Peale õhulugeja vahetust, segu lahja.
Mure siis järgmine. Mingiaeg lõppes otsa õhukulu mõõtja ja see viga sai tuvastatud ja uus (kasutatud) õhulugeja vahele pandud. Nüüd aga boosti all
segu 14+. Tühipööretel normis. Maanteesõidul normis. Ainult boosti all hakkab number järjest suuremaks minema alates 12,5-13. Ajust vead
kustutatud.
Regulaatorist keerasin kruvi kõigepealt lahti (pool pööret), siis oli üldse 16 segu. Keerasin kinni (2 pööret edasi, ehk siis 1,5 lisaks) ja segu ikka
14 @ 1,5 bar'i.
Vana õhulugejaga oli segu rõhu all 12.5 - 10,5. Suur kõikumine on tingitud sellest, et solenoid lahti ühendatud. Vahetasin solenoidi, kuna tootis vaid
0,5bar'i. Ja uus solenoid ei muutnud midagi. Iff võttis vooliku WG küljest ära ja võis edasi paugutada, aga see juba teine teema, millele lahendust
pole leidnud.
Hetkel huvitab siiski, mida annaks vaadata/keerata, et saada segu õigeks. Ei tahaks uuesti motot lahti võtta, kui segu nii lahja.
Autoks S2 3B
Marko.
Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.
Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
|
|