Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 1.9 TDI 81kw ei käivitu hästi (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4449)
Ahto123
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW

postitati 26.01.14 09:30 Tsiteeri
A4 1.9 TDI 81kw ei käivitu hästi



Tere,

Mure järgmine, kuna auto hakkas streikima natuke peale ostu minu käes sellega, et ei käivitunud enam eriti hästi.
Hommikul oli ketramist kuskil 6sek kui auto oli kusagil 12h seisnud, aga kui auto oli seisnud 2-3h siis oli ketramist pikalt. Proovisin ka sellist meetodit, suretasin auto välja ja mingi 2min pärast panin uuesti käima ja läks poolest pöördest. Auto mootori temp ei omanud tähtsust kas oli külm või soe mootor.
Läks veel -12 kraadiga käima napilt, aga kui tuli -15 kraadi siis enam ei läinud, ketrasin ja ketrasin tuli tagant musta suitsu ja käima ei läinud.

Olen vahetanud ära kõik tagasivoolu torud mis ennem lekkisid.
Vahetasin kütuse filtri ära ja kõik voolikud uute klambritega. Sai pandud ka läbipaistev voolik peale filtrit pealevoolule. Seal ennem oli seistes väga väike mull ning ei vajunud kuhugi.
Võtsin eelsüüteküünlad maha, kontrollisin ja kõik läksid punaseks ilusti ja kiiresti, ning vool tuleb ka peale.
Võtsin pihustid maha ja viisin pinki, pihustid korras.
Hetkel katsetan niimodi käima panemist, et panin pealevoolu ja tagasivoolu otse kanistrisse, hetkel veel käima ei ole saanud. Ma ei tea kas see peabki nii olema, et kui mõlemad torud ilusti kanistris kütuse sees siis surub õhk välja läbi pealevoolu toru.

Kas võib olla kütusepumbas viga.
Silindri rõhk liiga madal? Ei ole saanud proovida plokisoojendusega, kuna ei ole seda.

Saab keegi aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.01.14 09:41 Tsiteeri


Süüde võib vale olla. Proovi varasemaks keerata sel mootoril lihtne pumpa liigutada. Kütus on korralik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahto123
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW

postitati 26.01.14 09:45 Tsiteeri


Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud, lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.01.14 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahto123
Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud, lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi.

Kui kõik ok siis polegi ju muud kui talda anda. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahto123
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.9TDI 81KW

postitati 26.01.14 15:36 Tsiteeri


Hea meelega annaks kui käima läheks, aga ise arvan siin et äkki on kõrgsurvepump jahe, kuna toda on kindlasti näpitud ennem, paar võõrast polti seal lisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 26.01.14 19:45 Tsiteeri


Osta korralik kõrgsurvepump ja asi korras. Odavam kui remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.14 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahto123
Diagnostika on ka tehtud autol, diagnostiga näitas, et kõik on korras, ainult näitas, et võtme signaal immole natuke nõrk ja vahest kui immo tuli vilgub tuleb võti välja võtta ja uuesti sisse panna ja siis korraks põleb ja kustub ära ning võib käima panna. Diagnostiga muid vigu ei näitanud, lisaõhku mootor ise kusagilt peale ei võtnud. Pöörded oli 861rpm koguaeg stabiilselt ja täpselt normis arvuti järgi.
Süüdet ka ikka vaadati? Ega veakoodi hilisest süütest ei tekigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.01.14 22:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahto123
Hea meelega annaks kui käima läheks, aga ise arvan siin et äkki on kõrgsurvepump jahe, kuna toda on kindlasti näpitud ennem, paar võõrast polti seal lisaks.


Sul ei tehtud mitte diagnostikat, vaid veakoodide lugemist. Tee diagnostika - diagnostika ongi see, et selgitatakse välja milles viga on.
Nagu eelpostitajad mainisid, on sul väga suure tõenäosusega süüde liiga hiline. Soovitan vahetada "diagnostikut".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.14 22:49 Tsiteeri


Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel. Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha) seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 27.01.14 23:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel. Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha) seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal.


Palju tihendite vahetamine siis maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cert
huviline



Registreerunud 05.11.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.14 06:31 Tsiteeri


Sõbral sama jama. Auto 490 000 sõitnud. Soojalt läheb igast asendist. Rihmad, hüdrod vahetatud. Küünlad korras, veakoode ei ole. Külmalt käiad tuimalt kuni 30sek. Ei luba ka ja musta tuleb tagant. Üks hetk plaksust kargab käima ja käib nagu siidi, ei lonka,värise ega aja suitsu välja. 1.9 81kw. Paar tundi väljas seisab ja jälle sama jama. Soojalt on ok. Kergelt on minuomaga võrreldes tunda jõuetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.14 06:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz
Endal hakkas ka kõrgsurvepump otsi andma, tekkis leke.
Ostsin tuttava kaudu kasutatud pumba, mis toodud inglismaalt. Tundub ilus tihe ja auto praegu paugupill, pumbal ja pumbal on kindel vahe käivitamisel. Soovitan kontrollida. Tihendite vahetamine peaaegu sama kallis kui kasutatud pump (nende andmetel vähesõitnud, mida keegi muidugi uskuda ei taha) seega otsustasin selle kasuks, kuna LS kindlasti väiksem kui vanal pumbal.


Palju tihendite vahetamine siis maksab?


Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.

Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalmar
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.

postitati 28.01.14 14:31 Tsiteeri


Mina omal vahetasin samade sümptomitega ainult starteri uue vastu ja peale selle kadusid nii külm kui sooja masina käivitus probleemid.Masinaks oli samuti 1,9tdi 81kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 29.01.14 06:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz


Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.

Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt).


Selle raha eest peaks olema ikka kõikide tihendite vahetus pumbas. Tln on see ca 170-200 euri, koos maha võtmisega A4-jal. Seal hinnas ka süüde paika jne. Selle asja kalliks teebki see, et pump on vaja maha võtta.

Kui lekib ei tähenda, et veel läbi. Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 29.01.14 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kulufield
Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud?

Olen minagi täpselt selle sama asja peale mõelnud. Enamjaolt igas nurgataguses töökojas tuleb välja, et kui 320 000 läbisõit, siis uus auto odavam ja targem vana maha kanda. Kõike teatakse kohe, et see on KINDLASTI kulunud ja kui viid auto teenindusse, vahetatakse lisaks kulunud asjadele kõik teised asjad ka ära.
Tallinnas Diislikeskus.ee - soetasin endale sealt tihendid 6,40.- kmpl. ja tihendite vahetus koos kõigega oli 170.-
Kuna mul lekkis üks tihend, vahetasin selle ise ära.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.14 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kulufield
Tsitaat:
Algselt postitas: rendoqoz


Mujal ei tea hinda, aga Tartu Diesel ABC ütles hinnaks ~220 + veel, kui esineb mingeid tõrkeid töös, mõlemad tihendid vahetatakse korraga. Dieselland ütles selle mootori kohta, et nemad seda ei tee (huvitav miks) Ja kuna ma teadsin, et kapremondi mees ütles, et pump pole enam parimas värskuses (st kulunud) otsustasin kasutatud pumba kasuks.

Bemmidel on just nii, et kui mootor soe, siis pump ei löö ja käima ei lähe (vanemad 525tds nt).


Selle raha eest peaks olema ikka kõikide tihendite vahetus pumbas. Tln on see ca 170-200 euri, koos maha võtmisega A4-jal. Seal hinnas ka süüde paika jne. Selle asja kalliks teebki see, et pump on vaja maha võtta.

Kui lekib ei tähenda, et veel läbi. Tüüpiline "remondimeeste" arvamus. Ja kuidas saab ilma pumpa lahti võtmata väita, et kulunud?

See, kes mul enamus mootori lahti lammutas, tegi kõrgsurve pumba lahti. See oli natuke aega tagasi juba, krooniajal vb isegi (tol ajal sai kõvasti ka idanaabrite diisliga ringi vuratud). Tema ütles seda ja mitte välisel vaatlusel. Kuna tegu oli korraliku tööga siis ma ei kahtle öeldus. Vana pump mul alles, nii et kui midagi on, eks saab ka tollest veel asja. Kuna pole pädev selles vallas, siis selle kahe tihendi all mõtlesingi kõiki tihendeid, kuna ise tean neist vaid kaane-ja rõngastihendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cert
huviline



Registreerunud 05.11.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.14 11:37 Tsiteeri


Minu kurdetud käivitusprobleem sai lahenduse uue akuga :) Vana aku lasi käiata kasvõi kaks minutit aga matsu oli vähe. voltmeeter kukkus 8v peale ja seda ei taibanud vaadata :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]