Ja mida tehti????
|
|
|
|