xp7
huviline
Registreerunud 08.05.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.14 09:27
|
|
|
Plaan osta - Audi A6 allroad
Audi A6 allroad 2.5 120kW, 2004aasta, manuaal, diisel. Mis on selle isendi head ja vead? Mootor ja veermik huvitavad ennekõike 
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 25.01.14 13:37
|
|
|
See mootor peaks juba ok olema. Kilovatte on imelikul kombel vähem, muidu 132kw, võimalik et mingi "ülemineku" variant äkki.
Manual on selles mõttes hea, et kuna auto on suht raske siis küttekulu on võimalik natuke madalamaks saada (vs. tiptronic kastiga).
Kui vaatad Mölleri pakkumist, siis tundub hea pakkumine. Vähemalt on ajalugu teada ja läbisõit õige. Tehniline kontroll on sellise auto puhul must
be.
Kui kardad õhkvedrustust, siis see on kapriisne aga muidu väga hea lisa. Õnneks ei maksa vedrustuse osad enam palju. Kompressor 300 raha ja näiteks
tagumine Arnotti padi maksis mingi 240 raha.
Hoolimata auto vanusest fännan seda masinat.
|
|
|
xp7
huviline
Registreerunud 08.05.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.14 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
See mootor peaks juba ok olema. Kilovatte on imelikul kombel vähem, muidu 132kw, võimalik et mingi "ülemineku" variant äkki.
Manual on selles mõttes hea, et kuna auto on suht raske siis küttekulu on võimalik natuke madalamaks saada (vs. tiptronic kastiga).
Kui vaatad Mölleri pakkumist, siis tundub hea pakkumine. Vähemalt on ajalugu teada ja läbisõit õige. Tehniline kontroll on sellise auto puhul must
be.
Kui kardad õhkvedrustust, siis see on kapriisne aga muidu väga hea lisa. Õnneks ei maksa vedrustuse osad enam palju. Kompressor 300 raha ja näiteks
tagumine Arnotti padi maksis mingi 240 raha.
Hoolimata auto vanusest fännan seda masinat. |
Tänud infi eest 
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.01.14 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
See mootor peaks juba ok olema. Kilovatte on imelikul kombel vähem, muidu 132kw, võimalik et mingi "ülemineku" variant äkki. |
BCZ ( 05/2003 - ). Tundub üleminek olevat jah, esmalt AKE koodiga, järgmisena BCZ ja järgmisena korrigeeritud BAU.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
xp7
huviline
Registreerunud 08.05.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.14 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
See mootor peaks juba ok olema. Kilovatte on imelikul kombel vähem, muidu 132kw, võimalik et mingi "ülemineku" variant äkki. |
BCZ ( 05/2003 - ). Tundub üleminek olevat jah, esmalt AKE koodiga, järgmisena BCZ ja järgmisena korrigeeritud BAU. |
Tänud! 
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
reyxb6
huviline
Registreerunud 26.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b6 quattro
|
postitati 05.02.14 20:39
|
|
|
Mitte, et nukaprobleemi ei ole vaid nukaprobleem on paremaks lainud.
Kui osta siis pigem arvesta kogu komplekti vahetusega ja muid hadasi ei tohiks olla.
Vedrustus on nork kylg vast.
|
|
|
xp7
huviline
Registreerunud 08.05.10
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 08:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reyxb6
Mitte, et nukaprobleemi ei ole vaid nukaprobleem on paremaks lainud.
Kui osta siis pigem arvesta kogu komplekti vahetusega ja muid hadasi ei tohiks olla.
Vedrustus on nork kylg vast. |
Tänud! 
|
|
|