Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Peale õhulugeja vahetust, segu lahja. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2679)
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 29.01.14 17:25 Tsiteeri
Peale õhulugeja vahetust, segu lahja.



Mure siis järgmine. Mingiaeg lõppes otsa õhukulu mõõtja ja see viga sai tuvastatud ja uus (kasutatud) õhulugeja vahele pandud. Nüüd aga boosti all segu 14+. Tühipööretel normis. Maanteesõidul normis. Ainult boosti all hakkab number järjest suuremaks minema alates 12,5-13. Ajust vead kustutatud.
Regulaatorist keerasin kruvi kõigepealt lahti (pool pööret), siis oli üldse 16 segu. Keerasin kinni (2 pööret edasi, ehk siis 1,5 lisaks) ja segu ikka 14 @ 1,5 bar'i.
Vana õhulugejaga oli segu rõhu all 12.5 - 10,5. Suur kõikumine on tingitud sellest, et solenoid lahti ühendatud. Vahetasin solenoidi, kuna tootis vaid 0,5bar'i. Ja uus solenoid ei muutnud midagi. Iff võttis vooliku WG küljest ära ja võis edasi paugutada, aga see juba teine teema, millele lahendust pole leidnud.
Hetkel huvitab siiski, mida annaks vaadata/keerata, et saada segu õigeks. Ei tahaks uuesti motot lahti võtta, kui segu nii lahja.

Autoks S2 3B

Marko.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.01.14 19:09 Tsiteeri


Eks see ole tingitud vanadusest. Kes teab mis korras vana lugeja oli ning mis korras on "uus". Antud kruvi näppimine ei ole hea mõte.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 14.12.14 21:22 Tsiteeri


Et kellelgi sellest postitusest ka kasu oleks, siis seletan ka mis keiss oli. Too "uus" õhulugeja oli ikka vigane. Ja omakorda uue installimisel oli segu jällegi liiga rikas. Kuna kütuserõhu regulaatoril oli kell otsa lõppenud, siis sai uus kell külge poogitud ja selgus tõsiasi, et rõhk oli pea 6 bar'i. Sai siis 2,4 peale timmitud ja probleem lahenes.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]