Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure väljasuremisega (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1675)
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 22.02.14 11:17 Tsiteeri
Mure väljasuremisega



Mure seisneb selles, et vahepeal tühjakohapealt sureb masin välja, peale väljasuremist keerad uuesti võtit ning masin käib taas. Paar esimest korda ei tähendanud viga sellest, aga asi on muutunud suht tihedaks juba. Mõeldud tehtud, et äkki on kütuses õhk, paigaldasime uue filtri, tagasivoolule klapp vahele ja voolik otse paaki. Viga alles. Magnetklapi ning pumpa juhtmed kontrollitud ning korras, mootoritööga kõik seotud olevad releed kontrollitud, külmjooted üle tinutatud. Süütelukupõhi alles vahetatud, voolud kõik korras, aga viga endiselt ikka alles. Arvutiga kontrollides kõik korras, aga viga kuskilt otsida enam ei oska. Endale tundub, et siis sureb tihedamini välja kui gaasi maha lased ning käiku vahetad.
Auto on Audi 80 B4 1.9tdi 66kw 1Z tähisega mootor.
Oskab keegi tarkust jagada, et mida edasi teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GeiuLiisi
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2,8 Quattro

postitati 26.02.14 12:35 Tsiteeri


Mul sama jama. Aga autoks on bensiinikas A4 2,8 Q 128kW '95.a... Umbes kuu tagasi hakkas pihta tühikäigul välja suremine. Nüüdseks on asi juba nii tihedaks läinud, et töösooja mootoriga ei kannata enam foori all seista gaasi peal hoidmata. Olen märganud, et peale gaasi andmist toimub suremine käppelt järgi, koha peal tiksudes gaasi näppimiseta on asi mõne võrra stabiilsem. Külmalt toimetab suht hästi ja käivitusega pole mingisuguseidki probleeme ka kohe peale välja suremist.
Diagnostikaga mootorit üles ei leia, kahes kohas juba katsetanud.
Kütusesurve olemas, vaakumvoolikud välja vahetatud, tühikäigumootor puhastatud-kontrollitud (kuigi igaks petteks proovin üht teist kah)... Pakutakse veel kommutaatori (milles ma ise julgen sügavalt kahelda), hallika ja lambda vigu, mida ma kindlasti kontrollima asun esimesel võimalusel.
Orgunnisin endale semmuse mootori õhulugeja. Katsetan tollega ja siis ka teise tühikäigumootoriga, seguklapi puhastuse võtan õhtul ette.
Pea paks otsas juba ja ei oska enam midagi juurde leiutada väga. Siin foorumis kah nii palju taolisi teemasid... Kuskilt midagi eriti põhjapanevat kätte ei saa... Kuna siin aga sama värske lugu kui mul, siis noh, tundub nagu õige koht olema mure jagamiseks, kuigi eks disla ja bena erinevused ei lase siin väga ühtesid-samu asju katsetada :D

EDIT: minul oli viga valesti töötavas tühikäigumootoris (kahjuks seda õigesti/valesti töötamist kontrollida ei kannata kuidagi moodi). Kõik muud vead said nimekirjast maha kriipsutatud (loe läbi katsetatud). Pole need 078 133 455 tühikad midagi nii pommikindlad nagu mulle liialt paljud väitnud on. Lizz nurrub nüüd ilusasti ja küttekulu 20L/40km enam kartma ei pea :)


Mu iseloom on selline nagu ta on, aga mu suhtumine sõltub täielikult sellest, kes ja kuidas Sina oled!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
remisarel
huviline



Registreerunud 18.11.13
Asukoht: kaiu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 15:05 Tsiteeri
samad sümptomid



endal sama mure audi 80 b4 Z1 mootoriga kui korda saad ehk jagad tarkust ka minuga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.0% - SQL: 76.0%]