Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: A8 3.3tdiq turbo rõhu kell ? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1989)
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.14 22:06 Tsiteeri
K: A8 3.3tdiq turbo rõhu kell ?



Oskab keegi miskit pajatada, et kuhu või mille alla tuleks see kell panna ? Hetkel on ta sisselaske kollektori küljes, aga seal ei tundu asi nagu õige olevat. Kell iseenesest toimib, aga näidik hakkab jubedalt värisema kui gaasi anda ja ega sealt mingit kindlat näitu pole võimalik välja lugeda . Ja tundub, et minek jäi ka lahjemaks. Mõned päevad tagasi sai see sinna külge aretatud ühe asjaliku sõbra juhtnööridel, kuid mulle asi õige ei tundu. Ehk siis uuringi, et kuhu mis ja mida? Enne ei julge väga autoga liigelda, kui asi kindel.

A8 3.3TDIQ 165kW 2001.

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.02.14 22:31 Tsiteeri


No ilmselt on midagi valesti küljes või on kell mingisugune kõige odavam juust.
Värisema geomeetriaga diislil turborõhk nüüd küll ei saa eriti hakata.

Üldiselt, kui EGR pole kinni, siis ma ei paneks sellist asja SL kollektori külge.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
drifter
huviline



Registreerunud 27.11.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.14 23:04 Tsiteeri


Seier hakkab siis värisema, kui ei kasuta seda kolmikut mis tavaliselt kelladega kaasas on. Sel kella minevas otsas on metall junn sees, millel ime peenike auk. See võtab värina ära. Väga odavatel kelladel pole loomulikult neid ''lisasid''


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.02.14 23:16 Tsiteeri


Bensukal jah hakkab värisema, aga geomeetriaga diislil on see rõhk ühtlasem... eriti kui võtta peale coolerit kuskilt.
Probleem on selles, et võetud on kollektorist, seal ongi rõhk kogu aeg varieeruv ja väriseb.

Lahendusi on kaks - kas restriktor pisikese avaga või siis parem lahendus, digitaalne kell, mis võtab rõhuandurilt signaali ning arvutab kogu aeg keskmist väärtust ning liigutab osutit servomootori abil see kaotab ka värina ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.14 07:22 Tsiteeri


Okei, kell ise on muidu auto gauge oma. Kella enda küljes on küll jah ime pisikene auk aga kollektori külge tegin ise stutsi ja seal on see läbimõõt kõvasti suurem, kolmikut muidugi ei kasutanud. Et mõtekam oleks siis võtta kusagilt peale coolerit see rõhk ? Egr-ist niipalju, et klappide küljepeal on pisikesed augud mõlemal egr-il ja olen tähele pannud, et sealt lööb tahma välja, vaevalt, et see asi õige on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 05.02.14 08:06 Tsiteeri


Võid proovida kasutada bensiinifiltrit, et värinat vähendada. Mõnedel juhtudel on see värina ära võtnud. Antud filter ei maksa ka teab, mis palju.

http://www.hasmar.ee/files/Product/large/13837413668.jpeg


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
_rein_
huviline



Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.14 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: drifter
Seier hakkab siis värisema, kui ei kasuta seda kolmikut mis tavaliselt kelladega kaasas on. Sel kella minevas otsas on metall junn sees, millel ime peenike auk. See võtab värina ära. Väga odavatel kelladel pole loomulikult neid ''lisasid''

Seda "metalljunni"nimetatakse drosseliks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.14 09:07 Tsiteeri


Kui vaja mul täisdigitaalne autogauge servoga ja map anduriga ka vedeleb kuskil.

EGR-i tahma teema on teine teema - remontida vaja autot.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.14 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui vaja mul täisdigitaalne autogauge servoga ja map anduriga ka vedeleb kuskil.

EGR-i tahma teema on teine teema - remontida vaja autot.


Pane privasse pakkumine. Egr-i kohta, et remontida vaja küll jah sellest ma olen isegi aru saanud, aga et siis mida nimelt ? Kas klapid ise õhtal või kuskil mingi muu kala ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.14 21:15 Tsiteeri


Ma pole selgeltnägija :)
Kui tahma vahelt välja ajab, siis võib lihtsalt leke olla. Näiteks võib proovida sisselaske rõhu testi ning vaadata, kas hakkab sealt vahelt välja susisema kuskilt.

Kui Sa Tallinnas oleksid, siis ütleksin lihtsalt, et tule läbi ja teeme korda, aga kahjuks Viljandisse ma ei ulatu.

Kella kohta saatsin priva.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.14 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma pole selgeltnägija :)
Kui tahma vahelt välja ajab, siis võib lihtsalt leke olla. Näiteks võib proovida sisselaske rõhu testi ning vaadata, kas hakkab sealt vahelt välja susisema kuskilt.

Kui Sa Tallinnas oleksid, siis ütleksin lihtsalt, et tule läbi ja teeme korda, aga kahjuks Viljandisse ma ei ulatu.



Aga mul pole ka probleem tallinnasse tulla :) Äkki saame mingi aja kokku leppida ? Kuna alles uus pill minukäes, siis laseks asjatundjal üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.14 21:30 Tsiteeri


Saab ikka, aga helista palun homme alates kella 9-st, siis saab konkreetselt kokku leppida midagi.
Kontakti leiad minu profiilist ja/või signatuurist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.14 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Saab ikka, aga helista palun homme alates kella 9-st, siis saab konkreetselt kokku leppida midagi.
Kontakti leiad minu profiilist ja/või signatuurist.


Teeme nii .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]