Vandaal
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: q7-07a...a8-11a...
|
postitati 07.01.14 23:39
|
|
|
Probleem C6 õhkamordiga
Tere,
Nimelt esimene kõrvalistuja poolne õhkamort koliseb jubedalt,kas seal sees on siis omakorda gaasikas ka?
Õhku hoiab sees kõik tiptop aga varsti viskab teelt minema,sest asi ei toimi enam...
On kellegil kogemusi,kas terve kupatus ära vahetada,või kannatab miskit remontida?
Autoks on a6,2007 a. 3.0
Ette tänades...
|
|
|
melkaleht
huviline
Registreerunud 26.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad 171kw
|
postitati 12.02.21 20:23
|
|
|
Kasutaks ka seda teemat ära kuna endal sama küsimus.
Mul on auto müügis ja täna käis huviline autoga tutvumas ning käisime ülevaatuspunktis ostueelset kontrolli tegemas. Amorditesti tulemuseks oli on
see, et esimesed amordid pidid veits väsinud olema
Õhku peavad ja auto alla ei vaju, aga mis seal siis läbi hakkab minema?
Kas tõesti peab siis need õhkamordid tervenisti ära vahetama kuigi mingeid õhu lekkeid ei ole?
Autoks on 07a c6 allroad
Oleks muidu auto müüdud saanud, aga huviline ei olnud eriti huvitatud ca 1000€ amortidele kulutama
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 13.02.21 03:32
|
|
|
Kahjuks on nii sinul kui ka 7a tagasi teema teinud isikul mõisted veidi sassis.
Audil on õhkvedrud (padjad), kuid amorte on endiselt vaja, et masin peale konarusi üles-alla ei lainetaks. Amort töötab nö vedrule vastu.
Sarnane piltidega teema: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=186923
Äkki saad oma auto ikka müüdud, õhkpatju ei pea vahetama, kui amordid väsimust näitavad
Edit: siiski eksisin
|
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 13.02.21 03:47
|
|
|
Pole veel seda kohta leidnud, kes ainult amordiosa müüks/vahetaks. Enda Allroadil on kõigi eelduste kohaselt esimene vasak “klobinaga” ja ainus
loogiline variant on kogu õhkamort vahetada.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.21 04:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melkaleht
Kasutaks ka seda teemat ära kuna endal sama küsimus.
Mul on auto müügis ja täna käis huviline autoga tutvumas ning käisime ülevaatuspunktis ostueelset kontrolli tegemas. Amorditesti tulemuseks oli on
see, et esimesed amordid pidid veits väsinud olema
Õhku peavad ja auto alla ei vaju, aga mis seal siis läbi hakkab minema?
Kas tõesti peab siis need õhkamordid tervenisti ära vahetama kuigi mingeid õhu lekkeid ei ole?
Autoks on 07a c6 allroad
Oleks muidu auto müüdud saanud, aga huviline ei olnud eriti huvitatud ca 1000€ amortidele kulutama |
See ülevaatuse amorditest on nali. Kunagi tunnistati 2 nädalat all olnud boged ka väsinuteks, hahaa. Lisaks ei võeta seal arvesse hetke temperatuure,
mis amordi tööd otseselt mõjutab. Peale CO mõõtmise bensukatel ja silmnähtavate lõtkude ei oska nad tegelt midagi kontrollida. Keegi üldse vaatas, mis
asendis vedrustus oli testimise ajal? Kui kòik ilusti tegelikult toimib, otsi vähe targem ostja ja pole probleemi. Päriselt vigane amort üldjuhul
koliseb ja juhitavus on õudne õhkvedru korral.
Ei saagi eeldada, et 14a. vanal autol on kõik uued asjad küljes, või noh, kes oleks nõus selle kinni maksma? Hind on ju Eestis määrav
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 13.02.21 06:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raino84
Pole veel seda kohta leidnud, kes ainult amordiosa müüks/vahetaks. Enda Allroadil on kõigi eelduste kohaselt esimene vasak “klobinaga” ja ainus
loogiline variant on kogu õhkamort vahetada. |
Ok, jälle targem
Seepärast paar aastat tagasi saigi perre A4 allroad valitud, et ei peaks õhkvedru juppide hinda teadma. Kui kunagi müüma peaks, on muidugi vaja jälle
selgitustööd teha.
Aga tagumisi amorte saab eraldi?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.02.21 06:35
|
|
|
Tagumised on eraldi ja eraldi vahetada pole probleemi (ei kehti näit a8 kohta). Esimesi saab C6-l ka tegelt eraldi vahetada, kuid küsimus on
kvaliteetses teostuses ja mõttekuses. Ja pärast remonti kalibreerimine.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.02.21 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Esimesi saab C6-l ka tegelt eraldi vahetada, kuid küsimus on kvaliteetses teostuses ja mõttekuses. Ja pärast remonti kalibreerimine.
|
Nu kui traatharja moodi asi ja mingi määrde ollus käes seisavad siis pole ju hullu, ning arvutiga peaks rohkem sinapeal olema kui ainult Enter klahvi
vajutamine
|
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 13.02.21 17:13
|
|
|
Alles oli üks torseni teema, kus oli jutuks amorditest õhkvedrudega autole.
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Ning asi millega mõni nurgatagune koht kuskil maapiirkonnas pange võib panna amorditesti tehes - tuleb vastus - su autol on kõik amordid läbi. Siis
kui mainid et kuule, autol on õhkvedrustus ju....siis tuleb ülevaataja poolt, oih, ei kõik on siis korras. Vähe adekvaatsemad kohad suudavad korrektse
amorditesti teha ka õhkvedrustusele. |
|
|
|
melkaleht
huviline
Registreerunud 26.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Allroad 171kw
|
postitati 14.02.21 07:42
|
|
|
Päris nurgatagune koht ei olenud (Tallinnas ehitajate tee 116) aga noh nende pädevuses ei saa 100% kindel nagunii olla
Tsitaat: | Algselt postitas: Brr
Alles oli üks torseni teema, kus oli jutuks amorditest õhkvedrudega autole.
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Ning asi millega mõni nurgatagune koht kuskil maapiirkonnas pange võib panna amorditesti tehes - tuleb vastus - su autol on kõik amordid läbi. Siis
kui mainid et kuule, autol on õhkvedrustus ju....siis tuleb ülevaataja poolt, oih, ei kõik on siis korras. Vähe adekvaatsemad kohad suudavad korrektse
amorditesti teha ka õhkvedrustusele. | |
|
|
|
|