Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Biodiisel (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1816)
oudeis
huviline



Registreerunud 26.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: a4, a6

postitati 21.01.14 07:41 Tsiteeri
Biodiisel



Tervist!

Kuna olen viimasel ajal sellega kokku puutunud, mõtlesin, et missugused on teiste kogemused toiduõlist ümbertöödeldud kütusega.

Omadustest rääkides on, et tal on puhastav toime, see tähendab seda, et korjab kõik solgi ülesse ja ummistab esimesed korrad kütusefiltri ära. Ehk internetiavarustest otsides selgub, et esineb tihti seda, et peab mitu korda esimestel kordadel kütusefiltrit vahetama. Endal ei ole veel seda juhtunud.
Lisaks pidi ka ära sööma odavamad tihendid, kummimaterjalid, voolikud. Ehk võib lekkeid tekkida. Samas kui on kvaliteetsed varuosad, siis seda probleemi ei teki.
Sellega peaks ka negatiivset küljed piirduma, kui välja arvata külmakartlikkus.
Samas on ta keskkonnasõbralikum, väävlivaba, paremad määrdeomadused ja täiuslikum põlemine ehk tekkiva tahma hulk on väiksem.

Ise sõitsin 1.9tdi 66kw mootoriga ja auto lõpetas tahmamise ning ainuke erinevus oli selles, et friikartuli lõhn tuli summutist välja.
Tõenäoliselt võiks seda kallata julgelt veel ka 1.9tdi 81kw ja 2.5tdi r5 mootorisse.

Missugused mootorid veel kannataksid seda kütust?
Kas kellegil on pikemaajalisi kogemusi sellise kütusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.01.14 09:17 Tsiteeri


Pikaajalisi kogemusi ei ole. Kunagi olen proovinud ning ma ei oska leida ühtki põhjust sellise asja kasutamiseks.
Filtri ummistab ära tõepoolest, isegi vähesel lisamisel. Suur tõenäosus lobedatest kohtadest lekkima hakata on ka. Seda, et põlemine täiuslikum oleks ma küll kininitada ei julge, pigem vastupidi.
Peamised probleemid on külmakartlikkus ja kvaliteedi ebastabiilsus.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oudeis
huviline



Registreerunud 26.06.09
Kasutaja on eemal

Auto: a4, a6

postitati 21.01.14 10:28 Tsiteeri


Põletasin umbes 2000km sellega läbi ja võiks öelda, et isegi külmade ilmade saabudes oli mingi jääk paagis, kui tanklas peale tankisin. Kartsin küll, et hakkab tõrkuma, aga isegi filtriga mingeid probleeme ei tekkinud. Praegu kui lasen koha peal pikalt töödata, siis lume peal on mõni üksik tahmakübeke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 21.01.14 11:02 Tsiteeri


Olen kasutanud aastaid tagasi ühe meh. pumbaga autos. Mäletamistmööda suurenes kütusekulu ja jõudu oli vähem. Praekartuli lõhn tuleb ka tuttav ette :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]