Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Käiguvahetus (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3204)
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 19:58 Tsiteeri
Käiguvahetus



Tere

Mul mure selline.
Olen sõitnud pikalt oma uue audiga ja viimasena parkisin auto maja ette. Hommikul uue plaaniga sõitma minnes avastasin et pöörete seier ei tööta ja käigud lähevad suure jõnksuga sisse. Mure siis ongi selles, et esimeselt käigult teisele käigule üleminek suure jõnksuga ja teised käigud lähevad väiksema jõnksuga. Samas panin tähele, et külma mootoriga seda jõnksu sisse ei tulnud kui siis imeõrn mida ei olnud pea, et tundagi. Ehk oskate teie targad mehed pisut kirjutada milles võib viga olla ja mida tasuks ehk kontrollida.

Tänud teile info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mastersync
Tere

Mul mure selline.
Olen sõitnud pikalt oma uue audiga ja viimasena parkisin auto maja ette. Hommikul uue plaaniga sõitma minnes avastasin et pöörete seier ei tööta ja käigud lähevad suure jõnksuga sisse. Mure siis ongi selles, et esimeselt käigult teisele käigule üleminek suure jõnksuga ja teised käigud lähevad väiksema jõnksuga. Samas panin tähele, et külma mootoriga seda jõnksu sisse ei tulnud kui siis imeõrn mida ei olnud pea, et tundagi. Ehk oskate teie targad mehed pisut kirjutada milles võib viga olla ja mida tasuks ehk kontrollida.

Tänud teile info eest.


Et siis nagu rohkem oma uuest masinast ei teagi, kui et on Audi?
Kirjutaks alustuseks ka masina täpsemad andmed.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 20:11 Tsiteeri


Autoks on audi a8 4.2 v8 quattro 1995 a.
Vabandust unustasin auto mainida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 20:16 Tsiteeri


Millal masin viimati korraliku hooldust on saanud?
Kasti õli vahetus/kontroll oli millal?
Ja üks pealaest jalatallani diagnostika masinale ei teeks ka ilmselt halba.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 20:18 Tsiteeri


Minukäes pole korraliku hooldust saanud peale paari jupi vahetuse ja eilse käigukasti õlivahetuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 20:22 Tsiteeri


Ja kasti õli vahetusest ei muutunud siis midagi?
Filter ikka sai ka uus ja õige õli sisse?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 20:40 Tsiteeri


Õlivahetusest hakkasid käigud õigeaegselt vahetuma. Filter sai uus ja õli sai ka õige nii nagu auto andmete järgi sai tellitu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mastersync
Õlivahetusest hakkasid käigud õigeaegselt vahetuma. Filter sai uus ja õli sai ka õige nii nagu auto andmete järgi sai tellitu


Kas siis on käiguvahetuse probleem või ei ole?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 20:52 Tsiteeri


Käiku vahetab, aga see vahetus on suure jõnksuga. Kuna olen pisut autovõhik siis ei oska neid väga täpselt kirjeldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mastersync
Käiku vahetab, aga see vahetus on suure jõnksuga. Kuna olen pisut autovõhik siis ei oska neid väga täpselt kirjeldada.


Õli kogus/norm on õiged?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 20:56 Tsiteeri


Õli pandi jutujärgi niipalju kui on norm samas, õlituli vilgub sama nagu on mootori õlituli.
Ehk oskate öelda ka seda kas Seda samust käigukasti õlitaset saab ka ise kontrollida on olemas sellel mõni väljaulatuv varras kuskil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.14 20:56 Tsiteeri


Tugevat kolksu ei käi? Kes vôi kus muidu ôli vahetati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.14 20:56 Tsiteeri


1. Kas enne õli vahetust seda probleemi polnud?
2. Mis näitajatega õli läks sisse?
3. Kas kast alt kuiv? Näiteks vale õlitase võib turbiini nn survet koguma panna ja sellest jõnksud või pigem juba pauguga sõlmede rakendus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 21:00 Tsiteeri


Esimelt teisele käigule ülemminek on suhteliselt suure kolksuga seda on nii sees kui väljas kuulda ja õli vahetas raplas tegutsev Rehoren firma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.01.14 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mastersync
Esimelt teisele käigule ülemminek on suhteliselt suure kolksuga seda on nii sees kui väljas kuulda ja õli vahetas raplas tegutsev Rehoren firma


Kas enne vahetust oli sama probleem?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
1. Kas enne õli vahetust seda probleemi polnud?
2. Mis näitajatega õli läks sisse?
3. Kas kast alt kuiv? Näiteks vale õlitase võib turbiini nn survet koguma panna ja sellest jõnksud või pigem juba pauguga sõlmede rakendus.


Enne õlivahetust oli see probleem ja jätsin kuni vahetuseni seisma. Ausalt öelda pole ma nüüd kasti alt vaadanud aga ennem vahetust kunagi vaatasin auto alla siis oli küll seal pisut märga aga targemad teadsid oma pilguga öelda et see mootori oma. Samas võib täitsa uskuda et võibgi olla vale õlitase kuna õlituli vilgub siiani nagu ka ennem vahetust see vilkuma hakkas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 04.01.14 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Mastersync
Esimelt teisele käigule ülemminek on suhteliselt suure kolksuga seda on nii sees kui väljas kuulda ja õli vahetas raplas tegutsev Rehoren firma


Kas enne vahetust oli sama probleem?


Jah enne õlivahetust paar päeva ennem hakkas see probleem kui hakkasin hommikul autoga sõitma ja samast ajast hakkas ka õlituli vilkuma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.14 21:19 Tsiteeri


Üks asi on see, et igasugused B tihendid sellisel kohas on korralik risk. Teine asi on see, et kasti tihendi lekked on tihti tingitud hoopis kasti alumise pinna oksüdeerumise kahjustustest. Selliste kahjustuste juures ei jää õlikindlaks ükski uus tihend. Sellised kohad on vaja eelnevalt puhastada ja remonditihendiga töödelda.

Kolmas asi aga see, et madal õli tase tekitaks nn paugu ka kohalt ära minnes ehk esimese käiguga, mitte alates esimeselt teisele minnes.

Otseteega tagasi sinna töökotta saab olla ainus soovitus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mastersync
huviline



Registreerunud 04.01.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6, 2.5 , 110 kw , 1999 a.

postitati 05.01.14 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Üks asi on see, et igasugused B tihendid sellisel kohas on korralik risk. Teine asi on see, et kasti tihendi lekked on tihti tingitud hoopis kasti alumise pinna oksüdeerumise kahjustustest. Selliste kahjustuste juures ei jää õlikindlaks ükski uus tihend. Sellised kohad on vaja eelnevalt puhastada ja remonditihendiga töödelda.

Kolmas asi aga see, et madal õli tase tekitaks nn paugu ka kohalt ära minnes ehk esimese käiguga, mitte alates esimeselt teisele minnes.

Otseteega tagasi sinna töökotta saab olla ainus soovitus.


Selge tänud siin kohapeal. Võtan soovitust teada ja pöördun töökojapoole tagasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]