Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 07.03.14 11:34
|
|
|
Kevad hakkab lähenema ja quattro siiani seisab, vahest saab ka mõned tiirud tehtud ja kuna palju on lörtsiennustusi, siis sai vähe sitemad rehvid alla
pandud. Tahaks veel natukene nautida quattrot, aga ilmselt ei saa. Alla läksid C5 orginaal valuveljed, arvasin- et näeb jubedam välja kuid väga hullu
polegi.
Mis vahepeal tehtud:
- 16tollised C5org valuveljed
- Esituledelt eemaldatud need rõvedad kulmud
- Tagaluugile paigaldatud S4 replica paneel. Selle paigaldusega oli ka paras jant kuna eelmine omanik oli taha a6 tuled pannud siis a6 avamise hoob
teine ja pidin luugi täitsa lahti lammutama. Teise luugi küljest sai võetud ka suurem luugitiib kuid kahjuks seda tiiba sinna luugile ei saa..
- Seest sai korralikult puhtaks roogitud
- Väljast ka esimest korda pestud
- Toodud diisli tagumine differentsiaal - suured tänud Kuno666 kes väga mõistliku hinnaeest asja loovutas.
Nüüd kõik asjad olemas, et masin lõplikult kokku panna ja paberid korda ajada. Kast ja differ ootavad nukralt enda aega, et keegi nad külge paneks.
Kahjuks seda vist enne "kevad vaheaega" ei juhtu. Kool pressib nii kõvasti selga, et pole aega teiste asjadega üldse tegeleda.
Välja on vaja vahetada üks tagumine uks ja üks esitiib - need roostesed ja ei viitsi selle roostega maadlema hakkata kuna nagunii seda pidama ei
saa.
Katsun varsti ka kerget pildimaterjali siia üles laadida.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
|
Sfinks
huviline
Registreerunud 22.08.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 Avant
|
postitati 14.03.14 14:13
|
|
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 16.03.14 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sfinks
Endalegi meeldiva üllatusena sain siin teemas äratundmisrõõmu osaliseks. Nimelt see jääraja pilt on minu poolt tehtud. |
To-oh väga meeldiv !
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Kevin_Ra
huviline
Registreerunud 13.05.13
Asukoht: Soome/Vantaa/Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant 2008
|
postitati 16.03.14 16:05
|
|
|
Kena relv sul
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 12.04.14 14:26
|
|
|
Ajanappuse tõttu seisab masin juba pikemat aega, vahest saab teha mõned tiirud ja lihtsalt pole paraku aega, et kõik kokku lappida. Tegelikult ongi ju
jäänud ainult vahetada käigukast ja tagadiffer.
Mainin siin teemas maha, et kellel huvi võib täpsemalt uurida ja võib see masin tema omaks saada Kaasa kõik vajalik. Ülevaatused asjad olemas, ei kilise ega kolise, mõned ilu vead. Mootor remonditud ja
tehnika masinal hea.
Hind ka täitsa mõistetav.
Müügi põhjuseks uuema auto soetamine! Muidugi kui keegi teda ei taha siis jääb alles ja katsun millagil asjad ringi lapata.
6manuaal ja korralik R5 mootor maksavad ise juba suhteliselt palju ja umbes hinnaks tulebki kasti, sisu ja mootori hind!
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 06.05.14 16:13
|
|
|
Tervitused ja ilusat kevadet kõigile.
Masin jälle seisnud pikalt ja sõitnud temaga praktiliselt ei ole, vahest olen käivitanud ja kiiremad ringid teinud.
Kuna tundub, et hetkel kuskile tõstukile ei saa siis tuleb kastivahetus siiski niisama põrandal ära teha. Hetkel ongi see plaanis ja sellega seoses
oleks huvitav teada mis pooltelgi kasutada? Kast pärit A4 2,5 V6 Quattrolt ja 6käiguline manuaal.
Maru hea oleks kui keegi oskaks öelda mis pooltelgi kasutada, plaan selle nädala jooksul asi korda ajada!
Väike pildike ka hetke seisundist.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 06.05.14 17:09
|
|
|
Audi c4 diisli esivedu/ nelivedu poolteljed või c4 esside poolteljed. Vastavad flantsid ka siis kasti külge. Diislil ja bensukal erinevad,samas v8
mootoriga essidel on ka pooltelje sisemised flantsid nagu diislitel. Valikut on. Aga sul mootor pärit omaenda doonori pealt siis saad ka teljed sealt.
Vahe võib olla välimisel otsal. 2.0 motol võib olla peenem ja vajadusel pead vahetama ka rattalaagrid ja rummud või tervestükkis püstakud.
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 24.06.14 17:36
|
|
|
Nii, kuna pikemat aega pole midagi teinud sai vahepeal masin ikka siit sealt täiustust. Täna võtsin selle hirmsa töö ette, ehk kasti ja tagumise
differentsiaali vahetuse.
Ega seal midagi eriti lõbusat ole, alustades kinnistest poltidest ja asjadest mis ei tahtnud sugugi klappida. Praeguseks taga ots koos, esimeses otsas
ainult kast mootori küljes. Täna kõvasti jama tunda saanud, aga sellest räägin hiljem. Nimelt suur jama nüüd selles, et kuradi kurat... ei mahu
kardaan normaalselt vahele. Kõik korralikult koos ja nagu midagi oleks veidikene muutunud. Käigukasti ja diffri vahe oleks nagu 2cm kokku poole
läinud. Mis nüüd edasi teha? Juhe jumala koos ja närv ka ikka päris must..-
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 25.06.14 20:54
|
|
|
Esimesed tiirud selle kompotiga tehtud. Vaja veel hoovastiku timmida ja ehk homsega saab kõik ühele poole.
Aga väga madalad ikka pööördeed nüüüüd!!!
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 26.06.14 22:17
|
|
|
Lõpuks ometi, aga valmis ta on! Homme kriban täpsemalt ja lisan ka paar pilti. Ütleme nii, et kui poleks endal erinevate audide juppe oleks asi väga
halb olnud. Paljud asjad ei taha kohe kuidagi sobida.
Uue kastiga nüüd 100-ga 1800rmp-d /enne oli 3000 -
- Lõpuks saab ka normaalselt tankida, sai bensuka paagisuu ära vahetatud diisli oma vastu. Veel sai ära lahendatud ka salongi probleem, et õhku
tuleb vähe.
Kõige suuremat peavalu valmistas siiski hoovastik, mis sai lõpuks mitmest asjast valmis aretatud... Ka summuti pidin veidike ringi tegema.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.06.14 22:21
|
|
|
Mis viga oli, et vähe puhus?
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 27.06.14 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Mis viga oli, et vähe puhus? |
Algselt arvasin, et ehk mingi õhutoru vms salongist jäänud korralikult kokku panemata kui ahju tagasi panin. Kuna salongi pidin nagunii natukene lahti
võtma siis uurisin igalt poolt, aga ei leidnud. Lõpuks tuli välja, et kuradi lihtne viga oli...päris palju sai sõidetud külma autoga Minul oli viga siis selles, et vurr ei saanud õhku peale- ehk vurri õhuvõtu
suur klapp oli kuidagi paigast ära ja ei avanenud, oli pmst suletud asendis koguaeg ja nii saingi ainult mõned grammid õhku.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 29.06.14 19:07
|
|
|
Terekest. Nüüd peale kasti vahetust sõitnud ca 300km. Siiamaani kõik toimib ilusti ja ühtegi nööki olnud ei ole
Väga mõnus on selle kastiga sõita, jõuab kohe poole kiiremini sihtpunkti. 80-ga sõites on alla 1600rmp mis peaks selle masina eriti ökonoomseks
tegema.
Nii ringilappamisest endast siis. Kasutasin A4 2.5 V6 Quattro 6käigulist manuaal kasti, kasti muidugi sebisin koos hoovastikuga. Tagumine
differentsiaal pärineb c4 kerega diisel a6-lt.
Alustasin siis tagasilla ringi lappamisega, diffrit pidin lõpuks 3korda vahelt ära võtma enda hooletuse tõttu. Esimesel korral alla pannes tuli välja,
et diffril esimene kinnitus plekk vms kuidas seda nimetatakse katki. Esiteks puudus diffril üks "taldrik" kuhu poolteljed kinnituvad, nii selle
võtsin enda diffrilt. Siis tuli välja, et minu diffri oma sobis, aga on erinev. Nii mõtlesime, et paneme ka teise taldriku sama, et poolteljed
istuksid, aga võta näpust. Kuna vana differ on lukuga siis oli neil erinevus sees ja lukustus hammas on sellel taldriku võlli küljes. Oh igavene jama,
ajas kurjaks küll. Sai siis Rakverest uus taldrik toodud, pärines siis too passati differentsiaalilt mu arust. Lõpuks siis sain õhtuks tagumise osa
kokku.
Eest võtsime ära pooltejed ja kasti. Uusi detaile külge pannes tuli jälle ilmsile üks jama, et V6 diisli kast on pikem kui R4 oma. Nii kardaan ei
mahtunud enam vahele, erinevus siis oli mu arust kuni 3cm. Õnneks endal palju juppe ajast ja arust jäänud ning leidsin 2.8 V6 ATM-i kardaani. Too
sobis sinna vahele laitmatult. Pooltelgedena kasutasin siis eelmise kere pealt pärinevaid telgi, aga kui ma ei eksi siis läksid vastupidi - vbl ongi
c4jal juhipoolne lühem ja kõrvalistuja poolne pikem, kindel pole.
Kõige suuremat peavalu tekitas ikkagi käigukastihoovastik kuna B5 oma hästi kasutada ei saanud (kangi poolne osa ei sobinud) ja vana hoovastiku
unustasin eelmise kere külge mida oleksin saanud kasutada. Nii saigi siis ise aretatud see munakapoolne osa, sai keevitatud ja mingi asjandus kokku
aretatud. Lõpptulemus jäi väga viis ja asjaga rahul. Kuradi procon-ten trossid rikkusid ka pool päeva ära, aru ei saanud miks 5-6 käik sisse ei lähe
korralikult. Lõpuks tuli välja, et need jäävad täpselt ette ja ei lase munakal liikuda. Summuti pidin ka veidikene ringi tegema kuna jäi kastile ette.
Samal päeval paigaldasin veel õige küttetoru, et poleks tankimisega probleemi ja salongi soojuse mure sai ka lahendatud.
Mõned päevad varem paigaldasin veel Subwoofri ja kõik uued kõlarid.
- esiuksed said 200w clarionid
- tagauksed 350w clarionid
- sub sony 1200w ja 800w võimendi. Makk hetkel mingi rimakas sony xplod.
Mingiaeg tagasi sai veel paigaldatud ka kärukonks mis on väga hea asi ja veidike varem sai alla pandud valuveljed 17tollised. Rehvid 205/60/17 - isegi
mahuvad alla ja sõidumugavus on olemas!
Ilmselt on veel vahepeal midagi toimunud mida ei mäleta. Lisan veel mingid paarinädala tagused pildid ka, et vaatamist oleks.
Vabandan, et segane jutt, aga ehk saab aimu. Aa külge sai kruvitud veel MOMO puitrool
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.14 16:51
|
|
|
Ootan huviga kui paberimajandus valmis saab
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 07.09.14 07:40
|
|
|
Avaldusega küll aidata ei oska, pole seda kunagi ise kirjutanud, tavaliselt olen läinud lihtsalt Arki ja seal onu kirjutab selle valmis, allkiri alla
ja kogu lugu
Tahmatesti tegema küll enam ei pea, kuna auto ülevaatus on juba lõppenud! Saad paberimajanduse korda ja siis teed ühe hooga ülevaatuse, kus nigunii
mõõdetakse tahmasust. Seda tahmatesti paberit nõutakse siis kui autol on olemas kehtiv ülevaatus mootorivahetuse ajal.
Tegelikult mind huvitab, kas sellise asja jaoks on üldse ümberehitusluba vaja, kuna saan aru, et tehasest on sellist mootorit sellele juba paigaldatud
?
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 07.09.14 07:45
|
|
|
Ashoo väga hea konkreetsete vastuste eest. Ise mõtlesin ka sama, et miks pean minema koos tahmatestiga kui ülevaatus on lõppenud, too hetk muidugi kui
käisin paari sõna vahetamas oli ülevaatus veel olemas. Rääkisin MNT- meestele enda loo ära ja siis nad ütlesid, et kui sellist mootorit paigaldatud on
ei ole probleemi kui ei ole siis vaja ekspertiisi jne. Nende jutust jäi selline arusaam, et autot nad näha ei taha ilmselt. Tehasest on neid sellise
mootoriga tulnud küll, aga mitte Quattroid loodan, et see mingit probleemi ei tekita
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 17.09.14 17:28
|
|
|
Terekest selle kandi rahvas. Vahepeal natukene siis jälle toimetatud ja masin legaalselt Eesti teedel.
Uuenduskuuri läbisid tagumised pidurid, uued kettad, klotsid ja üks suport. Nüüd peaks piduritega timmis olema, kässar töötab ja esimesed pidurid ka
kunagi enne mind värskelt vahetatud.
Sai käidud uuesti mnt-s ja siis öeldi konkreetselt, et too tahmatest ja vorbime sulle uued dokumendid. Saigi risk võetud ja tahmatestile mindud, enne
muidugi andsin pumbale natukene haamrit, et küttekogust vähendada. Suht umbes lõin kuna too masin ei taha arvutiga suhelda, ei tea miks. Peab vist
kuidagi uued pistikud otse ajust vms vedama, kui kellegil sellest aimu võib infot anda. Tulemusega jäin üpriski rahule, pumba kaan löödud ja tahm
kadunud. Sõitsin siis lähimasse Ülevaatuse punkti ja soovisin tahmatesti. Maksis ta 15eurot ja kätte ta sain, lubatud oli 3 ja mul viimase tõmbega
tuli 0,47 ise tulemusega väga rahul ja meel hea.
Sai siis kohe sammud mnt-poole aetud paberid letti visatud ja raha makstud ning dokumendid käes olidki. Koos paberite vahetamisega tegin ka lõpuks
omanikuvahetuse ära ei teagi palju aega möödas on. Paar tundi mnt-s läks kuid dokumendid siiski sain, kokku läks too lugu seal 61 kopikatega. Sealt
sai kohe sõidetud ülevaatusele ja timmis värk. Nüüd siis veel aasta aega ülevaatust ka olemas ja auto enda nimele võetud, vastutavaks kasutajaks läks
isa, et odavat kindlustust saada
Kindlasti teen lähipäeval mõned pildiseeriad ka masinast, nüüd peaks kütet krammikese peale lööma kuna käivitus läks pikemaks!
Tõestusmaterjal ka!
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 17.09.14 17:59
|
|
|
Kui ma ei eksi siis Audi 100 juhtmestikuga ei näegi arvutiga midagi. Päästab A6 juhtmestiku paigaldamine.
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 17.09.14 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Kui ma ei eksi siis Audi 100 juhtmestikuga ei näegi arvutiga midagi. Päästab A6 juhtmestiku paigaldamine. |
Kui see sama mootor eelmise masina peal oli siis õnnestus ühe kaabliga ligi saada, süütenurka peaks ju ometigi paika saada panna kaabli abil ja
veakoode lugeda.
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
villis21
huviline
Registreerunud 01.06.11
Asukoht: palamuse
Kasutaja on eemal
Auto: 100 tdi quattro 92a.
|
postitati 06.11.15 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Audi 100 armatuuril puudub see polt mis mootoriruumi läheb. Mis juhtmestikku puutub siis viska ikka terve juhtmestik ümber, kuid jah, roolilati pead
selleks eemaldama, sest juhtmekimp lati ja kere vahelt läbi ei mahu. |
olen juba kolmel autol selle kimbu sealt lati vahelt läbi mahutanud, tööd on, aga mahub
kena projekt, kiitus minupoolt.
bensiin on pintslite pesemiseks,
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 08.11.15 20:39
|
|
|
Suured tervitused siinsele rahvale, kuna märkasin, et keegi on mu teemasse midagi kirjutanud siis otsustasin ka märgi maha jätta. Seoses aja puudusega
mingeid erilisi muutusi ei ole ja teemat uuendada ma ei ole jõudnud. Võtan lühidalt kokku mis tehtud ja lisan ka paar pildikest.
Talvel sai vahetatud salongiradiaator kuna vanal otsustas üks plastik stuts otsad anda, samaaegselt sai ka vahetatud kõrgsurvepumba rihm mis teadmata
põhjusel talvel järgi andis..? Muidugi sai kevadel vahetatud ka mootori õli ja mõned filtrid. Üldiselt on auto väga hästi vastu pidanud, millegi üle
kurta otseselt ei ole ja c4 on ikka kuradima odavate ülalpidamiskuludega sõiduk
Kuna starter hakkas trikitama sai ka starterile kerge remont ja määrimine tehtud, vahetusse läks siis pendiks ja hoopis teine tera, starter hulga
kiirem kui varem. Hiljuti sai vahetatud ka kõrvalistuja poolne esitiib mis oli väga hapu, keegi oli kunagi lappinud ja pahtel koorus juba maha.
Kerepoolest jäänud veel ära vahetada juhipoolsed uksed [olemas täpselt samat tooni roostevabad] - kui aega leiab siis plaanis ära vahetada + tagaluuk
ja tagatiivad kah ära teha mis juba pikemat aega segavad.
Samuti sai läbitud ka ilma suurtemate probleemidega ülevaatus (Y)
Kuna all oli bensuka summuti sai suvel mingi aeg ära kaodatud ka viimane summuti pütt, sinna läks otseläbi toru asemele ja hääl muutus pööretel
tunduvalt meeldivamaks. Väga mõnus oli nautida suvel kuuese manuaalkasti mõnusid ja diiselquattro tegusi.
Üldiselt kalla ja talla, ülevaatuse andmete järgi läbis siis masin viimasel aastal 20tuhat km mis vana auto kohta omajagu.
Lõpetuseks lisan ka paar pilti, piltidel pole veel kroomitud katusereelinguid kuid nüüdseks ka need küljes.
Vahepeal sai toodud lisaks kogemata ka üks c3.
Masin sellise huvitava varustusega:
- ümarad tiivad (ees ja taga)
- punane pikk hella tagatuledepaneel
- teisaldatava kärukonks
- kliimaautomaatik
- 4x elektri aknad
- elektri peeglid
- s4 sportrool
- katuseluuk
- udutuled, ees ja taga
- sport sisu, tiibuline quattro sisu, aga ilma kirjadeta
- pikk kellaplokk
- kesklukk
- ABS
- Poolik nikkel ring?? Kui kellegil on pakkuda nikkelribaga ukseliiste siis oleksin väga huvitatud.
Võibolla on veel midagi mis kohe ei meenu, üldiselt vinge masin, süda, kere, sisu päris head... üks suur miinus on, et kahjuks vaid esiveoline.
Aistevahel muidugi kurikuulus 2.3
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |