Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi COUPE 20V QUATTRO 125kw (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2905)
master003
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.05 18:09 Tsiteeri
Audi COUPE 20V QUATTRO 125kw



mida arvate sellisest isendist?
head ja vead.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 14.02.05 23:55 Tsiteeri


Oman ise sama mootoriga sedaan varianti ja omast kogemusest rääkides väidan seda, et veermik tundub olevat 10V ja 20V masinatel täpselt sama. Ning üldse paistab erinevus olevat ainult mootoris.
Seega tuletaks meelde, et kuna 20 on täpselt kaks korda suurem kui 10, siis kõikvõimalike klappidega seotud kulumaterjale läheb täpselt topelt summa eest.

Samas, kui mootor korras on, siis ei näe mõtet põdemiseks.

Sõitmisest niipalju, et näiteks minu oma on kuni ~4500 pöördeni sama, mis 10V mootoriga isend, pärast seda läheb aga paras põrgu lahti. Natukenegi vähem pidava pinnase(lumi, jää, lahtine killustik) peal teise käiguga on korduvalt auto kõik neli ratast uuesti kraapima tõmmanud.

Üldine hinne oleks igatahes VÄGA VIIS :D

Ainuke asi mis aegajalt nukraks teeb on see, et peale 4500 pööret minutis muutub see mootor kohe õige januseks :P


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
master003
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.05 07:01 Tsiteeri


tänud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.05 09:33 Tsiteeri


Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi :)

Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 15.02.05 14:35 Tsiteeri


Kui jagajat pole kunagi vahetatud, siis tõenäoliselt läheb selle hammasratas varsti pilbasteks.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 15.02.05 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi :)

Margus



esimesed õõtsad, pidurid (suuremad) on jah teised ja kusjuures tunduvalt vastupidavamad (puksid on suuremad) aga omavahel vahetatavad ei ole, sest hargivahe on erinev see tähendab ka poolraam. Olen näinud 20V-d ka tavaliste plekkõõtsadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]