AstraG
huviline
Registreerunud 24.01.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.14 08:21
|
|
|
Audi A4 1,8TQ - 1996 - AstraG
Jõudu.
Hilinenud jõulukingiks tõin endale Ida-Võlumaalt A4-ja.
Muud sõna pole hetkeolukorrale, kui suhteline "räimetort"
Hõbedane - reg. nr. 133BDD
- 1996 Italiano auto.
- Eestis arvele 2010 lõpul.
- Kliima (puudu radikas, kompressor, osa torusid),
- El. aken x 4
- keegi on paigaldanud rõhukella
- keegi on põõsas käinud
- keegi on autot värvinud ja lakkinud mingil määral (porr)
Lappasin läbi ka kindalaekas vedelenud paberid:
Leidsin viite, et keegi on Audiklubi soodukat kasutades Forssis shopanud.
Teab keegi selle auto ajalugu ehk?
Hetkel plaan nii kaua "paugutada" kui ressurssi jätkub
Kiire töökoja tiir ka eile:
Vaakumvoolikute süsteem oli tagurpidi, osa asju lahti ja osa "pimedad"
Küll aga puhus rõhukella järele ka sellisena enne 0.5 bar, kui maanteel sõitsin kodu poole?
N75 klapp ei toiminud, uus sai külge.
Wastegate varras loksus sai peale pingutatud.
Mootori temp. andur uus.
Küünlad,
Castrol õli
Filtrid (õli, kütus, õhk)
Põhjakate uus.
Radiaator uus.
Lisaks tahan ära teha tehniliselt varsti:
Veermikus on kolinad
Kardaani tugilaager vajab vahetust
Diffri õlid vahetada ja simmerid
Sisemised veovõlli otsad uued
ABS on vigane - paistab, et mingid releed ABS pumba korpuse all tahavad ülevaatamist.
Ilmselt 3 rattalaagrit teevad häält
Ilumeelele:
Uuema tüübi tuled ette
Korralikum rool
Esiistmed uued
Käetugi ette, kui leian
Esimesed uksepolstrid korralikud
Gaasipedaal uus (ära murdunud)
esimesed logarid uued
Mul seisavad ühed Phaetoni 16" talveveljed (selised bottle-cap stiilis) millel
tuleks keskava suuremaks treida, et alla sättida.
Vedrustus
Mootor - Kui saab otsa originaalses seades, siis:
Cooler, kollektor ja turps e-bayst.
Uus väljalase
Chip.
Siis vaatab edasi
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 26.01.14 09:43
|
|
|
Edu ja jaksu sel kolgata teel. Viska siis kindluse mõttes koheselt juba uus õlipump ka külge.
Said odavamalt kui oli müügis?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.01.14 11:05
|
|
|
Jube tuttav auto miskipärast. Saladus pole, siis kuskohast Ida-Võlumaalt selle aparaadi tõid?
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 26.01.14 13:38
|
|
|
Kohtla-Järve'lt keegi müüs seda üsna pikalt.
|
|
|
AstraG
huviline
Registreerunud 24.01.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.14 14:01
|
|
|
Jõhvi.
Kuulutuses oli jah, Kohtla-Järve.
Ja hinnaks sai 1200.
Igatahes.
Ilm on täna õues väga õige.
Lähen õue kaabli ja läpakaga andureid logima.
|
|
|
AstraG
huviline
Registreerunud 24.01.06
Kasutaja on eemal
|
|
AstraG
huviline
Registreerunud 24.01.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.14 17:55
|
|
|
Peale põnevat nädalavahetust on tulemused selged:
Värske radika ja õli julgel õhutusel:
Mõned head tunnid jäärada Pärnus.
Jõudu pole.
Ei tunne küll nagu oleks turbo auto.
Korraks näitas õli tuld, valasin peale.
OK. Sõit jätkus.
Tagasi Tallinnas
Järsku hakkas andma jahutuse madala taseme märku.
Olin märganud,et kohapeal seistes on pigem liialt valge suitsu sammas taga.
Tosool paistis alla miinimumi olema.
Valasin miinimumi täis uuesti.
Sõitsin tööle - vaatan - veel langenud.
Avasin paisupaagi korgi.
Tosool tuli mulinal tagasi ja rohkem kui enne - Määdzik! (iroonia)
Lõin käega, ja otsustasin, et vaatame siis juba karule kõhtu...
Hetkel plaanid ja seisud:
- Mootor maas (tänu Sander ja Breit @ www.opeliremont.ee )
- Kaas lihvitud, uued klapisääre tihendid (Tõukur - tänan kiire töö eest Ahto ja Silver)
- Nüüd mootor pukki (paar sidurikorvi polti on kinni, peab lahti nuputama ja asendama)
- Põhi alt ja raamsaalede kontroll + uued kepsusaaled
- Uued kolvirõngad
- Kokku tagasi kõik
- Uus hammasrihma komplekt ja veepump
- Uus termostaat
- Uus geneka rihm ja mõned rullikud rihmaliini
- Starteri viisin remonti, sest see lasi 1/3 kordadest tühja
Tõin endale veel kasutatud asju, et asendada paremate vastu:
- 2 Beru coilpacki - mul 2 näitasid aiateibaid koormuse all - eks vahetan ja testin
Hetkel oli saada uuena ainult Meyle coilpacke, tahtsin Berut.
- Kütuselati tõin ka - sest minu omal otsas olevast rõhuregulaatorist tuli kütus välja ka vaakumi poolelt
- Mõned lõdvikud originaalsed (mul olid ise lapitud toru tükkidega)
- ABS pumba teise (mul on veakood, pumba korpusel oleva relee teema väidetavalt)
- ja veel pudinaid nagu 1 tule kõrguse regulaator ja välisõhu temp. andur ja miskit veel.
Pildimaterjal õudustest, mis avanes mootoris.
Klapikambri kaane alla oli mooramaa mees number 2-te teinud.
Klapid on enne ka korra peas käinud ja kaas korra lihvitud
Turbo on sellise lõtkuga, et toores ime, et ta ringi käis veel.
Cooleri eest/seest tuli 0.5 L õli
Suurem mure jäänud - on nüüd turbo asi lahendada.
Tõin Maardust romulast ühe tunduvalt väiksema loksuga isendi -
aga sellel on kuuma poolel pragu sees korpuses (nagu tegelikult on ka peal olnud isendil, lisaks lõtkule)
Vaatan, kas leiab mõne korralikuma kasutatud, või lähen härrade jutule www.kuulsport.ee ja võtan sealt taastatud toote.
PILDID:
https://www.dropbox.com/home/Public/audi/motoremont#!/home/Public/audi/motoremont
Viimane on video turbo lõtkust
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 07.02.14 18:07
|
|
|
Sügisel uurisin 1,8T kohta. Suur-Sõjamäe teelt sain parima pakkumise tehase taastatud turbole 6 kuulise garantiiajaga - hind oli kui õigesti mäletan
285€. Sinna lisa juurde veel turbo õlitoru ca 90€.
Muidu üsna julm värk, kuid mida Sa sellise hinnaga autolt ikka ootad. Samas teisipidi mõeldes, siis kõik, mis liigub, see ka kulub ning kasutatud asja
puhul ei tea eales ette, mis läheb. Nii ongi kõige kindlam võtta korraliku kerega isend ja tehnika ise ükshaaval üksipulki läbi käia - lõpuks saab hea
ja tihke.
Naljaviluks, siis Tamar müüb enda järeleaidatud A4 (küll esiveolisena, aga K04 turboga jne) 2200€ eest. Osta ära, tõsta sealt omale kone vahele ja
ülejäänud paiska müüki või jupita ära.
|
|
|
AstraG
huviline
Registreerunud 24.01.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.14 15:13
|
|
|
Lumi läinud - mott maas
Tegelikult väikesed edasiminekud on:
Mootor koos ja vahel. Veel ei sõida.
Plokk 1.8 vabalthingavalt, sai tehtud lihv ja Tõukur pani vabalthingava plokile turbo jahutuse otsa ka külge.
Tavalised tööd selles osas: kaane lihv ja uued klapisäärekad, rihmad-rullid, pinguti, veepump (keti pinguti jäi vana), tihendid ja kaanepoldid.
Uus siduriketas kah.
Nüüd on vaja turbot!
Anke nõu palun:
Mingit jõulisa tahaks, eesmärk kestev 250hp +/- 10%
- Ei suuda otsustada, kas võtta mingi e-bay hiinakas ja teha uus väljalaskekollektor?
- Otsida K03 asemele K04 + cooler/chip/fpr
- Hübriidi vist saab ka ehitada K03 külma osa ja K04 kuum?
Aga mul on on vana turbo topelt hukas: lõtk + pragu kuumaosas.
Ei saa seda hübriidi ka väga vist ehitada, sest pole algmaterjali?
Kõik soovitused teretulnud.
Hektel on cooler, kütuserõhk, aju stock. Saan ma nii aru, et nagunii mingis komplektis pean lisama teise cooleri, kütusesurvet ja chipi, et lisa saada
selle stock moto sisuga?
(esimene turboauto, NOOB selles osas, õpin on-the-go)
Kui ma panen sinna taastatud, originaalse K03 ja lisan cooleri,
kütusesurvet ja mõne chipi - mis võiks olla tulemus?
Mis oli vana mootori lõppemise taga?
Ilmselt ka see osaliselt, mis oli veepumbaga lahti:
http://youtu.be/fOpAqG0_k_I
|
|
|
|