Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Probleem hitleriga, 2.5 V6 TDI - esimesed käivitused. (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1791)
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.02.14 06:52 Tsiteeri
Probleem hitleriga, 2.5 V6 TDI - esimesed käivitused.



Tervist foorumikaaslased. Pikalt pikalt, erinevaid audisid omanud ja lammutanud. Mõttes mõlkus koguaeg, et 2.5TDI ei osta. Kuid siiski sain piisavalt hea pakkumise ja odavalt rändas kätte selline masin A4 2.5 V6 TDI 110kw - 99 esimene pool.
Muidugi määravaks saigi siiski hind ja see, et 2sama mootoriga autot varuosadeks olemas.

Nii probleemist ise, esimene käivitus päeva jooksul on väga halb. Ta lihtsalt ei taha käivituda, vahepeal tundubki - et asi täiesti lootusetu. Törts stardiabi ja käib. Nüüd viimased päevad kui plussis saab masina kuidagi käima. Kohapeal tuuritades võtab turbo nagu mega vara järgi ja sõites peale 3000Rmp/d kaob minek täielikult - ei taha ta käiku vahetada ja täpselt selline tunne nagu läheks lolliks, nagu midagi segaks teda. (masin siis automaat käigukastiga.
Ja esimesel käivitusel tekib täpselt selline mulje nagu ei saaks kütet kätte, nagu küte vajuks alla. Sai filtrid asjad ära vahetatud. Mõned klambrid juurde lisatud ja õhku süsteemis ei ole.. Tagasivoolu klapp sai ka ära vahetatud.
Muidugi pumbast on toodud, pealevoolu torusse mingi "elektriline kütuse soojendi vms" või mingi "lisa lukk" - Korra võtsime ta vahelt välja ja panime teise pealevoolu. Siis tundus nagu too soojeneks ja vool on seal ka koguaeg peal. Mõtlesime,et mis seal ikka lõikasime juhtme läbi kui ilma läks käima ja vopsti korras masin enam ei käivitunud. Ilmselt siis takistus kadus ja vsjoo.

Sai jälle mõeldud ja loetud veits ning tuli välja, et masinal peal vale kellaplokk mis näitab ka teibaid. Ja kuskilt teemast lugesin välja, et need kõik asjad peaksid suhtlema omavahel. Kellaplokk siis mingi uuema masina pealt, kuna enam pole analoogkell, elektrooniline kell koos kompude ja asjadega. Kütusekulusi ja õhutemperatuuri näitab ka jumala mööda. Seega kas võib viga seal peituda? Või tõesti on mõni nookur puudu juba, samas kohapeal nagu nurrub väga ilusti...

Kõik soovitused on teretulnud!


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 17.02.14 19:59 Tsiteeri


Täna sai jälle natuke katsetatud ja timmitud. Kellaplokk tundub siiski õige kuigi ta peaks olema analoogkellaga. Pistikud ja asjad tunduvad orginaalid ja tal ju kellades veel see immo sees, teiste kelladega igatahes masin käima ei jäänud.
Kopp oli ees, et masin ei taha peenestades käiku vahetada ja nagu sitasti astub minna peale 3000rmpd ja siis viivitab käiguvahetusega ja nagu ei taha vahetada. Tolle asja viga peitu siis õhulugejas teine lugeja külge ja vsjooo, nüüd tõesti masin liigub. Käivitusprobleemid on muidugi ikka olemas, samas tahaks arvuti taha saada ja süütenurka vaadata läheb käima nagu oleks hiline..


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]