Tsitaat: | Algselt postitas: Cert
Tsitaat: | Algselt postitas: _rein_
Tuleb mõelda turbo remondile.
Vajadusel võin aidata. |
Viitsite põhjendada miks turbost see häda? |
Algpõhjus kinnine karterituulutus.Suurenenud karterirõhk lükkab eest ära koksist, tahmast randi,mis tekkib võlli kuumal poolel.Kui seal tekib väikene
leke aitavad rõhk ja õli puhtakspesta õli kinnihoidva rõnga soone.Vanemal turbol on õli kinnihoidev rõngas kulunud 0,1...0,2mm.Kuna kulumine toimub
aeglaselt,täitub pilu koksiga.
Soovitus:enne selliste tundemärkidega turbo mahavõtmist võiks käivitada auto mõnekümmneks sekundiks.Selle ajaga ei jõua õli põlema minna.Sõidust
tulnud autol ei ole leket näha kuna õli on põlenud.
Kui on midagi küsida:tel.56565512
|