taurilepa
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Eidapere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 21.01.14 22:37
|
|
|
Audi A4 2,5 disla kütusemure.
Mure selline, nimelt otsustas auto hommikul käima minna seejärel suri välja ja enam käima ei lähe.
Kuna siin tegi masin ühe tankimise(kohalik Saaremaa kett) järel nalja, tõmba hingest kinni ja tuli koju sõita 80 km tunni kuna enam ei jaksand edasi
minna. Sai järeldus tehtud ,et filter umbes. Natuke seda ta oli ka, peale on nüüd paigaldatud uus filter.
Aga auto ei kavatsegi elu sisse võtta, kontrollitud on tagasilaskeklapid kõik jutud kütus aga pumpa ei jõua. Sai ka läbi puhutud, et üleliigne välja
tuleks.
Kas probleem võib seisneda ainult õhus mis vahel on peale filtri vahetust, või jääb miski veel kahesilma vahele?
Kuidas on võimalik pumbast õhk välja saada? Katsetatud sai nii,et pihusti toru sai lahti võetud, veits viskab välja aga mitte päris nii nagu vaja.
Paagist kuni filtrini õhuga probleeme ei ole!
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 21.01.14 23:23
|
|
|
No üks varjant on tagasivoolust kütus üles tõmmata.
|
|
|
|
taurilepa
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Eidapere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.01.14 04:33
|
|
|
See mure veel ka, et paagis olev etteandepump tundub mitte töötavat. Sellest võiks järeldada, et pump õhtal või on mingi muu vigur vahel mis ei lase
pumpa töösse.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 22.01.14 05:27
|
|
|
Või siis tagasivoolust täis kallata.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
Tautz
huviline
Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 22.01.14 07:39
|
|
|
Just mõni päev tagasi sai tehtud kahepoolesele väiksem hooldus. Vana kütusefilter küljest ära, uus filter kütust täis, külge, voolikud ja klambrid
kinni ja võtit, ning asi käis nagu kellavärk. Sedasi olen juba päris mitu korda teinud, ei tea miks on vaja mingisuguse tolmuimejaga või veel
mingisuguste asjadega jamada.
|
|
|
|
Tautz
huviline
Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw
|
postitati 22.01.14 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Just mõni päev tagasi sai tehtud kahepoolesele väiksem hooldus. Vana kütusefilter küljest ära, uus filter kütust täis, külge, voolikud ja klambrid
kinni ja võtit, ning asi käis nagu kellavärk. Sedasi olen juba päris mitu korda teinud, ei tea miks on vaja mingisuguse tolmuimejaga või veel
mingisuguste asjadega jamada. |
Kui õhk pumpa sisse läheb , siis pead ju kuidagi selle sealt kätte saama.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 22.01.14 08:29
|
|
|
Kui pump on kütust täis, pihustid on kinni siis kuidas see õhk sinna sisse läheb? Ma ei kalla pumpa tühjaks ju. Tean millest räägin, kuna ei tee seda
asja esimest korda. Filtri küljest võtad sisse- ja väljatuleva vooliku lahti, võid isegi lukustavate tangidega nad kohe filtri toru juurest kinni
suruda, tagasivoolu klapi küljest voolikuid lahti ei võta vaid tõstad koos klapiga filtri pealt lahti, võid needki kaks toru kinni suruda tangidega
oma südamerahuks. Kokkupanek vastupidises järjekorras koos kütust täis uue filtriga. Küsimus - kuidas sellisel viisil õhk pääseb pumba sisse? Käed
peavad üsna kõverad olema selleks.
|
|
|
|
Tautz
huviline
Registreerunud 25.11.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Allroad 2.5 132kw
|
postitati 22.01.14 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Kui pump on kütust täis, pihustid on kinni siis kuidas see õhk sinna sisse läheb? Ma ei kalla pumpa tühjaks ju. Tean millest räägin, kuna ei tee seda
asja esimest korda. Filtri küljest võtad sisse- ja väljatuleva vooliku lahti, võid isegi lukustavate tangidega nad kohe filtri toru juurest kinni
suruda, tagasivoolu klapi küljest voolikuid lahti ei võta vaid tõstad koos klapiga filtri pealt lahti, võid needki kaks toru kinni suruda tangidega
oma südamerahuks. Kokkupanek vastupidises järjekorras koos kütust täis uue filtriga. Küsimus - kuidas sellisel viisil õhk pääseb pumba sisse? Käed
peavad üsna kõverad olema selleks. |
No ei saa aru . See et sul ei juhtu , aga teistel võib juhtuda, et pumpa satub õhk sisse.
|
|
|
taurilepa
huviline
Registreerunud 14.01.09
Asukoht: Eidapere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.01.14 20:50
|
|
|
Minul lahenes asi lõpuks prahi eemaldamisega klapist. Oli sunnik klapi ära ummistanud ja seetõttu ei olnudki auto nõs käivituma. Nii et jällekord läks
õnneks.
|
|
|