TennoL
huviline
Registreerunud 23.01.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI 132kw Quattro
|
postitati 16.02.14 14:31
|
|
|
2.5 tdi 132kw A6 / DTC 00575-Control Limit Not Reached
Tere, olen teie foorumis täitsa uus : )!
Lugesin küll kõiki eelnevaid postitusi antud teemal kuid ikka olen hädas. Kuna nägin, et siin palju abivalmis inimesi soovisin oma teemas kõik täpselt
välja tuua.
Nimelt soetasin endale
A6, 132kw 2.5tdi . 2002a Quattro
Kohe algul oli selline lugu, et jõud kadus ära ning pidurid jäid peale ( põlema hakkasid ABS ja ESP tuli armatuuris) seejärel enam pidurid peale ei
jäänud kui piduriõli sai vahetatud kuid minek kadus täiesti ära.
Kohapeal gaasi andes läheb pöördesse ( vahel mitte) ning sõita üle 50-60 km/h gaas põhjas ei õnnestu, lihtsalt ei võta turbot järgi. Üsna harva,
näiteks 10 km jooksul 1-2 korda võtab turbo järgi ja kõik normaalne kuid see ainult hetkeks nii, siis jälle vanaviisi -gaas põhjas kuid ei liigu
edasi.
VCDS veakoodiks on 00575 - control limit not reached. See ka ainus kood. Tegin 011-st vcds -s ka logi, kui kellelgi huvi on võin seda jagada.
2 nädalat tagasi käisin vahetamas kõiki rihmasid, veepumba, termostaadi ning sidurikomplekti, mineku probleem oli juba siis kuid töökojas midagi
eriti tarka selle kohta öelda ei osatud - ainult seda, et arvuti ei näita suurt midagi.
Kas vaakumvõimendi ning see piduriprobleem ning mineku kadumine võivad omavahel seotud olla?
Kas selliste nähtude puhul võib turbo omadega õhtal olla?
Veel parem ,kui teaksite soovitada kedagi, kes mulle vea tuvastamisel abi oskaks anda. Ise spetsialist sellel alal ei ole ja ka töökojas öeldi, et
nemad ei oska öelda milles asi.
Abi otsin Raplamaal ( võimalikud ka Harjumaa ning Pärnumaa ).
Tänan teid juba ette, kes mind lahendusele lähemale aidata soovivad
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.02.14 14:59
|
|
|
Esiteks vaheta välja kõik peenikesed vaakumvoolikud.
Ei maksa suurt midagi ja võib juba ühe asja välistada. Need narmendavad kõigil peaaegu, mida näinud olen.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TennoL
huviline
Registreerunud 23.01.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI 132kw Quattro
|
postitati 16.02.14 15:25
|
|
|
Tänan, kindlasti tegelen sellega lähiajal.
Kas keegi sellest VCDS -s 011 kohta tehtud logifailist mis graafikuna vc scopes kuvatakse oskab midagi asjaliku välja lugeda?
Õnneks on olemas ka teine auto millega igapäevaselt tööl käia, ei julge Audit väga piinata sellises seisundis. Tahaks probleemile ikka lahenduse leida
ja korda teha, mitte uusi probleeme juurde tekitada.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.02.14 17:30
|
|
|
Kas käigukast, mootor, kellablokk, ABS suhtlevad omavahel normaalselt.
Hetkel näppida suht sama murega samasugune automaat kastiga masin.
Seni tuvastatud vead, tänu kunagisele lisaimmo paigaldusele paneb kogu süsteem mingil hetkel pillid kotti + ABS aju on küpse.
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 16.02.14 20:59
|
|
|
Uuri ka siit.
|
|
|
TennoL
huviline
Registreerunud 23.01.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI 132kw Quattro
|
postitati 17.02.14 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas käigukast, mootor, kellablokk, ABS suhtlevad omavahel normaalselt.
Hetkel näppida suht sama murega samasugune automaat kastiga masin.
Seni tuvastatud vead, tänu kunagisele lisaimmo paigaldusele paneb kogu süsteem mingil hetkel pillid kotti + ABS aju on küpse. |
Käigukasti, mootori ja muu sellisega tundub kõik ok olevat, süüde oli vale kuid rihmasid vahetades pandi see õigeks -varem läks kehvasti tööle, nüüd
kohe esimesest pöördest.
Ainuke kahtlane asi on ABS, sest piduritega ju oli algul jama ja praegu pidurid nagu eriti ei võtaks. Algul jäid pidurid harva peale , paar korda
pikal sõidul, siis aga tihedamini, siis lugesin, et proovida ABS pistik välja võtta ja tundus nagu pärast seda hakkaski autot avarii reziimi lööma
samas pistikut tagasi pannes ei muutunud midagi.
|
|
|
TennoL
huviline
Registreerunud 23.01.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDI 132kw Quattro
|
postitati 21.02.14 08:38
|
|
|
Vahepeal vahetatud õhulugeja + õhufilter ja kontrollitud turbo.
Õhulugeja vahetusega kaasnes küll veidi parem minek, et nüüd võimalik kätte saada isegi 90 kiirus ja 100 kui pedaal täitsa põhjas pole..
Aga seda õiget jõudu pole ikka veel. turbo oli korras.
Oli tekkinud ka kaks uut veakoodi, mis õhulugeja vahetusega kadusid ja rohkem tagasi ei tulnud.
Proovin map andurit vahetada nüüd, sest see 00575 ju otseselt ka sellele viitab, mapi saan kätte homme.
Homme siis jagan veel infot, et kuidas see mapi vahetus mõjus.
Kui need asjad ei tööta siis mul ka järgmiseks neljapäevaks teise töökotta kontrolliks aeg lepitud, loodetavasti ei ole selle jõu kadumise lahendus
enam mägede taga.
Annan siia infot seni kuni asi lahenduse leiab, võibolla tulevikus kellelgi kasu.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.02.14 08:40
|
|
|
Rõhulekketest on vaja teha ning geomeetria üle vaadata, mitte veakoodide põhiselt andureid vahetada, millel tegelikult midagi viga ei ole. Ehk siis
pädevat diagnostikat on vaja - soovitan soojalt, hoiad raha kokku.
|
|
|
|
|