Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Allroad 2,5tdi 132kw 2001a. tehase webasto ei toimi (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3364)
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 11.01.14 06:24 Tsiteeri
Allroad 2,5tdi 132kw 2001a. tehase webasto ei toimi



Küsimus siis järgmine, nimelt hommikuti ei toimi webasto alati. Panen õhtul taimeri paika ja webasto märk hakkab põlema kenasti, kui aga hommikul pooltundi peale webasto töö algust autojuurde jõuan siis asi ei toimi, webasto märk armatuuris kuupäeva juures vaid vilgub, aga muud ei toimi kuskil midagi ja auto on külm. Nüüd auto käivitades ja proovides webasto tööle panna resiimis "ON NOW" hakkab ta ilusasti tööle ja ei mingit jama. Mõnel hommikul toimib ilusti, mõnel mitte. Autole diagnostikat tehes ei näita ühtegi viga kusagil. Millest peaksin alustama ja viga otsima??? Tegemist originaal webastoga.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.01.14 09:49 Tsiteeri


Esimese asjana tuleks kindlaks teha, kas tsirkulatsioonipump toimib.
Seisva külma mootoriga pane webasto käima ja võta aega, kaua webasto kütusepump toimetab. Kütusepumba tiksumist kuuled tagumise parema ratta juurest.

Kui tiksumine 1-3minutiga seisma jääb ja webasto teeb läbipuhumise, siis on ilmselt rakendunud webasto termokaitse (kui tsirkulatsioonipump ei toimi, siis kuumutab vaid webasto sees oleva jahutusvedeliku 85 kraadini ja lülitab ennast välja).

Tsirkulatsioonipumba veale viitab ka see, kui töötava mootoriga webasto rumalusi ei tee ja toimetab ilusti rohkem kui 3 minutit.

Kui webastot töötava mootoriga kuulda ei ole hästi, siis saad käega webasto sumbutist tulevat õhku kontrollida - sumbuti asub vasaku esimese ratta taga põhja plastiku sees.

Nendel tsirkulatsioonipumpadel tuleb tavaliselt elektroonika viga - jah, nendel pierburgi pumpadel on elektroonika sees. Seal kipuvad transid läbi minema ja üks magnetpoolus kaob ära impulsilt.

Kuidas tean? Minu omal on selline jama - võtsin pumba lahti ja pumba tiivik on jube jõuetu.

Edu!

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Küsimus siis järgmine, nimelt hommikuti ei toimi webasto alati. Panen õhtul taimeri paika ja webasto märk hakkab põlema kenasti, kui aga hommikul pooltundi peale webasto töö algust autojuurde jõuan siis asi ei toimi, webasto märk armatuuris kuupäeva juures vaid vilgub, aga muud ei toimi kuskil midagi ja auto on külm. Nüüd auto käivitades ja proovides webasto tööle panna resiimis "ON NOW" hakkab ta ilusasti tööle ja ei mingit jama. Mõnel hommikul toimib ilusti, mõnel mitte. Autole diagnostikat tehes ei näita ühtegi viga kusagil. Millest peaksin alustama ja viga otsima??? Tegemist originaal webastoga.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.01.14 15:00 Tsiteeri


Palju kütust paagis on? Paljude VAG grupi masinate orig. vebastod ei toimi, kui kollane põleb. Osadel läheb üldse lukku. kui pidevalt kollast tunda saab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 11.01.14 18:24 Tsiteeri


Kus kohas tal se sirkulatsiooni pump asub ja kas saab käega katsuda et kas suriseb? Kütust on. Ning igakord ei jama.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.01.14 19:48 Tsiteeri


Tsirkulatsioonipumpa soovitan testida webasto abiga - sealt teha webastole output test ja tsirkulatsioonipump aktiivseks, siis käega katsuda, kas toimetab.

Tsirkulatsioonipump on näha, kui juhipoolse udutule katte eest ära võtad.

Fotol punasega ring ümber tehtud.
http://static4.album.ee/files/1141/29/orig_28532349_9xtB.jpg

Tsirkulatsioonipumpa katsudes ole ettevaatlik, et käsi vastu webasto sumbutit ei lähe, kui see kuum peaks olema.

Aktiivse webastoga on raske pumpa katsudes aru saada, kas tsirkulatsioonipump või näiteks hoopis õhu kompressor toimetab.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Kus kohas tal se sirkulatsiooni pump asub ja kas saab käega katsuda et kas suriseb? Kütust on. Ning igakord ei jama.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 11.01.14 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tsirkulatsioonipumpa soovitan testida webasto abiga - sealt teha webastole output test ja tsirkulatsioonipump aktiivseks, siis käega katsuda, kas toimetab.

Tsirkulatsioonipump on näha, kui juhipoolse udutule katte eest ära võtad.

Fotol punasega ring ümber tehtud.
http://static4.album.ee/files/1141/29/orig_28532349_9xtB.jpg

Tsirkulatsioonipumpa katsudes ole ettevaatlik, et käsi vastu webasto sumbutit ei lähe, kui see kuum peaks olema.

Aktiivse webastoga on raske pumpa katsudes aru saada, kas tsirkulatsioonipump või näiteks hoopis õhu kompressor toimetab.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Kus kohas tal se sirkulatsiooni pump asub ja kas saab käega katsuda et kas suriseb? Kütust on. Ning igakord ei jama.



Kuidas ma seda output testi teen webasto abiga?


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.01.14 20:41 Tsiteeri


Pane kaabel taha ja võta auxiliary heater lahti moodulite alt (VCDS programmis siis).

Sealt saadki kohe output test panna - seal ta ketrab kõik komponendid läbi ükshaaval. Tsirkulatsioonipump oli vist kolmas järjekorras.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Kuidas ma seda output testi teen webasto abiga?



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 11.01.14 20:42 Tsiteeri


Kaabli ja arvuti abil. Kui aku on vana ja väsinud siis ei pruugi ka tööle minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.01.14 20:48 Tsiteeri


Täiesti õigus! Hea, et selle ka välja tõid. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kaabli ja arvuti abil. Kui aku on vana ja väsinud siis ei pruugi ka tööle minna.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 11.01.14 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kaabli ja arvuti abil. Kui aku on vana ja väsinud siis ei pruugi ka tööle minna.


Kahtlustasin ise ka akut korra, samas pole nagu probleemi sellega olnud. Eks nyyd ilmad kylmenevad, siis ole näha mis aku teeb, hommikuti nagu laseks starterit vähe uimasemalt ringi justkui, vaatan ja kuulan homme sellise pilguga.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 12.01.14 10:37 Tsiteeri


üks küsimus veel tekkis, et kui rattakoopast läheneda asjale. siis seal kaks pistikut, ühes on mitu juhet, kuid teises on kaks juhet, mida se kahe juhtmega ühendus ühendab, nimelt seal on üks klemm oksudeerunud , äkki ei anna korralikult ühendust.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 12.01.14 11:41 Tsiteeri


See kahe juhtmega pistik on webasto toide.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
üks küsimus veel tekkis, et kui rattakoopast läheneda asjale. siis seal kaks pistikut, ühes on mitu juhet, kuid teises on kaks juhet, mida se kahe juhtmega ühendus ühendab, nimelt seal on üks klemm oksudeerunud , äkki ei anna korralikult ühendust.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 13.01.14 18:12 Tsiteeri


Hommikul webasto ei toiminud jälle, ning tööle sõitu alustades läks käik jõnksuga sisse ja kast avarii resiimi vist (kõik käigud punased armatuuris). Jätsin auto seisma ja uuesti käivitades oli kõik korras jälle. Tööjuures seisis auto õues 9h miinus 10 kraadi umbes. Panin uuesti webasto tööle ja töötas umbes 5 minutit ning siis kõik, mõõtsin aku voolu, ning sain tulemuseks 11, 7. Nüüd vahetasi aku ühe teise vähe kobedama vastu, tuli autolt mis väljas seisnud 3 nädalat umbes ja voolu näitas 12, 6. Panin selle peale ja webasto käima jälle, nüüd käis umbes 10 kuni 15 minutit ja siis seiskus, mõõtsin aku vooli ja tulemus 12, 0 Vahepeal kui webasto töötas ajas nagu mulkse paisupaaki aegajalt. Kas ned mulksud on normaalsed, või näitab se seda et sirkulatsiooni pump ei tööta ja tahab keema minna. Samas siis ei tohiks 15 minutit toimida mu meelest, lõdvikud olid jahedad veel, mitte väga külmad. Vaatan nüüd mis hommikul toimub teise akuga.

Võite arvamusi ja oletusi ning näpunäiteid jagada. Arvutit ei ole kontrollimiseks, kuid kaks nädalat tagasi vigasid ei näidanud, kuigi siis jamas ka. Viga tuli kui ööd läksid jahedaks, kuid mitte igal hommikul ei jama


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 13.01.14 19:15 Tsiteeri


Katkise tsirkulatsioonipumbaga ei tohiks webasto sul üle 3-4 minuti kindlasti käia, kuna siis on ahi nii soe, et lükkab ülekuumenemise vältimiseks tagant ära.

Kui minu omal tsirkulatsioonipump jebima hakkas, siis alguses oli kuulda ebakorrapäraste intervallidega kuidas jahutusvedelik süsteemis liikus.

See pump võib ka poolpidune olla.

Pane ikkagi arvuti taha ja vaata webasto alt jooksvalt parameetreid, kui seda katsetad. Siis saad ehk paremini aimu, millest tingitud seiskumine.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
Hommikul webasto ei toiminud jälle, ning tööle sõitu alustades läks käik jõnksuga sisse ja kast avarii resiimi vist (kõik käigud punased armatuuris). Jätsin auto seisma ja uuesti käivitades oli kõik korras jälle. Tööjuures seisis auto õues 9h miinus 10 kraadi umbes. Panin uuesti webasto tööle ja töötas umbes 5 minutit ning siis kõik, mõõtsin aku voolu, ning sain tulemuseks 11, 7. Nüüd vahetasi aku ühe teise vähe kobedama vastu, tuli autolt mis väljas seisnud 3 nädalat umbes ja voolu näitas 12, 6. Panin selle peale ja webasto käima jälle, nüüd käis umbes 10 kuni 15 minutit ja siis seiskus, mõõtsin aku vooli ja tulemus 12, 0 Vahepeal kui webasto töötas ajas nagu mulkse paisupaaki aegajalt. Kas ned mulksud on normaalsed, või näitab se seda et sirkulatsiooni pump ei tööta ja tahab keema minna. Samas siis ei tohiks 15 minutit toimida mu meelest, lõdvikud olid jahedad veel, mitte väga külmad. Vaatan nüüd mis hommikul toimub teise akuga.

Võite arvamusi ja oletusi ning näpunäiteid jagada. Arvutit ei ole kontrollimiseks, kuid kaks nädalat tagasi vigasid ei näidanud, kuigi siis jamas ka. Viga tuli kui ööd läksid jahedaks, kuid mitte igal hommikul ei jama



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 13.01.14 19:17 Tsiteeri


Mitme Ah tunnine see teine aku on sul? Äkki see ka poolpidune, et käib pikemalt aga lõpuks ikkagi ei piisa. webasto lülitab automaatselt välja ennast, kui aku mingi piirini jõuab - see selleks, et auto ikka käima saaks pärast :)


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 13.01.14 19:37 Tsiteeri


75AH ja 800A vist oli, teine aku peaks ok olema. Kuigi pead ei julge anda. Paisupaaki lõigi ebakorrapäraselt mulkse ja webasto juurest tuli samal ajal imelikku häält. Õhk ometi ei saa ju sees olla seal, ning kas sirkulatsiooni pumpa annab vahetada lihtsalt, ilma stange eemaldamiseta ja webasto lammutamata.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 13.01.14 20:01 Tsiteeri


Sellele mootorile/autole on ettenähtud 110Ah. Praegu peal olevast akust on ilmselgelt vähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
urki
huviline



Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q

postitati 14.01.14 03:54 Tsiteeri


Proovi esiteks suurema akuga katsetada.Webastol on sees relee mis lülitab ta välja kui on mingi ebatäpsus töös.Selleks võib olla aku suur voolu kõikumine,tsirkulatsioonipumba mitte normaalne töötamine või ei jagu paagis kütust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 14.01.14 13:24 Tsiteeri


Selle generatsiooni webasto tsirkulatsioonipumba viga webasto aju ei tuvasta - tsirkulatsioonipumba veaga lülitab välja kuna ahi kuumeneb üle muidu - aju monitoorib ahju temperatuuri.

Tsitaat:
Algselt postitas: urki
Proovi esiteks suurema akuga katsetada.Webastol on sees relee mis lülitab ta välja kui on mingi ebatäpsus töös.Selleks võib olla aku suur voolu kõikumine,tsirkulatsioonipumba mitte normaalne töötamine või ei jagu paagis kütust.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 14.01.14 13:27 Tsiteeri


75 on natuke vähe jah :)

Tsirkulatsioonipumba vahetamiseks tuleb webasto maha võtta - selleks tuleb rattakoopa plast ja põhjakate ära võtta. Kui peaks selle vahetuseks minema, siis soovitan osta voolikusulgemisklambrid. Vastasel juhul tuleb kogu jahutusvedelik välja lasta - see on paras tüütus :) Õhk ei peagi sees olema, selleks et jahutusvedeliku liikumist kuulda.

Ütlen uuesti - täpsema diagnoosi saamiseks oleks hea arvuti järgi panna ja vaadata webasto parameetreid, kui see töötab. Siis näeks ka välja lülitumise täpse(d) põhjuse(d) ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: laskarpoiss
75AH ja 800A vist oli, teine aku peaks ok olema. Kuigi pead ei julge anda. Paisupaaki lõigi ebakorrapäraselt mulkse ja webasto juurest tuli samal ajal imelikku häält. Õhk ometi ei saa ju sees olla seal, ning kas sirkulatsiooni pumpa annab vahetada lihtsalt, ilma stange eemaldamiseta ja webasto lammutamata.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laskarpoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2,5tdi 150kw 2001a.

postitati 14.01.14 14:53 Tsiteeri


Kontrollisin aku pealt numbrid üle, jah 85ah hoopis ja 800a. Aga selle akuga täna toimis kenasti systeem, muutur oli täitsa külm, seisis paartundi -15 kraadiga ja webasto tööle pannes töötas ilusti pooltundi, siis läksin sõitu jälle. Järelikult sirkulatsiooni pump töötab, ei tahaks uskuda et pump ainult hommikuti ei tööta. Täna tuleb kena külm öö kuni -20 ja panin taimeri peale, vaatab mis hommikul teeb. Kui homme ka ei lähe siis ostan uue aku 100AH on hea hinnaga saadaval.


Audi allroad 2, 5tdi 150kw 2001a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]