Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 3,0TDI 171kW, A8 - starteri klikk!? (Vastuseid: 69 | Vaatamisi: 11408)
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 26.03.14 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Tux


Ei ole spetsialiseerunud diislite remondile ja diagnostikale. Autohooldus ja remont selles lihtsamas mõistes, selliste anomaaliatega ei tegele absoluutselt.

Varasemas müügi kuulutuses jäi silma, et olite ise endale A8 remondi arveid ca 3k eest kirjutanud :).


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 27.03.14 08:41 Tsiteeri


Olen teinud kõik need asjad mis arvetel kirjas. Mis ise kirjutanud??
Keegi pole öelnud et kõik ketid on vahetatud!! Vahetatud on ylemised ketipingutid, tallad ja sellega seonduv. Kõik oligi ilus. Kuid aja möödudes on hakkanud taas vahelduva eduga keti kõrinat tegema. Selle lihtsamas versioonis. Mingeid meeletuid raginaid ja ulme asju pole! See klikk millele yritan jälile saada on ka suht tyhine kuid ikkagi mind häirib. Ka kasutaja Prj kysis selle peale, et kas tõesti see sind (mind) häirib?
Pole asi nii hull kui te ette kujutate siin oma meeletute raginate ja kolinatega!
Tahan auto hoida heas korras ja niisama mölisejatel palun siin OTga mitte jutustada, kui asjadest midagi ei tea mis tehtud autol jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 27.03.14 09:16 Tsiteeri


Kuulutuses oleval telefoni numbril väideti mõni aeg tagasi, et kõik ketid, pingutid ja tallad on vahetatud. Kuulutuses oli ka 7 erinevat arvet välja toodud, kus summad olid mäletamist mööda ca 3k. Lihtsalt mulle tundus veider, et OÜ Rehviks omanik müüb enda autot, kus reklaamitsetakse sõidukit suurte rem. arvetega mille on väljastanud OÜ Rehvikas :).
Kahjuks mootori kinni poomise kohta soojalt käivitades ei oska nõu anda. Ülakorrusel sellel mootoril pinguti ja tallad üks tervik. Kuna ta sul peale ülemiste pingutite vahetust ikka keti raginat teeb, tuleb viga otsida suurest ketist. Vaheta kõik ketid, pingutid ja tallad ning saabub ka vaikus. Suure keti liigse venimisega on tavaline, et peale auto seismist ca 15-30min on kuuma mootoriga käivitamisel hetkeks kuulda keti raginat.


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 27.03.14 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tux

Pole asi nii hull kui te ette kujutate siin oma meeletute raginate ja kolinatega!
Tahan auto hoida heas korras ja niisama mölisejatel palun siin OTga mitte jutustada, kui asjadest midagi ei tea mis tehtud autol jne.


Ju siis on viga mu kõrvakuulmises, kui ma seda autot juuli lõpus Kaunase turul vaatasin, siis tegin selle ketiragina peale kiirelt minekut igatahes.
Sorry OT pärast !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 27.03.14 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: waic
Tsitaat:
Algselt postitas: Tux

Pole asi nii hull kui te ette kujutate siin oma meeletute raginate ja kolinatega!
Tahan auto hoida heas korras ja niisama mölisejatel palun siin OTga mitte jutustada, kui asjadest midagi ei tea mis tehtud autol jne.


Ju siis on viga mu kõrvakuulmises, kui ma seda autot juuli lõpus Kaunase turul vaatasin, siis tegin selle ketiragina peale kiirelt minekut igatahes.
Sorry OT pärast !



Kehvasti mäletad võibolla aga ma ütlesin sulle ka, et vahetasin ära ülemised pingutid ja jutud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 27.03.14 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Kuulutuses oleval telefoni numbril väideti mõni aeg tagasi, et kõik ketid, pingutid ja tallad on vahetatud. Kuulutuses oli ka 7 erinevat arvet välja toodud, kus summad olid mäletamist mööda ca 3k. Lihtsalt mulle tundus veider, et OÜ Rehviks omanik müüb enda autot, kus reklaamitsetakse sõidukit suurte rem. arvetega mille on väljastanud OÜ Rehvikas :).
Kahjuks mootori kinni poomise kohta soojalt käivitades ei oska nõu anda. Ülakorrusel sellel mootoril pinguti ja tallad üks tervik. Kuna ta sul peale ülemiste pingutite vahetust ikka keti raginat teeb, tuleb viga otsida suurest ketist. Vaheta kõik ketid, pingutid ja tallad ning saabub ka vaikus. Suure keti liigse venimisega on tavaline, et peale auto seismist ca 15-30min on kuuma mootoriga käivitamisel hetkeks kuulda keti raginat.


Kui sa ostad Aasta Autost auto millel on Aasta Auto arvete ajalugu, mis tehtud jne. Siis kas see on ka naljakas?
Arved ongi tehtud sellejaoks, et mitte keegi ei saa tasuta varuosasid ja et oleks näha mis varuosad jms on autol vahetatud ning mis on nende maksumus. On see ebareaalne, tuleb nagu välja, kui minu töökojas minu autot remonditakse, siis seda ei tohi kuidagi kajastada? A8 remondiarved ongi suured! 3k eur on köömes, kui võtta võrdluseks mõni muu asutus, kus samu töid ja asju tehakse sellises mahus. Seal on ka Aasta Auto OÜ arveid.

Ketipingutite ja taldade (ülemiste) vahetusega tõesti tuleb nüüd hiljem välja, et ei pääsenud. See on nüüd 3 kuud hiljem, tuleb see välja, alguses probleeme polnud. Samuti oleks ka Aasta Auto OÜs alusatud nende asjade vahetusega esialgu, mille maksumus oleks olnud kahe, kuni kahepoolne kordne arvetel.
Selline see elu on mehed! Võtke vabalt ja üritame parem veale jälile saada, pole ju paha, kui asi korda saab. Muidugi sellega seoses kasvavad remondiarved, kus on välja toodud tehtud tööd ja varuosade maksumus. Kellejaoks selline asi on vastuvõetamatu, siis võib tegeleda millegi muuga!

Homme loodetavasti saab selgeks see asi, kirjutan siis kindlasti siia ka, mida selle ala spetsialist asjast arvab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.14 11:33 Tsiteeri


Mis sai sellest kompotist siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 13.05.14 12:01 Tsiteeri


Hetkel on üle käidud mõned juhtmed ja mootorimass, nädala ajaga pole kõvemat klikki teinud enam, kuid vähesel määral teeb ikka.... kaldun arvama, et vb kuskil mingi ühendus kehv aga ei tea kust otsida enam.
Kõrvalistuja jalgade põhjamati all kõik ühendused üle käidud ja kõrvalistuja esiratta juures olev mootorimass kah. Kas on veel kuskil midagi, mis tasub üle vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.14 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tux
Hetkel on üle käidud mõned juhtmed ja mootorimass, nädala ajaga pole kõvemat klikki teinud enam, kuid vähesel määral teeb ikka.... kaldun arvama, et vb kuskil mingi ühendus kehv aga ei tea kust otsida enam.
Kõrvalistuja jalgade põhjamati all kõik ühendused üle käidud ja kõrvalistuja esiratta juures olev mootorimass kah. Kas on veel kuskil midagi, mis tasub üle vaadata?

Mina vahetasin oma autol kõik pihustid uute vastu,siis kadus ka see hääl. Enne seda hakkas süvenema aina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 14.05.14 17:44 Tsiteeri


Olen ka vahetanud pihusteid, kuid viga ei kadunud. Siis panin vanad peale tagasi.
Kusjuures peale suurt remonti, mis tegin, mis lõppes eelmine reede, pole enam täheldanud seda klikki.

Võibolla olen veel vähe sõitnud. Remondi käigus käidi igasugu ühendused üle ja puhastati kogu sisselaskesüsteem, mis oli korralikult nõgine.

See mis eelmises postituses kirjutasin see pole see klikk ajasin ise segamini. Harjumusest juba iga hääl tundus klikina :D
Eks paistab lähiajal, kas ja mis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.07.14 15:06 Tsiteeri


Niisiis. Mootori ketid, tallad ja kõik kupatus on vahetatud. Keti osa on kõik uus ja hea nüüd.

Klikk va kurivaim on ikka sama, mis enne :D Ketiosa pidi nii, kui nii ära tegema, sest see läks aina hullemaks.

Eks nüüd siis alles proovin Prj soovitatud versiooni, et genekas, kliima jms rihm maha võtta ja siis proovida, kas teeb klikki või mitte. Ise natuke kahtlen, et need asjad mootorit nii kinni tõmbavad peale 10-20min seismist uuesti käivitades.

Mootor sai maha võetud jne, kõik juhtmeühendused ka üle käidud ja kõik ok.
Vaatab ära selle viimase variandi ka veel, mis ta siis teeb ja kui kuskile klikk ei kao, siis oleks veel vaja heas korras pihusteid ühe korra proovida vist.....ei oska lihtsalt enam muud teha, kõik asjad on läbi tehtud juba :D Ja ei taha niisama ka uusi pihusteid osta, sest hinnad päris krõbedad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.14 17:21 Tsiteeri


Kas kõik ketid olid otsas? Võtsite mootori ja kasti maha,et nn suurt peaketti vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 06.07.14 17:41 Tsiteeri


Jah. Kõik asjad sai vahetatud, ükski asi ei jäänud vana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 08.02.15 14:03 Tsiteeri


Mainin siis ära ka, et kogu see mure oligi pihustitest. Kõik pihustid olid juba vanad ja neist 2 olid päris läbi.
Nüüd on uued pihustid ka peal ja ühtegi sellist muret enam pole, millest teema algatatud sai. Eelnevalt proovisin viga lahendada kasutatud pihustitega, kuid nagu näha on see suht lootusetu. Kui just pole kellegil häid pakkuda.
Teadmiseks ka siis teistele.

Ainus asi mis silma jääb. On hetkel grammike suurem kütusekulu kompuutris linnavahel. Pole veel jõudnud reaalset läbitud km ja kütusekogust võrrelda, et täpse kulu teada saaks. Liiga värske veel, et pole jõudnud 50L läbi põletada. Webasto ka korda tehtud ja töötab nüüd.
Eks ilmad ka sellised nagu nad on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Saatant
huviline



Registreerunud 16.12.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.15 11:09 Tsiteeri


Ja kui saladus pole siis kust ja mis hinnaga pihustid kätte tulid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.15 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Saatant
Ja kui saladus pole siis kust ja mis hinnaga pihustid kätte tulid.

Ega vist alla 300 uut pihustit ei saa väga,taastatud on odavamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tobler1
huviline



Registreerunud 25.09.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B8

postitati 10.02.15 08:54 Tsiteeri


Nüüd on minu jutust küll vähe abi aga siiski räägin ära oma teooria;)

Viga võis olla selles, et pihustinõela ja korpuse vahele oli mustus kogunenud ning nende vahelt jäi peale auto seiskamist kütust silindrisse nirisema. See antud klikk, on valel ajal plahvatus ja selle tagajärjel poob mootor kinni kuna paar pütti vastutegevust teevad ;)
Endal on täpselt sama probleem olnud nii audi kui ka mersu 165kw mootoriga. Arvasin kah et asi starteris või massijuhtme klemmides kuid tutkit.
Siis sai proovitud karla auto kütuselisandit paar nädalat ja probleem kadus ning tagasi ei ole tulnud. Pikaajalisel kasutamisel langesid isegi 72-77 blocki näidud oluliselt ;)
Auto on nüüd sõbra valduses olnud üle aasta ning temalgi pole probleem tagasi tulnud.

Endal 171kw 2008 aasta a6 ja sõidan koguaeg kütuselisaga ja jälle täheldan pihustinäitude langemist - pakun et viga on kütuses mida tangime.

Ei ürita reklaami teha vaid mainin ära järgmiseks korraks - pole mõtet neid pihusteid kohe vahetama tormata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.15 09:08 Tsiteeri


Neid pihusteid taastada ei kannata mujal, kui tehases nö ja mina sain odavaima pakkumise uuele pihustile 360€.
Pidid olema Denso pihustid Boschi sildiga.
Väidetavalt taastab neid audi tehas. Tartus on inimene, kes neid ka eestisse tarnib ja jutu järgi oli 1200€ 6tk ja vanad temale.
Vahetatakse siis sisu ja ma ei tea mis veel, ainult korpus jääb vana.

Selle pihusti mitte vahetamisega on see teema, et need tilkuvad pihustid lõhuvad jubedalt mootorit.
Olen ka varasemalt lugenud, et on olnud lisandist abi.
Aga kui nüüd võtta, et nende pihustite eluiga pidavatki olema 200-300k km, siis ma ei tea. Võib proovida, aga samas võib ka see valusalt lõppeda, kui kasutada neid katkiseid pihusteid edasi.


Kert


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tobler1
huviline



Registreerunud 25.09.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B8

postitati 10.02.15 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Selle pihusti mitte vahetamisega on see teema, et need tilkuvad pihustid lõhuvad jubedalt mootorit.
Olen ka varasemalt lugenud, et on olnud lisandist abi.
Aga kui nüüd võtta, et nende pihustite eluiga pidavatki olema 200-300k km, siis ma ei tea. Võib proovida, aga samas võib ka see valusalt lõppeda, kui kasutada neid katkiseid pihusteid edasi.


Kert


Minu jutu iva tegelt selles seisneski, et need tilkuvad pihustid ei pruugi veel mehaaniliselt katki olla.
Eks igaüks otsustab vastavalt rahakotile, kummalt poolt ta seda probleemi lahendama hakkab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tux
huviline



Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3 3,0TDi

postitati 10.02.15 11:05 Tsiteeri


:D

Ma võitlesin selle probleemiga päris pikalt. Arvan, et aasta jooksul sai läbi uhatud sealt 10+ liitrit seda lisandit.. aga ei midagi, aina hullemaks läks...mina kohe üldse ei tormanud neid pihusteid vahetama! Vähemalt aasta jagu seedisin, praadisin ja üritasin mujalt vigu leida.

Lasin samuti Tartus Sotx Transis pihustid vahetada ja peale läksid tehase taastatud pihustid (vanad vastu).
1200€ 6tk (sis. km)

Neid samu pihusteid saab ka e-bay vahendusel saksa tehasest vms tellida hind olid vist 899€ + ise orgunnid saatmise oma vaandele sinna ja uued vastu. Mina aga sellega ei viitsinud tegeleda ja kuna arve nagunii firmale siis 100eur küll kaotasin aga kohe olid uued olemas mehel Tartus ja sai ära vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]